X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יצרנית כלי הטיס הבלתי מאוישים נמחקה ממסחר בבורסה ועברה באופן רשמי לחברה הממשלתית רפאל ולאיש העסקים אביחי סטולרו
▪  ▪  ▪
[צילום: אירונאוטיקס]

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ ואיש העסקים אביחי סטולרו השלימו את תהליך רכישת קבוצת אירונאוטיקס, זאת לאחר דיווח על המהלך על-ידי אירונאוטיקס לבורסה בתל אביב. החברה קיבלה לידה באופן רשמי את תעודת המיזוג ע"י רשם החברות, אשר הכריז על מחיקתה של אירונאוטיקס מהבורסה ("מיזוג משולש הופכי"), ובעקבות כך כל מניותיה יועברו לאחזקת הרוכשות.
רכישת אירונאוטיקס היא עסקת הרכישה הגדולה ביותר שביצעה רפאל והיא פועל יוצא של תהליך אסטרטגי שהחל ברפאל בשנת 2017, במסגרתו נבחנו מספר כיווני פעולה להרחבת פעילות רפאל, בין השאר על-ידי מיזוגים ורכישות. כמו-כן, לראשונה רפאל תייצר ותפתח פלטפורמות בלתי מאוישות, צעד אשר צפוי להרחיב את יכולותיה ומכירותיה של החברה, אך גם יצמיח יכולות חדשות ועליונות מבצעית וטכנולוגית של מערכת הביטחון הישראלית.
הפתרונות הטכנולוגיים של רפאל ואירונאוטיקס יתנו מענה מבצעי מקצה לקצה לאתגרים הביטחוניים באוויר, בשכבות הבינוניות והנמוכות, באמצעות שילוב בין פלטפורמות בלתי-מאוישות ומערכות תקשורת, אלקטרו-אופטיקה ויכולות מתקדמות נוספות.
קבוצת אירונאוטיקס מורכבת מחברות העוסקות בפיתוח ובייצור של פתרונות מודיעיניים מבוססי מערכות בלתי-מאוישות, עבור השוק הביטחוני בארץ ובעולם, וכן גם בתחומי טכנולוגיה משיקים. מאז הקמתה בשנת 1997, מפתחת אירונאוטיקס מערכות מטוסים ללא טייס הנמצאות בחזית הטכנולוגיה, ומשרתת כ-70 לקוחות, צבאיים וביטחוניים, ביותר מ-50 מדינות. אירונאוטיקס תמשיך להתפתח כחברה עצמאית, תוך גידול ופתיחת תחומי מחקר ופיתוח חדשים, להרחבת הפוטנציאל השיווקי ותהווה חלק אינטגרלי במגוון פרויקטים משותפים עם רפאל.
מנכ"ל רפאל, יואב הר-אבן, הודה לכל מי שעסק בתהליך הרכישה מראשיתו ולכל מי שהיה שותף להצלחת המהלך. "אירונאוטיקס מביאה ניסיון רב ויכולות טכנולוגיות ייחודיות, מהטובות בארץ ובעולם בתחומה, ויתרה מכך, היא גם בעלת משאב אנושי מצוין במגוון תחומים. החיבור בין יכולות אלה, לבין העושר הטכנולוגי, המערכות המוכחות, הניסיון, התשתיות והמשאבים ברפאל, כמו גם האיתנות העסקית, ייצרו סינרגיה גבוהה וערך טכנולוגי ואסטרטגי משמעותי לחיזוק פעילותנו ולמימוש היכולות המשותפות, ויהוו מכפיל כוח עבור שתי החברות", אמר.
יו"ר רפאל, ד"ר עוזי לנדאו, ציין כי בעקבות הרכישה תזנק רפאל אל תחומי הפעילות המודיעינית ברום הנמוך, ותרחיב את יכולות התחרות של החברה בארץ ובעולם. "לפנינו אתגרים חדשים ורבים, ואני מאחל לכולנו הצלחה רבה בדרכנו החדשה יחד", אמר.

תאריך:  03/09/2019   |   עודכן:  03/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הושלמה העסקה: אירונאוטיקס נמחקה מן הבורסה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
אושרה בקשה להקמת 20 יחידות אירוח כתוספת ל-6 יחידות קיימות בחווה, וכן מבנה משרדים ומבנה כנסים
מירב ארד
מכחיש כי קיבל הצעת מסביבתו של רה"מ נתניהו - "פייק סיפור"    מבהיר: פרישת פייגלין הביאה לנו מנדט נוסף
איציק וולף
סופת ההוריקן החזקה שגרמה להרס נרחב באיי בהאמה צפויה להגיע בשעות הקרובות סמוך לפלורידה    עד עתה נהרגו לפחות חמישה בני אדם בשטפונות הנרחבים
איציק וולף
רשות מקרקעי ישראל מסרבת לחדש חוזה חכירה של 474 דונם בגן יבנה לתקופה של 49 שנים עד שיוחזרו לה 65.2 דונם שבהם שונה ייעוד הקרקע מחקלאות לדיור למתחמים מועדפים    חברת מטעי הדר: חולקים על זכות המינהל להשיב לידיו את הקרקע
איציק וולף
הקלטות שחשף ערוץ 13 מעידות על התייעצויות פנימיות שקיימו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר התקשורת באותם ימים, איוב קרא, יחד עם בכיר בליכוד ביחס לערוץ 20    נתניהו נשמע צועק כשדיבר על קרדיט שקיבלה איילת שקד: "תגיד לי, אתה השתגעת? איוב ושקד?!"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il