X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרוסים הביעו צער על הצעד האמריקני, שמחריף את היחסים בין המדינות בהודעה הרוסית לא הובהר האם תגמול רוסיה על סגירת הקונסוליה למרות היחס החיובי של הנשיא דונלד טראמפ לרוסיה, נמצאים יחסי רוסיה-ארצות-הברית בשפל סביב סוגיות אוקראינה, סוריה והמעורבות הרוסית כביכול במערכת הבחירות לנשיאות ארצות-הברית
▪  ▪  ▪
הקונסוליה הרוסית בסן פרנסיסקו [צילום: אריק ריסברג/AP]

הקונסוליה הרוסית בסן פרנסיסקו תיסגר בתגובה לגירוש 750 דיפלומטים אמריקניים מרוסיה - הודיעה התר נוֹירט, דוברת מחלקת המדינה האמריקנית. בנוסף, יוקטן סגל הדיפלומטים הרוסיים בקונסוליה בניו-יורק ובשגרירות בוושינגטון. לרוסים ניתנו 48 שעות לבצע את ההוראה, כלומר עד שבת.
בנוסף, הורתה מחלקת המדינה לרוסים לסגור את משכן הקונסול הרוסי בסן פרנסיסקו, ולהקטין את משלחות הסחר הרוסיות בניו-יורק ובוושינגטון. לדברי נוירט, ארצות-הברית מוכנה לנקוט צעדים נוספים, אם יידרשו. הדוברת ציינה, כי למרות זאת, שתי המדינות מתכוונות לשפר את יחסיהן, ולשתף פעולה. הרוסים הביעו צער על הצעד האמריקני, שמחריף את היחסים בין המדינות. בהודעה הרוסית לא הובהר האם תגמול רוסיה על סגירת הקונסוליה. משרד החוץ הרוסי הודיע, שהוא לומד את ההחלטה, כדי לדעת איך להגיב עליה.
למרות היחס החיובי של הנשיא דונלד טראמפ לרוסיה, נמצאים יחסי רוסיה-ארצות-הברית בשפל סביב סוגיות אוקראינה, סוריה והמעורבות הרוסית כביכול במערכת הבחירות לנשיאות ארצות-הברית. הקשיים הוחרפו דווקא מאז נכנס טראמפ לבית הלבן.
ארצות-הברית לא הורתה לגרש את הדיפלומטים הרוסיים משטחה - בניגוד למעשי הרוסים. נמסר, כי אחד ממבני הקונסוליה בסן פרנסיסקו חכור, והשאר - בבעלות רוסית. נראה, כי הממשל בוושינגטון יתיר לרוסים למוכרם.
בדצמבר, ממש לפני שעזב את הבית הלבן, הורה הנשיא אובמה לגרש כמה עשרות דיפלוטים רוסיים, המוצבים בארצות-הברית, ולסגור מתקנים רוסיים בניו-יורק ובמרילנד. היחסים עם רוסיה הוחרפו לפני כחודשיים כשהקונגרס חוקק חוק לעיצומים נגדה, בניגוד לעמדת הבית הלבן. במסגרת הצעדים נגד רוסיה, השעו האמריקנים מתן אשרות תייר לארצות-הברית לאזרחי רוסיה. הנפקת האשרות תחודש בקרוב "בקצב מואט" עקב הסגל החסר בקונסוליות האמריקניות ברוסיה.
קודם לכן, הודיעה ארצות-הברית, כי לפיכך תנפיק אשרות תייר רק בשגרירתה במוסקבה, ולא בקונסוליות האמריקניות בסנקט-פטרסבורג, ביֶקטרינבורג ובוולדיווסטוק. למרות המתיחות ביחסי שתי המדינות, בחודש יולי הסכימו הנשיאים טראמפ ופוטין על הפסקת-אש בסוריה, שירדן מעורבת בה.
רקס טילרסון, שר החוץ האמריקני, טלפן ביום חמישי לסרגיי לאוורוב, שר החוץ הרוסי, ודן אתו על ההחלטה האמריקנית. צופים, כי הרוסים יגיבו בעיצומים נגד הסגל הדיפלומטי האמריקני בארצם. כעת מוצבים ברוסיה 455 דיפלומטים אמריקניים, וזו בערך כמות הדיפלומטים הרוסיים בארצות-הברית.

תאריך:  02/09/2017   |   עודכן:  02/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תיסגר הקונסוליה הרוסית בסן פרנסיסקו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה לשעבר טוען כי שוחח פעם אחת בלבד עם עמוס שוקן, שלוש פעמים עם נוני מוזס ושלוש פעמים עם עמוס רגב
איציק וולף
השר קרא צייץ בחשבון הטוויטר שלו שכל עיתונאי שיעודד מחבלים ייעצר וכל תחנת רדיו שתסית נגד ישראל - תיסגר
איציק וולף
ההפסדים לרבעון השני של 2017 עמדו על 2.8 מיליון שקל לעומת 11.7 מיליון שקל אשתקד    בכל המחצית הראשונה של השנה היו הפסדים בסך של 10.3 מיליון שקל    ירידה של כ-26.7 מיליון שקל בהכנסות במחצית השנה הראשונה, רוב הירידה - ברבעון השני
איציק וולף
כ-163,000 ילדים ייכנסו הבוקר לראשונה לכיתה א'    משרד החינוך יתחיל השנה ברפורמה למימון ציבורי לאבחון ליקויי למידה    שר החינוך: מאחל שנה של עשייה, משמעות והנאה מתהליכי הלמידה
מחלקה ראשונה
הנסיכה דיאנה נהרגה בתאונת דרכים בפריז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il