X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פורט ווֹרת (LCS-3), הספינה החדשה ללוחמת חופים, יצאה לכיוון טקסס עם צוות של ארבעים איש, שהותש - למרות שלספינה תוכנן צוות של 25-20 איש בלבד חיל הים מתכנן לאייש כל שתי ספינות ללוחמת חופים בשלושה צוותים, כאשר ספינה אחת מכל שלוש נמצאת בהצבה קדמית מעריכים, כי כשליש מתקני הימאים בחיל אינם מאוישים
▪  ▪  ▪
ירידה ברמת הכוננות [צילום: AP]

חיל הים האמריקני שוקל להקטין את מצבת הימאים בכלי-השיט שלו עקב המחסור בימאים. כתוצאה מכך, יתארכו המשמרות, וחוששים שתרד רמת הכוננות של צוותי כלי-השיט.
בתחילת אוגוסט יצאה פורט ווֹרת (LCS-3), הספינה החדשה ללוחמת חופים, מהמספנה בוויסקונסין, שבנתה אותה, לכיוון נמל גאלווסטון בטקסס, בדרכה לסן דייגו בקליפורניה, שיהיה נמל-הבית שלה. זו הספינה השלישית בסדרה, ותיבחן בדרך לטקסס, כד לבדוק האם התגברו על התקלות בשתי הספינות הראשונות בסדרה. הספינה תושק בחודש הבא בטקסס.
אדמירל טום קופּמן, מפקד כוח ספינות השטח של חיל הים, סבור, כי בבניית פורט וורת הופקו לקחים משתי אחיותיה, שכל אחת מהן הייתה אב-טיפוס לדגם אחר של הספינות ללוחמת חופים.
בספינה כארבעים ימאים, נגדים וקצינים, וכבר בימים הראשונים התברר, כי הצוות עמוס מדי, וכתוצאה מכך הותש. זאת, למרות שהרבה ממערכות הספינה אוטומטיות.
חיל הים האמריקני מתכנן לבנות צי של 55 ספינות ללוחמת חופים, שיהיו שדרה של כוח עצמאי וגמיש, שיוכל לבצע משימות מגוונות בים ובאזורי החופים - כולל משימות נגד צוללות, לוחמת שטח ושליית מוקשים - כשהספינות מצוידות במערכות מתקדמות של אמצעי חישה, של בקרה ושל אמצעי לחימה. כיום מבצעות את המשימות הללו פריגטות, שולות מוקשים וספינות לסיור חופים.
הספינות מתוכננות להפעלה בידי צוות של עשרים עד עשרים וחמישה אנשים בלבד.
אדמירל קופמן מסר, כי פורט וורת סיימה את בחינות הקבלה עם כמות נמוכה בהרבה של תקלות לעומת שתי קודמותיה.
פרידום, הספינה הראשונה בסדרה, תוצב בשנה הבאה בסינגפור למשך שמונה חודשים, ותאויש על-ידי צוות כפול. חיל הים מתכנן לאייש כל שתי ספינות ללוחמת חופים בשלושה צוותים (במתכונת איוש הצוללות הגרעיניות בצוות כחול ובצוות זהב), כאשר ספינה אחת מכל שלוש נמצאת בהצבה קדמית.
חזרה לים
כדי להתגבר על המחסור בימאים, מתכנן חיל הים האמריקני לקצר את המרווחים בין ההצבות בים, על סיפון כלי-השיט. זאת, כיוון שאמצעים אחרים - כולל הטבות כספיות - לא עזרו למלא את הפערים בימאים.
מעריכים, כי כשליש מתקני הימאים בחיל אינם מאוישים.
בגלל הדרישה הגובר לכוחות ים אמריקניים בכל רחבי העולם, סבור אדמירל סקוט ון באסקירק, ראש פיקוד משאבי-האנוש בחיל, צריכים לעשות הכל כדי למלא את הפערים.
השנה פיטר חיל הים השנה כשלושת אלפים ימאים כדי לעמוד בקיצוצים בתקציבו - רובם בעלי ותק בינוני בשירות. למרות זאת, הוא מנסה לגייס לשורותיו עד סוף השנה 400-200 ימאים בעלי מקצועות נדרשים, כדי שיצוותו את כלי-השיט שלו.
המדיניות החדשה של חיל הים תעלה על ספינותיו מלחים גם לפני שהשלימו הפוגה של 24 חודש בתפקידי חוף. כמו-כן, מעודד חיל הים נגדים לחזור לתפקידי ים.
חיל הים הודיע, כי ישנה את מדיניותו, וישווה את משך תפקידי החוף למשך תפקידי הים. מי שיסרבו לחזור לים יצטרכו לעזוב את החיל, לפי המדיניות החדשה.

תאריך:  21/08/2012   |   עודכן:  21/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיל הים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לחיל הים האמריקני אין די ימאים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סוף מעשה במחשבה תחילה
יורד ים בדימוס  |  21/08/12 14:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
משקיע חוץ הוציא למכירה אחת מדירותיו במגדלי אקירוב בת"א    מבקש כ-47,000 ששקל למ"ר    המתווך: זה מחיר נמוך, דירות במגדל כבר נמכרו ב-70,000 שקל למ"ר
אביתר בן-צדף
קולונל טרי אי ארדאג פיקדה על בתי-הספר לתומכי לחימה של חיל הנחתים האמריקני בצפון קרוליינה    התגייסה כמכונאית מטוסים, ואחרי כמה שנות שירות הוסמכה לקצונה
עידן יוסף, איציק וולף
שני טילים נורו לבסיס חיל-האוויר באפגניסטן בו שהה ראש המטות המשולבים    הגנרל לן באותה עת במגורים    דלת מטוסו נפגעה מרסיסים
יפעת גדות
אצל אנשים שסבלו גם מהשמנה וגם משינויים מטבוליים לא בריאים, זוהתה ירידה מהירה הרבה יותר בניקוד במבחנים הקוגנטיביים
איתמר לוין
דנציגר דחה שני ערעורים של אסירים שלא קיבלו חופשות - האחד לברית של בנו והשני לחתונת אחיו    קבע בשני המקרים: המידע המודיעיני הצדיק את החלטת השב"ס שלא להעניק חופשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il