X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד עינבר לב: "זוגיות של הגרושה עם בן זוג אמיד עלולה ליצור פערים גדולים בין היכולות הכלכליות של האם לאלה של האב - וזו עילה מצידו להפחתה בתשלום"
▪  ▪  ▪
עו"ד עינבר לב [צילום: יח"צ]

"אם הגרושה הכירה מיליונר, בעלה הגרוש יוכל לדרוש הפחתה בתשלום המזונות ביום הנישואים של גרושתו ואף לפני כן" - כך טוענת עו"ד עינבר לב, העוסקת בדיני משפחה ובגירושים. לדבריה, "זוגיות חדשה של הגרושה עם בן זוג אמיד עלולה ליצור פערים מאוד גדולים בין היכולות הכלכליות של האם לאלה של האב - וזו עילה מצידו לבקש הפחתה בתשלום.
עו"ד לב מציינת כי "אם הגבר רוצה להגיש תביעה להפחתת דמי המזונות, עליו להוכיח כי התרחשו 3 שינויים מאז פסיקת המזונות: שהיקף ההכנסה שלו קטן מהמועד בו נקבעו המזונות; שהיקף ההכנסה של גרושתו גדל; ושצורכי הילדים הצטמצמו".
היא טוענת כי אם האישה התחתנה בשנית עם בן זוג בעל אמצעים, הדבר מהצביע על כך שהכנסתה של האישה גדלה, ושצרכי הילדים קטנו. למעשה, לדבריה, מאז נישואי הגרושה לבעל המיליונר, הוא זה שלמעשה משלם את מרבית הוצאות הקטינים, ולכן הוצאות אלה כבר אינן מהוות נטל כבד על האם, כפי שהיו טרם נישואיה החדשים.
לדברי עו"ד לב, המגמה כיום בבתי המשפט לענייני משפחה היא ליצור איזון בין בני הזוג הגרושים, ולא להקשות על האב. בתי המשפט יתחשבו בראש ובראשונה בטובת הילדים, ויבדקו שכל צורכיהם ממשיכים להיות ממומנים. "לאור זאת, אם הגרושה התחתנה עם מיליונר, ויכולה מעתה לדאוג לצורכי הילדים ללא כל קושי, הרי שבית המשפט יוריד מהנטל הכבד שרובץ על האב".
לדברי עורכת הדין, "כאשר אב גרוש מבקש הפחתת מזונות תחת עילות אלה, חשוב שיוכיח כי טיב היחסים בין הגרושה למיליונר אכן הביא להגדלה בהכנסתה. ההוכחה היא לאו דווקא משך הזמן שהיחסים בין הגרושה למיליונר נמשכים - מספיקה, למשל, העובדה שהשניים נישאו ולא חתמו על הסכם ממון ביניהם, על מנת שהגרוש יוכל להגיש את התביעה".
עו"ד לב מציינת כי הגרוש אפילו לא חייב להמתין לנישואיה של גרושתו לבן זוגה החדש והאמיד: "גם אם הגרושה ובן זוגה המיליונר גרים ביחד, יוכל בעלה לשעבר לטעון כי הקשר ביניהם יציב מספיק, כדי להוכיח את הגדלת הכנסתה כתוצאה מכך".
"אם הגרושה נפרדת בסופו של דבר מהמיליונר, ייתכן שהדבר יביא דווקא להגדלת שיעור המזונות שחל על האב", טוענת עו"ד לב, ואז האישה תצטרך להוכיח כי כושר השתכרותה פחת, כי כושר ההשתכרות של הגרוש שלה עלה או נותר בעינו, וכי צורכי הילדים גדלו. בנוסף, היא תצטרך להוכיח כי יצאה מהקשר עם בן זוגה המיליונר מבלי שצברה רכוש כלשהו".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  29/04/2013   |   עודכן:  29/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגרושה הכירה מיליונר? הקלה במזונות לגרוש
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
די ומספיק לגירושים
אריא  |  29/04/13 16:53
2
ואם האב תפס מיליונרית ?
נירון קיסר   |  30/04/13 07:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אישר לראשונה מאסר בפועל למשך עשרה חודשים בשל עבירה זו, ואומר שבעתיד אף יהיה מקום להחמיר עוד יותר בעבירות ניירות ערך בכלל ובשימוש במידע פנים בפרט
עופר וולפסון
בדיקות עדכניות מלמדות כי הרשת החברתית הפופולרית בעולם הגיעה לרוויה בשווקים המפותחים    בששת החודשים האחרונים, פייסבוק איבדה כמעט 9 מיליון מבקרים מדי חודש בארה"ב וכ-2 מיליון בבריטניה    המשתמשים הצעירים כבר מצאו אלטרנטיבות    ביום ד' - החברה תכריז על רווחיה לרבעון הראשון ותספק תמונה ברורה יותר על המצב
גיא קצוביץ'
פרופ' אליס ברזיס מאוניברסיטת בר-אילן, אשר מילאה תפקידים בכירים בבנק ישראל, מבהירה: "גיל הפרישה נמוך היסטורית בגלל שגברים נהגו להתחתן עם נשים צעירות מהן"    "הטענות של ארגוני הנשים לא נכונות - מה שיקרה במציאות זה שהשוק יתאזן, הרפורמה תסייע למשק ולמעמד האישה"
יפעת גדות
ערכה אינטראקטיבית חדשנית ופורצת דרך לסיוע טיפולי עבור אנשים עם אלצהיימר ודמנציה מאפשרת להם לערוך סיור וירטואלי באמצעות המחשב ולרכוש כרטיסים במוזיאונים ברחבי העולם    הסיור הווירטואלי מאפשר לחולים להעלות זיכרונות ורגשות ולשמר את יכולות החשיבה, התקשורת וההבעה הרגשית
יפעת גדות
הקיץ הגיע ועמו החום הכבד ועדיין חשוב להבין מה אנו שותים, איזו כמות מים מומלצת וכיצד לזהות אם פיתחנו התייבשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il