X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שוחח עם יו"ר דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים הנכנס, ח"כ משה גפני, ועידכן אותו בפרטי ההסכם שנחתם.
ח"כ גנץ הודה לח"כ גפני על מה שהגדיר כ"תרומתו האדירה מאחורי הקלעים להקמת ממשלת האחדות" כלשונו, והשניים סיכמו לשתף פעולה בממשלה שתקום לטובת אזרחי ישראל.
תאריך:  20/04/2020   |   עודכן:  20/04/2020
+ממשלת הפוטש של נתניהו וגנץ
23:55 20/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

קריאת ההסכם בין נתניהו לגנץ מעלה, כי הם למעשה נוטלים לעצמם את השליטה במדינה, תוך סירוס הכנסת, זלזול בחוק ואיומים על בית המשפט העליון  ▪  בדרך יש עוד כמה בלופים, גנץ סוחט תפקידים ונתניהו בוגד בשותפים

עכשיו ברור לאן הם מיהרו
+שגריר ארה"ב: מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הממשלה החדשה
23:03 20/04/20  |  איציק וולף

שגריר ארה״ב בישראל, דיויד פרידמן, הגיב על הקמת הממשלה החדשה בישראל ואמר כי הוא שמח לראות ששתי המפלגות המובילות בישראל, בראשות ראש הממשלה נתניהו וח"כ גנץ, הסכימו להקים ממשלת אחדות. "ארצות הברית מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הממשלה החדשה כדי לקדם את הערכים והאינטרסים המשותפים שלנו באופן דו צדדי וברחבי העולם״, ציין בציוץ שפרסם.

+נתניהו התחייב בפני סיעות הימין: אשמור עקרונות המחנה הלאומי
21:22 20/04/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם כל ראשי סיעות המחנה הלאומי, המייצגים את כל 59 חברי הכנסת של גוש הימין ועדכן על חתימת ההסכם הקואליציוני עם מפלגת כחול לבן.
מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה אמר כי הקמת ממשלת האחדות מול מגפת הקורונה היא צו השעה וצורך לאומי ראשון במעלה. "ראש הממשלה התחייב כי ימשיך לשמור על עקרונות המחנה הלאומי וגוש הימין במסגרת ממשלת האחדות", לשון ההודעה.

+ח"כ טיבי: בלי ביבי אין לגנץ ממשלה
21:15 20/04/20  |  איציק וולף

יו"ר סיעת הרשימה המשותפת, ח"כ אחמד טיבי, טען כי כחול לבן הניפה דגל לבן בכניסה לממשלת נתניהו.
"היא נכנעה לכל תכתיב מדיני (יהיה סיפוח ביולי), ובתחום האזרחי היא נכנעה בחוק הלאום, חוק קמיניץ ומיישרת קו עם ה-D9 של הימין נגד בית המשפט העליון. המשותפת רואה במאבק נגד ממשלת ה-52 שרים וסגני שרים (לפחות) אתגר ושליחות. אני חש את הרגשת הפספוס והאכזבה של מליוני אזרחים שרצו שינוי. מתברר, בלי ביבי אין לגנץ ממשלה", טען.

[צילום: דוברות המשותפת]
+נתניהו שוחח עם ראשי ימינה; ייפגשו אחרי יום הזיכרון לשואה
20:52 20/04/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, שוחחו לאחר החתימה על ההסכם להקמת ההמשלה. השניים קבעו להיפגש לאחר יום הזיכרון לשואה ולגבורה. נתניהו שוחח גם עם שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' ועם שר החינוך, רפי פרץ.

+מנכ"ל שלום עכשיו: גנץ בגד בבוחריו ומאפשר סיפוח
20:26 20/04/20  |  איציק וולף

בארגון שלום עכשיו האשימו את יו"ר כחול לבן, בני גנץ, בטענה כי בגד בבוחריו ונתן אור ירוק לסיפוח.
מנכ"לית התנועה, שקד מורג, טענה כי מחנה השלום הצביע לגנץ וכי הוא בגד בבוחריו. "מי שנכנס עם הימין הקיצוני מתחת לאלונקה ימצא את עצמו נושא על כתפיו את אסון הסיפוח והפקרת עתידנו. בשעה שלא ברור האם ב-1 ביולי יוכלו אזרחי ישראל להסתובב ברחובות, בממשלה מודיעים על סיפוח מסוכן ונטול תמיכה ציבורית. מפגן מזעזע של חוסר אחריות לאומית", אמרה.

+ראש מוא"ז שומרון: הדבר החשוב - טיפול בקורונה ובריבונות
20:18 20/04/20  |  איציק וולף

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר בתגובה על החתימה על הסכם לממשלת אחדות בין הליכוד לכחול לבן כי הדבר החשוב ביותר הוא הטיפול בקורונה והריבונות.
"שני דברים אסטרטגים וחיוניים למדינת ישראל, ואנחנו נפעל מול הממשלה, בשותפות חברות וכשצריך גם בתוקף כדי שתחול הריבונות בתקופה הקרובה ביהודה ושומרון ותנופת הבנייה והפיתוח ביהודה ושומרון תמשכנה ותתגברנה בכל עוז", אמר.

