רווחי חברת אודיוקודס, ספקית רשתות קול מתקדמות ופתרונות עיבוד מדיה לסביבת עבודה דיגיטלית, זינקו ברבעון השלישי של שנת 2018 בכ-400%. כך עולה מדוחות החברה שהועברו (יום ג', 23.10.18) לבורסה.
על-פי הדוחות, עמד הרווח הנקי של החברה ברבעון על סכום של 4.1 מיליון דולר, או 14 סנט למניה בדילול מלא. זאת, לעומת רווח נקי של מיליון דולר או 3 סנט למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות של אודיוקודס ברבעון השלישי של שנת 2018 הסתכמו ב-44.5 מיליון דולר, לעומת 43.5 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2018 ולעומת 39.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2017. מדובר בגידול של 13.5% בהכנסות הרבעוניות בין שנת 2017 ל-2018.
אודיוקודס ייצרה ברבעון השלישי של 2018 תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת של 3.5 מיליון דולר. נכון ל-30 בספטמבר 2018, היו בידי החברה מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים, ובטוחות סחירות בהיקף של 56.7 מיליון דולר, לעומת 58.7 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2017. הירידה בהיקף מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים ובטוחות סחירות נבעה מהשימוש במזומן להמשך רכישת מניותיה הרגילות של החברה במסגרת תוכנית רכישת המניות שלה ולתשלום 5.8 מיליון דולר בגין חלוקת דיבידנד, אשר קוזז באופן חלקי מתזרים חיובי מפעילות שוטפת.
ב-24 ביולי 2018, הכריזה אודיוקודס על חלוקת דיבידנד שנתי במזומן בסכום של 20 סנט למניה. הדיבידנד שולם ב-20 באוגוסט 2018 לכל מחזיקי המניות של החברה הרשומים ליום 6 באוגוסט 2018 בסכום כולל של 5.8 מיליון דולר.
במהלך הרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר 2018 רכשה אודיוקודס כ-133,000 ממניותיה במסגרת תוכנית הרכישה העצמית בהיקף כספי של 1.1 מיליון דולר. נכון ל-30 בספטמבר 2018, רכשה אודיוקודס סך מצטבר של 17.3 מיליון מניות במסגרת תוכנית הרכישה העצמית מאז אוגוסט 2014 ובהיקף כספי מצטבר של 91.3 מיליון דולר.
ביוני 2018 קיבלה אודיוקודס אישור מבית המשפט בישראל לרכישה עצמית נוספת של מניות החברה בסכום כולל של עד 20 מיליון דולר. בית המשפט אף אישר לאודיוקודס להכריז על דיבידנד עבור כל חלק מתוך הסכום המאושר במסגרת התקופה שאושרה. נכון ליום 30 בספטמבר 2018, נותרה לחברה האפשרות לרכישה עצמית של מניות בהיקף של 12.7 מיליון דולר במסגרת האישור שניתן מבית המשפט. האישור שניתן מבית המשפט לרכישת מניות עצמית יפוג ב-14 בדצמבר 2018.
"אנו שמחים לדווח על תוצאות שיא לרבעון השלישי של 2018", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס, "האסטרטגיה שלנו לצמיחה עקבית לאורך שנים נסמכת על המגמות החזקות של מעבר לתקשורת דיגיטלית בתקשורת הארגונית של עסקים גדולים, מעבר עולמי לרשתות all-IP בשוק ספקי השירות".