X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אושר תקציב לשיפוץ מיידי של 60 מקלטים ציבוריים באשקלון, שדרוג והרחבה של מרכז ההפעלה העירוני בחרום ורכישת ציוד למחסני חרום עירוניים נתניהו: "לא נקבל שום תוקפנות מעזה"
▪  ▪  ▪
נתניהו. "ערוכים לפעולת מחץ" [צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90]

הממשלה אישרה (יום א', 9.2.2020) תוכניתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בהשקעה של כ-35 מיליון ש״ח למרכיבי ביטחון וחוסן אזרחי באשקלון.
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבת הממשלה: ״אני מביא היום לממשלה החלטה להקצות 35 מיליון ש״ח למרכיבי ביטחון וחוסן לעיריית אשקלון ולתושביה. אני מודה לשר האוצר, ולשר הפנים ולשרים האחרים שנתנו כאן את סיועם. במסגרת התוכנית הזו אנחנו נפעל לשיפוץ מיידי של עשרות מקלטים ציבוריים בעיר, נרחיב את טיפולי התמיכה לילדים ונביא גם מערכות חכמות וציוד מיוחד לשעת חרום.
מנגד, אני רוצה להבהיר - אנחנו לא נקבל שום תוקפנות מעזה. אנחנו, רק לפני כמה שבועות, חיסלנו את המפקד הבכיר של הגא"פ בעזה, ואני מציע לגא"פ וגם לחמאס לרענן את זכרונם. אני לא אפרט את כל הפעולות ואת כל התוכניות שלנו בתקשורת, אבל אנחנו ערוכים לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה. המעשים שלנו חזקים מאוד והם עדיין לא הסתיימו, בלשון המעטה.״
נתניהו הנחה את מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ, לפני מספר שבועות, לגבש תוכנית סיוע לעיר אשקלון לחיזוק החוסן האזרחי. הממשלה החליטה על מענה לצרכים מידיים באמצעות מענק ביטחוני מיוחד והאצת תוכנית אב להתחדשות עירונית בעיר.
הממשלה החליטה להקצות תקציב לכיסוי הוצאותיה של העיר שנבעו מכורח אירועים ביטחוניים, וכן תקציב לשיפוץ מיידי של 60 מקלטים ציבוריים באשקלון, שדרוג והרחבה של מרכז ההפעלה העירוני בחרום, רכישת מערכת לפתיחת מקלטים מרחוק בשעת חרום, רכישת ציוד למחסני חרום עירוניים והתקנה של מצלמות לאיתור נפילות והתמודדות עם האירועים הביטחוניים.
כמו-כן, הממשלה החליטה על הרחבת הטיפולים לתלמידים ותוכניות התמיכה לצוותי החינוך וההורים בעיר. ההחלטה כוללת גם תקציב לתגבור הפעילויות לשיפור החוסן של אוכלוסיות מיוחדות בעיר, ולמיגון מוסדות רווחה.
על-מנת להתמודד עם האיומים הביטחוניים מהים באזור העיר אשקלון הממשלה החליטה על הקמת גדר באזור התעשיה הדרומי באשקלון, וכן על הקמה של מערך מצלמות בחוף הים לאיתור ולמניעת אירועי חדירה ופח"ע. כמו-כן, פיקוד העורף יקצה לעיר אשקלון מיגוניות ניידות, לטובת פריסה בשעת חרום או להצבה בשגרה בהתאם להערכת המצב הביטחונית במוקדים מרכזיים בעיר. הממשלה תפנה לקרן הניקיון בבקשה שתסייע במימון ההקמה וההפעלה של מערכים לניהול פסולת וגזם.
בכדי להבטיח את יישומה של ההחלטה, הממשלה החליטה על הקמה של ועדת היגוי בראשות מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ רונן פרץ אשר תעקוב אחר ביצוע ההחלטה ותסיר חסמים במידת הצורך.

תאריך:  09/02/2020   |   עודכן:  09/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
35 מיליון ש"ח יועברו למיגון אשקלון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ה"איתנים" הראשונים ייכנסו לשירות מבצעי בצה"ל בסוף שנת 2021    הם יצוידו במערכת ההגנה האקטיביתהמתקדמת "חץ דורבן" ובצריח לא מאויש, המקנה לכלי קטלניות גבוהה
איתמר לוין
בית הדין לעבודה בחיפה: הביטוח הלאומי מוכן להעניק גימלת סיעוד לחולי אלצהיימר רק לאחר שהם מסכנים את עצמם - וזאת בניגוד להיגיון ולתכלית החוק    המוסד התעלם מחוות דעת רפואיות וסירב לסייע לקשישה הזקוקה להשגחה 24 שעות ביממה
יצחק דנון
בעלי חוות שקמים טוענים, כי החברה סיפקה להם מערכות סולאריות פגומות לייצור חשמל ואינה מתקנת את התקלות הרבות שהתגלו בהן
איציק וולף
מנרב פרויקטים תבנה 117 יחידות דיור במגרש בן 4,916 מ"ר בעיר נתניה    הבעלים יקבלו 37.5% מן הדירות שייבנו בפרויקט    ההסכם תלוי בפינוי המחזיקים במבנים הנוכחיים במגרש בתוך שנתיים
איתמר לוין
מזכירה שהוועדה לבחירת שופטים אינה מתכנסת מאז דצמבר 2018 בשל מערכות הבחירות, וטוענת שלפיכך - כעת ודאי שאין זה הזמן לדון בשינוי השיטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il