X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדריכים הושעו מואשמים בהטרדה מינית של חניכות החקירה בעיצומה "אין שום מקום להטרדות מיניות בצבא", הוסיפה מפקדת הבסיס בהודעתה, "הצבא האמריקני מחויב לאקלים ערכי (ביחידותיו), לא יסבול מעשים כאלה, ויגיב בחומרה כשצצות האשמות"
▪  ▪  ▪
חקירה מלאה [צילום: AP]

בעקבות תלונת חניכה בבסיס פורט בנינג בג'ורג'יה, פתח פיקוד החקירות הפליליות של הצבא האמריקני חקירה, וקבוצה של מדריכים הודחה בשל הטרדה מינית של חניכות בבסיס. כך הודיע המרכז למצוינות בתמרון של הצבא האמריקני.
הממצאים עד כה, דיווח הצבא האמריקני, מצביעים על כך שמדריכים וחניכים מעורבים בהטרדה המינית, ולפיכך הגיב הבסיס ברצינות כדי לשרש את התופעה, ולהבטיח את חקירתה המלאה.
לא נמסר כמה חניכות התלוננו, מדריכים מעורבים בפרשה, וכמה מהם הושעו. מפקדת פורט בנינג מסרה, כי על המדריכים המושעים נאסר ליצור מגע עם החניכות המעורבות במהלך החקירה, שנמשכת בעיצומה. מפקדת הבסיס הוסיפה, כי יועצים, פרקליטים ועובדי רפואה מסייעים לחניכות המעורבות.
"אין שום מקום להטרדות מיניות בצבא", הוסיפה מפקדת הבסיס בהודעתה. "הצבא האמריקני מחויב לאקלים ערכי (ביחידותיו), לא יסבול מעשים כאלה, ויגיב בחומרה כשצצות האשמות".
בשנת 2014 - דיווח מחקר של תאגיד ראנ"ד, שמושבו בקליפורניה, הותקפו מינית 20,300 חיילים בצבא האמריקני (מתוך מצבה של 1.3 מיליוני חיילים). אחוז מהחיילים המותקפים היו גברים וארבעה אחוזים היו נשים. רבים מהחיילים שהותקפו מינית, או הוטרדו מינית, מציין המחקר, שהוגש לפנטגון, לא דיווחו על כך מפחד פן יבולע להם.
בשנת הכספים 2016, דיווח הפנטגון, אירעו 2,497 מקרים של תקיפה מינית בצבא האמריקני. אין עדיין נתונים רשמיים על מה שאירע בשנת 2017, שתסתיים בסוף חודש ספטמבר. כלומר, 0.44 אחוזים מהחיילים התלוננו בשנת 2016 על תקיפה מינית - לעומת
0.42 אחוזים בשנים 2015-2014. כיוון שהצבא האמריקני גדל בשנים 2017-2016, יש להעריך, כי גדל שיעור החיילים האמריקניים, שהותקפו מינית. חלק מהגידול בכמות הדיווחים על תקיפה מינית מאז 2012 נובע מצעדים נמרצים, שנקט הצבא למנוע תקיפות מיניות בשורותיו ומשיפור בדיווח על אירועים כאלה.

תאריך:  27/08/2017   |   עודכן:  27/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שפיר הנדסה תרכוש 10% ממניות גבעות עולם ותקבל אופציה לרכישת כ-15% נוספים    אם תממש את האופציה תמנה שפיר את יו"ר הדירקטוריון
חן מענית
כך נחשף לראשונה על-ידי מוטי גילת ב"כאן"    החקירה מתנהלת גם נגד בכירי בנק לאומי לשעבר, בהם גליה מאור, איתן רף וצבי איצקוביץ
אביתר בן-צדף
מבצע חיפוש והצלה אחרי חייל אמריקני שנעדר מהתאונה
אביתר בן-צדף
המטוס ביים מטוסי אויב באימונים לבדיקת כשירות צוותי קבוצת הקרב של נושאת המטוסים תיאודור רוזוולט
איציק וולף
עליה ברווח הנקי נרשמה למרות ירידה של 2.7% בפדיון ב-273 סניפי הרשת ולמרות ירידה של 2.3% בהכנסות מגזר הקמעונאות - מ-3.062 מיליארד שקל ברבעון השני של 2016 ל-2.991 מיליארד שקל השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il