X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יצחקי בנציוני וסמנכ"ל השיווק יובל אטד הודיעו לבעל השליטה בן דב על התפטרותם "מסיבות אישיות" בפברואר בוטל הזיכיון של סאני למכירת מכשירי סמסונג לחברות הסלולר
▪  ▪  ▪
אילן בן דב [צילום: פלאש 90]

הנהלת סאני שבשליטת אילן בן דב מתפטרת: מנכ"ל החברה יצחקי בנציוני וסמנכ"ל השיווק יובל אטד הודיעו הלילה לבן דב על התפטרותם מהחברה, כך נודע ל"גלובס". השניים טוענים כי ההתפטרות הינה מסיבות אישיות. המחליפים למנכ"ל ולסמנכ"ל המתפטרים ימונו מתוך סאני עצמה, שבה בן דב משמש היום למעשה כמנכ"ל בפועל. סאני נשלטת ע"י חברת סקיילקס .
ההתפטרות מגיעה לאחר המחלוקות שהתגלעה בין סמסונג ישראל לסאני, שהובילה לביטול הזיכיון של סאני למכירת מכשירי סמסונג לחברות הסלולר שבו היא החזיקה מאז שנת 1999. החברה עדיין מוכרת לחנויות הפרטיות וברשת החנויות הפרטיות שבבעלותה.
עם עזיבתו של בנציוני בסוף החודש, יתמנה אודי מארצי כממלא-מקום מנהל הפעילות הסלולרית. מארצי הגיע לסקיילקס לפני מספר חודשים לתפקיד סמנכ"ל מכירות ובמסגרת תפקידו, קיבל לידיו את ניהול ופיתוח מערך רשת החנויות של סאני. לפני הגעתו לסקיילקס, עבד מארצי בקבוצת "פישמן רשתות" כשש שנים בהם כיהן תחילה כמנכ"ל "H-Mobile", חברה קמעונאית העוסקת במכירת מכשירים סלולריים ובהמשך, עם כניסת החברה כמפעיל סלולר וירטואלי והקמת חברת "הום סלולר" קיבל לידיו את ניהול שתי החברות.
מבנציוני נמסר: "לאחר שנה אינטנסיבית ביותר, אני מרגיש כי זה הזמן הנכון להעביר את המושכות להמשך עשייה בהובלת שוק הסלולר בישראל עם מותג מספר אחד - סמסונג. למדתי הרבה במהלך התקופה האחרונה, הכרתי מנהלים ועובדים מקצועיים ומסורים, והיה לי הכבוד והעונג לעבוד בסקיילקס ואין לי ספק בהמשך הצלחתה".
מסקיילקס (סאני) נמסר: "יצחקי הביא עימו לתפקיד ניסיון עשיר הן בתחום הקימעונאות והן בתחום הסלולר. יצחקי תרם רבות להצלחת החברה וקידמה בכל תחומי עשייתה והיווה תוספת כוח משמעותית למול האתגרים הרבים שעמדו בפנינו ובשימור הצלחתה של החברה. אנו מכבדים את החלטתו ובטוחים בהצלחתו בהמשך דרכו המקצועית".
סאני ובן דב קיבלו מכה בפברואר השנה, וזאת לאחר שבן דב נקלע לשורה של הסדרי חוב ואיבד את השליטה בחברה הסלולר פרטנר לפני יותר משנה. זיכיון יבוא מכשירי הסלולר של סמסונג היווה בעבר את קרש הקפיצה שלו לצמרת עולם העסקים הישראלי.
בסמסונג ישראל הסבירו אז כי החברה מעדיפה לשווק בעצמה את מכשירי סמסונג מתוך מטרה לחזק את יחסיה עם הצרכן הישראלי, באמצעות הענקת ערך מוסף טכנולוגי, תוכני ושירותי, תוך חתירה למחיר תחרותי.
עוד לפני אובדן זיכיון המכירה של המכשירים, ביצרנית הקוריאנית לקחו מסאני את מערך עידכוני הגרסאות לסמארטפונים והעבירו אותו לטיפולם, כמו גם את מערך שירות הלקוחות והתיקונים. סמארטפון הדגל החדש של במסונג, הגלקסי S5, כבר מופץ כיום ע"י סמסונג ישראל.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  21/05/2014   |   עודכן:  21/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלובס / Globes  סלולר  סמסונג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל וסמנכ"ל סאני התפטרו מתפקידם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה?הגזלן הזה עוד חי! וי וי וי  ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  21/05/14 22:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נדב נוימן
החברה מנסה להרגיע וטוענת כי לא נגנבו פרטי כרטיסי אשראי, אך מבקשת מהמשתמשים להחליף סיסמאות    המניה יורדת בכ-1.5% בוול סטריט
איציק וולף
שר החוץ תוקף את הגורמים בממשל האמריקני אשר קראו לישראל לערוך חקירה מקיפה של הריגת שני הנערים הפלשתינים בביטוניא ביום חמישי האחרון    "בסוריה נהרגו קרוב ל-170 אלף איש, חמאס הורג בלי עו"ד ובלי משפט - לא ראיתי שם את הקהילה הבינלאומית"    טוען כי הוא מסופק ביחס לאותנטיות הסרט שתיעד את הירי
עופר וולפסון
גני מזון המשקים את עצמם ורובוט אייפד מככבים ב"בית של העתיד" - תערוכה בניו-יורק, שאצר גידמודו, בלוג טכנולוגיה ועיצוב
אלעזר לוין
ההתייקרות הייתה 1.5%, אך מכיוון שהמדד ירד ב-1%, נרשמה התייקרות ריאלית של 2.5%    אשתקד עלו המחירים ב-3.5%    ירידה של 12% בעסקות בחודש מרס, בגלל הציפייה לביטול מע"מ על דירות
אלעזר לוין
הסיבה: "אי-בהירות בענייני החברה"    קודם לכן השלימה מניית החברה ירידה של 26%    הופסק המסחר גם באג"ח    לא ברור האם הנהלת הבורסה פנתה לחברה כדי לקבל הסברים לירידה החריגה, ומדוע החברה לא דיווחה ביוזמתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il