X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תביעה מגלה חשדות חמורים

חשד: עמי סגל מעל ב-29 מיליון שקל

בבית המשפט המחוזי בתל אביב נידונה תביעתו של לקוח נגד עמי סגל, קבוצת פורום ואלפא פלטיניום, בגין חשד למעילה בכספו בסכום של כ-29 מיליון שקל הלקוח ביקש להפוך את הכסף שבחשבונותיו לנזיל - ואז התברר כי הם ריקים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

תביעה נגד עמי סגל, בעלי קבוצת פורום הכוללת את בית ההשקעות אלפא פלטינום, הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בגין מעילה לכאורה בכספי לקוח. על-פי התביעה, סגל מעל בכספים של הלקוח שמואל מנדזיצקי - 10.7 מיליון שקל מחשבונו הפרטי, ו-18.3 מיליון שקל מחשבון חברה בבעלותו.
בתביעה מפורט כי מנדזיצקי מכר ב-2008 את חלקו בחברת מחסני חשמל, ולאחר מכן השקיע, בהתאם להפצרותיו של עמי סגל, בקרנות נאמנות זרות הנסחרות בחו"ל ומנוהלות בחלקן על-ידי סגל. עוד מפורט כי מנדזיצקי השקיע את כספו לניהול על-ידי סגל, כמו גם על-ידי אלפא פלטינום ניהול השקעות, המנוהלת על-ידי ערן נוטע, אשר רכשו חלק מהקרנות הללו.
בחודש מאי, לדברי מנדזיצקי, הוא ביקש להפוך את הכסף שבחשבונותיו לנזיל - ואז התברר כי הם ריקים.
"הערך של הקרנות נקבע על-ידי משיב 1 (סגל, נ.נ) ... שניהל בעצמו חלק מהקרנות הזרות והשתמש בכספי המבקשים בתרמית ובתוך מעשי גניבה כדי לפרוע את חובותיו האישיים, בסכום של מיליוני שקלים לבנק", כך נמסר בכתב התביעה. בנוסף, נמסר כי סגל העביר כספים אלה לחשבונות הפרטיים שלו ושל אלפא פלטינום.
בית המשפט מינה את רו"ח חיים סקאל לתופס הנכסים, על-מנת לצמוא מידע הקשור לנושא בקרב הנתבעים. "לאחר בחינת הראיות, מדובר בתשתית ראייתית מוצקה", נקבע בבית המשפט.
מאלפא פלטינום נמסר כי "אלפא פלטינום ניהול השקעות אינה צד בסכסוך העסקי בין המבקש לבין קרנות הנאמנות הזרות בבעלות קבוצת פורום. יתרה מזאת, בנו של המבקש, רונן מנדזיצקי עבד בחברה כמנהל תיקים מעל לשנתיים עד תחילת 2013 והכיר היטב את אמות המידה המקצועיות של המנהלים והעובדים. מסרנו את המידע כפי שהתבקשנו. לא הוגשה כנגדנו כל תביעה כספית ולא נפתחה בדיקה ברשות לניירות ערך כנגד החברה. אלפא פלטינום ניהול השקעות מנהלת את כספי לקוחותיה בשקיפות ונאמנות כשטובתם תמיד לנגד עיניה ותחת פיקוח הדוק של הרשות לניירות ערך".
מקבוצת פורום נמסר כי "מר שמואל מנדזיצקי השקיע, לבקשתו, עשרות מליוני שקלים בקרנות גידור הנסחרות בחו"ל, על-פי כל הכללים והרגולציה ועל-פי המלצת הבנקים עמם התייעץ. חלק מההשקעה אינה ניתנת למימוש מיידי בשל אופי ההשקעות והתשקיף. מר סגל עשה, עושה ויעשה ככל שניתן על-מנת לעמוד בכל התחייבויות הקרנות והתחייבויותיו העסקיות, לטובת המשקיעים. לצערנו, בכתב תביעה ניתן להפליג בהאשמות חסרות בסיס ומנופחות על-מנת ליצור לחץ, ואין לנו ספק כי כאשר הדבר יגיע לבית המשפט, הדברים יתבררו כלא נכונים".

תאריך:  23/10/2013   |   עודכן:  23/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחסני חשמל
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
עו"ד יוסי כהן מנסה לתאם גרסאות כדי לשבש חקירה מצד רשות המיסים בעניין הכספים השחורים שקיבל    ממשיך לשקר ללקוחות שאותם הקליט בלא ידיעתם    גורם ידוע בשוק האפור גילה דבר ההקלטות ודרש מיוסי כהן את התקליטורים ואת תיקיו    שרה נתניהו מפחיתה תלותה בפרקליט המקליט    המשך יבוא
איציק וולף
ממשלת גרמניה פרסמה הודעה נדירה בחריפותה ובה האשימה את ארצות הברית כי צותתה לטלפון הסלולרי של הקאנצלרית אנגלה מרקל    מרקל שוחחה עם הנשיא האמריקני ודרשה הבהרות    אובמה מצידו הכחיש את הדברים
אלעזר לוין
יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מציע תחליף מהיר וזול לתמ"א 38, כדי למגן בנייני מגורים נגד רעידות אדמה    "תמ"א 38 תעזור רק ל-4% מ-800 אלף הדירות הזקוקות למיגון"
עופר וולפסון
ענקית בתי הקפה האמריקנית סטארבאקס תפתח השבוע בניו-יורק בית תה איכותי, בהמשך להשתלטותה על רשת Teavana, אותה רכשה אשתקד בעבור 620 מיליון דולר    "זה שוק של 90 מיליארד דולר"
איציק וולף
חזרת שני המנהלים לעבודה אינה אומרת שלא יוגשו נגדם כתבי אישום בגין אי-מניעת פשע ההתעללות בחוסים    כתבי אישום חמורים הוגשו נגד חמישה אחים שעבדו בבית החולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il