X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"המגמה תצמח בכל שנה ב-21% בממוצע ותכלול ניצול מיטבי של נכסים, ייעול עובדים, קיצור שרשראות אספקה, שיפור חוויית לקוח ובסיס לצמיחת חדשנות", אמר פול ג'יימסון, מנהל בכיר של מרכזי התמחות גלובליים בסיסקו
▪  ▪  ▪
המגזר הקמעוני יהיה מהראשונים שיאמצו את מגמת האינטרנט של הדברים [צילום: AP]

"האינטרנט של הדברים (IOT) יצמיח כלכלה בסך של 19 טריליון דולר עד 2022, על בסיס גידול שנתי של 21%. היא תכלול ניצול מיטבי של נכסים, ייעול עובדים, קיצור שרשראות אספקה, שיפור חוויית לקוח ובסיס לצמיחת חדשנות. ערים יהפכו לחכמות במהירות, כי התחרות ביניהן תגדל", כך אמר פול ג'יימסון, מנהל בכיר של מרכזי התמחות גלובליים בסיסקו (Cisco).
ג'יימסון דיבר במסיבת עיתונאים שערכה בסוף השבוע ענקית התקשורת במשרדיה במיאמי, פלורידה. לדבריו, "העולם צפוי לחוות את מה שחוותה קודאק (Kodak) בתוך פרק זמן קצר, כאשר הצילום מבוסס הפילם נכחד. היא, החברה שהמציאה את הצילום הדיגיטלי, פשטה אז את הרגל. מגמת האינטרנט של הדברים תשפיע על העולם פי 10-5 לעומת השפעת האינטרנט. מהירות החדשנות תזנק מהכפלה לגידול בחזקה. השינוי כבר קורה. יש המון מגמות בעולם, רבות מהן סותרות, ורק מגמה משמעותית אחת קורית - הגידול המפוצץ בנתונים והצורך להפוך אותו למידע בעל ערך. זו הזדמנות עסקית לבניית כלכלות חדשות, לשינוי מבני בחברות ולהפיכתן לתחרותיות יותר", אמר.
האינטרנט של הדברים ומגזרים בתעשיה
הוא התייחס למגמת האינטרנט של הדברים במגזרי התעשיה השונים. באחד מהם, הבנקאות, נערך מחקר בחסות סיסקו בקרב אלפי לקוחות בעולם, ממנו עולה כי הם לא שבעי רצון מהבנקים איתם הם עובדים - נתונים שלדבריו השתנו דרמטית לאחר המשבר הכלכלי העולמי שהחל ב-2008. על-פי המחקר, 43% מהלקוחות סבורים כי הבנקים שלהם לא מבינים את צרכיהם ולא עונים עליהם. כך, אחד מכל ארבעה לקוחות (24%) שוקל לצרוך שירות פיננסי מספק שירות אחר. כמו-כן, ארבעה מכל חמישה לקוחות סומכים יותר על שירותים פיננסיים מגופים לא בנקאיים מאשר על השירותים שמספקים הבנקים.
לדברי ג'יימסון, חוסר שביעות הרצון הזה מצוי בעיקר בקרב צעירים, שלא מבינים למה הם צריכים ללכת לסניף הבנק ולא יכולים לבצע את הפעולות הבנקאיות דרך הטלפון הנייד. "הלקוח הבנקאי רוצה לקבל עצות באופן וירטואלי ולקבל שירותים פיננסיים בכל מקום בו הוא נמצא", אמר ג'יימסון. "בנוסף, הלקוח רוצה שהבנק יכיר אותו באופן אישי, כולל את הרצונות וההעדפות שלו".
הוא הסביר כי הגישה של לקוחות הבנקים השתנתה מזו שהייתה לפני כמה שנים, אז רווחה התחושה לפיה "האח הגדול חודר לפרטיות הלקוחות".
ג'יימסון ציין כי "סיסקו תשתלב במגמת האינטרנט של הדברים בעולם הפיננסי ותספק תשתית שתאפשר בנקאות דיגיטלית. לקוחות מעוצבנים כי הם לא מבינים למה הטלפון, שבאמצעותו הם יכולים לשוחח עם צדו השני של כדור הארץ, לא יכול לספק שירותי בנקאות בסיסיים. הבנקים צריכים לעבור שינוי פרדיגמה. מדובר בתהליך לא קל, אבל אפשרי".
סיסקו מעריכה כי המגזר הקמעוני יהיה אחד הראשונים שיאמצו את מגמת האינטרנט של הדברים, אמר ג'יימסון. לדבריו, "הסיבות לכך הן התחרות העזה בין הרשתות הקמעוניות ורצונן להדק את הקשר שלהן ללקוח, להגדיל את נאמנותו ולשפר את חוויית הלקוח".
מגזר תעשייתי נוסף שצפוי לאמץ את המגמה הוא, לדבריו, האנרגיה. "תעשיות הגז והנפט פועלות בסביבה פיזית מסוכנת לעתים, מבוזרת, עם כלכלה תנודתית. אתגר נוסף העומד בפני תעשיה זו הוא שמחצית מכוח האדם המקצועי שלה הוא מבוגר וצפוי לפרוש לגמלאות בתוך חמש שנים. נדרש תחליף לפועל באתר הקידוח, שרכש ניסיון של עשרות שנים. המענה לכך יהיה בצורה של חיישנים, שיהיו מקושרים ביניהם, ידווחו על תקלות ודליפות בצינורות ויתריעו על אירועים מסוכנים", הוסיף.
הוא סיכם בציינו כי סיסקו תספק לתעשיית האנרגיה יכולות מיכון וחיישנים מקושרים, לטובת ייעול התהליכים ומניעת אסונות, תוך חיבור בין מערכות אבטחה פיזית של המתקנים ומערכות אבטחת מידע והגנת סייבר.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (22.2.15)
תאריך:  22/02/2015   |   עודכן:  22/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כלכלת ה-IOT תגיע ל-19 טריליון ד' ב-2022
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מרצ'לו אינצ'ליני: תיווכתי במכירת שתי דירות למשקיע מארה"ב    העסקה נובעת לדירות אחרונות למכירה במגדל דירות היוקרה של חברת אקרופוליס, ברחוב טרומפלדור פינת הירקון בתל אביב
עידן יוסף
83% מתושבי תל אביב-יפו בעד הפעלת שירות תחבורה ציבורית בשבת, 14% נגד    רק 18% מהנשאלים דתיים ומסורתיים
עידן יוסף
פיגוע תופת מתוכנן בירושלים הביא למותם של 58 איש ולהרס שלושה בניינים
איציק וולף
השדולה האירנית-אמריקנית NIAC פרסמה מודעה בניו-יורק טיימס ובה קראה לאזרחים אמריקניים להתקשר אל חברי הקונגרס ולדרוש מהם לתמוך באובמה אל מול ניסיון נתניהו לקדם סנקציות נגד אירן    "האם הקונגרס יצדד בנשיא שלנו או במנהיג של מדינה זרה?"
איתמר לוין
יזמי בניין ביפו תבעו מהוועדה המקומית 4.5 מיליון שקל, אך יקבלו 300,000 שקל בלבד    תבעו גם את השופט כבוב; התביעה נדחתה וביהמ"ש קבע שצירופו אליה היה מטעמים טקטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il