+נתניהו: אמשיך לעשות הכל למענכם, אזרחי ישראל
20:01 20/04/20  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בהודעה ראשונה אחרי החתימה על הסכם הממשלה המשותפת לליכוד ולכחול לבן: "הבטחתי למדינת ישראל ממשלת חירום לאומית שתפעל להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל. אמשיך לעשות הכל למענכם, אזרחי ישראל".


מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
 
תגיותמי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn אוסאמה סעדי / Osama Saadi אופיר אקוניס / Ofir Akunis אופיר כץ / Ofir  Katz אורי מקלב / Uri Maklev אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai איילת שקד / Ayelet Shaked אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg אלון שוסטר / Schuster Alon אלי כהן / Eli Cohen אמיר אוחנה / Amir Ohana אסף זמיר / Asaf Zamir אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky בני גנץ / Benny  Gantz בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar גילה גמליאל / Gila  Gamliel גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan דוד אמסלם / David Amsalem דוד  ביטן / David Bitan ווליד טאהא / Waleed Taha ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak זאב אלקין / Ze'ev Elkin חיים כץ / Haim Katz טור פז משה יאיר לפיד / Yair  Lapid יואב גלנט / Yoav Galant יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich יואב קיש / Yoav Kish יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano יזהר שי / izhar  shay יעקב ליצמן / Yaakov Litzman יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler ישראל כץ / Israel  Katz מאי גולן / May  Golan מאיר כהן / Meir  Cohen מאיר פרוש / Meir Porush מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton מירב כהן / Meirav  Cohen מירי  רגב / Miri Regev מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar מרב מיכאלי / Merav  Michaeli משה ארבל / Moshe Arbel משה גפני / Moshe Gafni משולם נהרי / Meshulam Nahari מתן כהנא / Matan  Kahana ניסים ואטורי נפתלי בנט / Naftali  Bennett סעיד  אלחרומי / Said Elharumi עודד פורר / Oded Forer עודה איימן / Ayman  Odeh עומר ינקלביץ' עופר כסיף / Ofer  Cassif עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely קארין אלהרר / Karin  Elharar רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande רם בן ברק / Ram  Ben Barak רפי פרץ / Rafi  Peretz שלמה קרעי / Shlomo  Karhi שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
גנץ התקשר לגפני והודה לו על "תרומתו האדירה" להקמת הממשלה
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
}}}איזה תרומה יש לחרדים כאן? ל"ת
להפריד דת ממדינה!  |  21/04/20 00:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותכנסת 23
איציק וולף
יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיע לבית ראש הממשלה יחד עם ח"כ גבי אשכנזי    גנץ ונתניהו חתמו על ההסכם להקמת הממשלה הפריטטית    נתניהו יעזוב את בית ראש הממשלה בעוד שנה וחצי    הממשלה שתושבע תמנה 32 שרים (ותוגדל ל-36 שרים) ו-16 סגני שרים - חצי לכל צד    כחול לבן הודיעה שלא תמנה סגני שרים
עידן יוסף
עידן יוסף
ועדת הכספים הזמנית בקריאה לאוצר: זרזו את ההסכם עם חברות התעופה, סייעו להן גם במענקים    מנכ"ל האוצר: ההסכם שיעגן הלוואה לאל-על קרוב להיחתם, ובמסגרתו תידרש החברה לצעדי התייעלות משמעותיים: "במקרה של התעופה הישראלית האפשרויות הן עזרה שתקיים תעופה ישראלית דרך החברות הקיימות, בתצורה הקיימת, או לחלופין הקמת תעופה ישראלית בכספי ציבור שתעלה הרבה פחות
איציק וולף
דורש מיו"ר כחול-לבן - שהוא גם יו"ר הכנסת - לקדם את החקיקה שתמנע מנתניהו לכהן כראש הממשלה בשל כתב האישום נגדו    במקביל דורש ליברמן לקדם חקיקה להחלת ריבונות בבקעת הירדן
איציק וולף
נשיא המדינה הודיע ליו"ר הכנסת, בני גנץ, שלאחר פקיעת המנדט שהוענק לו להקמת ממשלה - עובר המנדט לכנסת    "אינני רואה כעת אפשרות להגיע להרכבת ממשלה, מקווה שנימנע מבחירות רביעיות"
רשימות נוספות
פקע המנדט שניתן לבני גנץ  /  איציק וולף
הנשיא האריך מנדט גנץ ביומיים  /  איציק וולף
גנץ: נתניהו, זה רגע האמת  /  איציק וולף
ניתוח מעקפים  /  אפרים הלפרין
זה לא עניינו של בג"ץ  /  איתמר לוין
לו הקשבנו לשופט לנדוי  /  אפרים הלפרין
ראשייומניםבלוגריםערוציםסקופיםקישוריםעוד...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il