X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנואה קור, חבר מועצה בבנק המרכזי האירופי, הגיב היום לתוצאות הבחירות ביוון ופנה באופן אישי ליו"ר מפלגת "סיריזה" שזכתה בבחירות: "מר צפירס חייב לשלם, אין מקום להתנהגות חד-צדדית באירופה"
▪  ▪  ▪
לכבד את כללי המשחק [צילום: AP]

פחות מיממה לאחר שמפלגת השמאל הקיצוני "סיריזה" זכתה בבחירות ביוון, בכיר בבנק המרכזי האירופי (ECB) הגיב לתוצאות הבחירות ואמר כי הממשלה החדשה שתקום ביוון תהיה חייבת לשלם את החובות שלה למשלמי המיסים בגוש האירו.
בנואה קור, חבר המועצה של ה-ECB, אמר היום (ב') כי הממשלה היוונית שתקום בימים הקרובים, תהיה חייבת לעמוד בהתחייבויות שלה. קור הוסיף באותה נשימה כי מו"מ לגבי פריסה מחודשת של החובות הוא אפשרי אך לא לגבי "תספורת" החוב.
דבריו של קור מגיעים לאחר שמפלגת השמאל הקיצוני "סיריזה" זכתה אתמול בבחירות ביוון וגרפה כ-36% מקולות הבוחרים שהם כ-148 מושבים בפרלמנט מתוך 300 מושבים. תוצאות הבחירות ביוון מאכזבות במיוחד עבור מנהיגי גוש האירו והבנק המרכזי האירופי, שכן יו"ר מפלגת "סיריזה" אלכסיס צפירס, התחייב בקמפיין הבחירות שלו לבצע ארגון מחדש לחובותיה של יוון, כלומר "תספורת" לנושים. בנוסף, הוא הבטיח לזנוח את תוכנית הצנע שכפתה אירופה (בהובלת גרמניה) על יוון שכתנאי להמשך קבלת סיוע לשם תשלום החובות. צפירס אף הכריז בחודשים האחרונים כי הוא יפעל להוציא את יוון מגוש האירו אם המנהיגים לא יקבלו את דרישותיו.
בראיון לתוכנית רדיו באירופה קור פנה באופן ישיר לצפירס ואמר: "מר צפירס חייב לשלם, אלו הם כללי המשחק, אין מקום להתנהגות חד-צדדית באירופה. אם הוא לא ישלם יוון תפשוט את הרגל ותהיה זו הפרה של כללי האיחוד האירופי". עם זאת, הוא הוסיף כי המוסדות של האיחוד האירופי מעוניינים לפתוח בשיחות עם יוון ולהגיע לפשרה בנוגע לפרסית החובות.
פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  26/01/2015   |   עודכן:  26/01/2015
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירות גלובס
האנליסטים לואיס פרסון ואליסטר קמפל מזהירים: "לאחר פקיעת הפטנט על הקופקסון בספטמבר, חברות הביטוח בארה"ב יחייבו מטופלים לעבור לגרסאות הגנריות הזולות - כולל את אלה שמטופלים בגרסה החדשה של הקופקסון"
עידן יוסף
רב-ניצב דנינו התייחס לטלטלה בצמרת המשטרה אחרי פרשה נוספת שבה חשוד ניצב בהטרדה מינית ואמר: "אמון הציבור נפגע ובצדק"    "נצא מהמשבר מחוזקים"
עופר וולפסון
ההזמנות לפתרונות של אלוט לשיפור איכות זרימת הווידאו בסלולר התקבלו במהלך הרבעון הרביעי מספק מוביל באזור אפריקה והמזה"ת, ממפעיל רב-לאומי גדול מאמריקה הלטינית וממפעיל רשת וירטואלית באירופה
מערכת אנשים ומחשבים
מנהלי החברות הגדולות, בהן גוגל, מיקרוסופט, פייסבוק ו-וודפון, התכנסו על-מנת לדון בפס הרחב, באינטרנט של הדברים ובשאר ההתפתחויות הטכנולוגיות
עידן יוסף
טוען כי גורמים מובילים בתקשורת פועלים נגדו להדחתו מהשלטון ואינם בוחלים משימוש באשתו שרה נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il