X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות הפסקה בפעילות מערכות המידע שלה ביטלה חברת התעופה את כל הטיסות שנועדו להמריא עד 6 בערב שעון בריטניה, משני נמלי התעופה הגדולים בלונדון בוטלה טיסת החברה מחר בבוקר מנתב"ג ללונדון
▪  ▪  ▪
[צילום: פרנק אוגוסטין, AP]

חברת התעופה בריטיש איירווייס ביטלה את כל טיסותיה משני נמלי התעופה הגדולים של לונדון למשך כמה שעות, לאחר "קריסה כללית של מערכת טכנולוגיית המידע שגורמת הפרעות חמורות מאוד להפעלת הטיסות שלנו ברחבי העולם", כך הודיעה החברה היום (שבת). גורם רשמי בחברה אמר כי אין ראיות לכך שמדובר במתקפת סייבר. כל הטיסות שנקבעו עד לשעה 6 בערב - שעון בריטניה - בוטלו.
בהודעה שפרסמה החברה נאמר: "הטרמינלים בהית`רו ובגטוויק דחוסים באופן קיצוני וביטלנו את כל הטיסות בשני נמלי התעופה עד 6 בערב ביום, אז נא לא להגיע לנמלי התעופה.
"ברגע שנוכל נספק מידע נוסף באתר ba.com, בטוויטר ובערוצי התקשורת של נמלי התעופה, בנוגע לטיסות שאמורות להמריא לאחר השעה הזו".
חברת התעופה לא מסרה כמה טיסות יידחו או יבוטלו וגם לא כמה אנשים יושפעו מהתקלה.
בריטיש עדכנה כי טיסת אחר הצהריים של חברת התעופה מנתב"ג לנמל התעופה הית'רו תצא בזמן הקרוב. לעומת זאת, שתי הטיסות שתוכננו להמריא מהית'רו לנתב"ג היום בשעות אחר הצהריים המאוחרות וטיסת הלילה מבוטלות, ובשל כך יבוטלו גם הטיסות שמתוכננות לצאת מחר בבוקר מישראל לבריטניה.
הנהלת בריטיש איירווייס מסרה כי היא עושה כל מאמץ כדי לסייע לנוסעים שנתקעו בלונדון למצוא טיסות חלופיות ליעדיהם, וכמו כן, החברה תציעה פיצוי מלא לנוסעים שאין באפשרותם לטוס בטיסות החלופיות.
בתגובה לציוצים של נוסעים צייצה החברה לאחד הלקוחות כי היא מתמודדת עם "הפסקת פעולתה של המערכת הגלובלית" שפגעה באתר שלה, בצ`ק אין המקוון ומרכזי הקשר. הטיפול בכך עומד בעדיפות עליונה אבל אם טיסתך מיועדת למחר ייתכן שתצטרך להשלים את הצ`ק אין בנמל התעופה".
החברה הודיעה כי היא "מצטערת מאוד" על האי נוחות שנגרמה לנוסעים והיא פועלת לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי. בכירי החברה לא נתנו שום אינדיקציה בנוגע לגורם האפשרי לתקלה.

תאריך:  27/05/2017   |   עודכן:  27/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בריטיש איירווייס ביטלה הטיסות מהית`רו ומגטוויק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ישראל, הצלב האדום והרשות הפלשתינית הסכימו על הכפלת מספר הביקורים של קרובי המשפחה של המחבלים בכל חודש - מביקור אחד לשני ביקורים
איציק וולף
וקפא כתב האישום נגד חסין והוחלט על חקירה מחודשת של המקרה    השר קרא: בינתיים בן חסין ימשיך לשהות במעצר אבל הסיכוי שישוחרר גדל מאוד
איציק וולף
מארגני הפגנת השמאל בתל אביב הקריאו הצהרה של ראש הרשות הפלשתינית    ראש האופוזיציה קרא למפלגות המרכז והשמאל להתגבש לכדי גוש פוליטי אחד שיוכל להביא להחלפת שלטון הליכוד    הצהיר על מחויבות לפריימריז פתוחים אם זה יהיה התנאי להקמת הגוש הפוליטי להחלפת השלטון
מחלקה ראשונה
שלי יחימוביץ' שזכתה רק ב-37.58% אינה מקבלת את תוצאות הבחירות לראשות ההסתדרות    הודיעה על כוונתה לנהל מאבק משפטי כדי להביא לעריכת בחירות חדשות    טוענת כי הבחירות להסתדרות לא התנהלו באופן שיפוטי ואובייקטיבי"
יצחק דנון
בעלת מועדון החתול והכלב תובעת 1.8 מיליון שקל מרונן מיילי, לשעבר מבעליה, בטענה שהפר את זכויות היוצרים שלה במסיבה המונית ביום העצמאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il