X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשמה רווח של 4 מיליון שקל ברבעון השני ההכנסות ירדו ב-11% ל-495 מיליון שקל הירידה - כתוצאה ממחירי מכירה ממוצעים נמוכים יותר ברבעון המקביל אשתקד יחד עם גידול בהוצאות השיווק, על-רקע פתיחת חנויות עיצוב חדשות
▪  ▪  ▪
אבי מוטולה, מנכ"ל אפריקה תעשיות [צילום: אילן בסור]

אפריקה ישראל תעשיות, הפועלת בתחומי הפלדה ועיצוב הבית, פרסמה (יום ד', 13.8.14) את דוחותיה הכספיים לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2014, מהם עולה כי הרווח הנקי המיוחס לבעלי החברה עמד ברבעון השני על כ-4 מיליון שקלים, זאת לעומת רווח של 13.2 מיליון שקל המיוחס לבעלי החברה ברבעון המקביל בשנת 2013.
הרווח הנקי למחצית הראשונה של 2014 הסתכם ב-12.1 מיליון שקל, לעומת רווח של 19.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נובעת בעיקר מקיטון ברווח הנקי בתחום עיצוב הבית, אשר קוזזה בחלקה על-ידי גידול ברווח הנקי בתחום הפלדה.
ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב-495.4 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 556.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מחזור המכירות של החברה עמד במחצית הראשונה של 2014 על כמיליארד שקל, לעומת 1.05 מיליארד שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. הירידה נובעת בעיקר מירידה במחזור המכירות בתחום הפלדה, וזאת בעיקר לאור מחירי מכירה ממוצעים נמוכים יותר בתקופת הדוח בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השני עמד על כ-122.1 מיליון שקל (שיעור של כ-24.6% מהמכירות) בהשוואה לרווח גולמי של כ-130.2 מיליון שקל (שיעור של כ-23.4% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי במחצית הראשונה של השנה עמד על כ-248 מיליון שקל (שיעור של כ-24.6% מהמכירות) בהשוואה לרווח גולמי של כ-245 מיליון שקל (שיעור של כ-23.2% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה ברווח הגולמי במחצית הראשונה של השנה נבעה מגידול ברווח הגולמי בתחום עיצוב הבית, אשר קוזז בחלקו מקיטון ברווח הגולמי בתחום הפלדה, בעיקר, כתוצאה ממחירי מכירה ממוצעים נמוכים בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-22.8 מיליון שקל לעומת רווח של כ-32.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-51.2 מיליון שקל לעומת רווח של כ-57.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח נובעת מהירידה ברווח הגולמי בתחום הפלדה כמפורט לעיל יחד עם גידול בהוצאות מכירה ושיווק בתחום עיצוב הבית כתוצאה מפתיחת חנויות חדשות והרחבת חנויות קיימות.
ההון העצמי המיוחס לבעלי אפריקה תעשיות עלה והסתכם ב-30 ביוני לכ-491 מיליון שקל לעומת כ-459 מיליון שקל ב-31 בדצמבר 2013.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה שלילי והסתכם ב-7.6 מיליון שקל (מינוס). התזרים השלילי נבע בעיקר מהפרשי עיתוי בגין שינויים בסעיפי נכסים והתחייבויות. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם מתחילת השנה בכ-44.3 מיליון שקל.

תאריך:  13/08/2014   |   עודכן:  13/08/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפריקה תעשיות: הרווחים נפלו ב-70%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בצה"ל נערכים לאפשרות של קריסת הפסקת האש בין ישראל לחמאס    מאות חיילי מילואים קיבלו הודעה כי ייתכן הערב גל גיוס נוסף בצו 8    קצינים    חמאס מאיים להפר שוב את השקט בחצות
איציק וולף
נשיא צרפת הודיע כי משלוח הנשק לצפון עירק יישלח 'בשעות הקרובות'    שר הפנים הצרפתי: 900 אזרחי צרפת נסעו לעירק ולסוריה כדי להצטרף לארגון המדינה האיסלאמית    נורי אל מאליכי מסרב לעזוב את כסאו: "הממשלה הנוכחית ממשיכה, וכלום לא ישנה זאת מלבד החלטת בית משפט"
יובל אזולאי
גורם בתעשיות הביטחוניות: "אם הבריטים יממשו את האיום שלהם עלולה להיות עבור אלתא כמו גם לחברות נוספות 'תקיעה' לא קטנה"
איציק וולף
חקירת פרשת מסמך הרפז נמצאת לפני סיום וככל הנראה צפויה המשטרה להמליץ לפרקליטות להגיש כתבי אישום נגד הרמטכ"ל לשעבר, נגד עוזרו לשעבר ארז וינר ונגד דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו
איתמר לוין
בג"ץ דחה את עתירת תנועת בצלם לאחר שקבע, כי מדובר בתשדיר בעל אופי פוליטי מובהק - וככזה אסור לרשות השידור לשדרו    ממליץ לקבוע נוהל בדיקה שימנע שידור פרסומות כאלו בטעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il