X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המחצית הראשונה של השנה הביאה לירידה קלילה בהכנסות סופרגז והן עמדו על כ-308 מיליון שקלים הרווח הנקי עמד על כ-40.8 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪

רווחי חברת האנרגיה סופרגז עמדו במחצית הראשונה של השנה על כ-40.8 מיליון שקלים - עלייה של כ-5% לעומת הרווח הנקי אשתקד שעמד על כ-38.8 מיליון שקלים. ברבעון השני של השנה לבדו נרשמה עלייה של כ-32% ברווחי החברה והם עמדו על יותר מ-11 מיליון שקלים, לעומת כ-8.9 מיליון שקלים אשתקד.
במקביל לפרסום הדוחות, אישר דירקטוריון החברה חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך 24 מיליון שקל.
הכנסות סופרגז ירדו במחצית הראשונה של 2020 באופן קל ביותר בכ-1.5 מיליון שקלים. ההכנסות הסתכמו בכ-308 מיליון שקלים, לעומת כ-309.5 מיליון שקלים במחצית הראשונה של השנה שעברה.
מן החברה נמסר לבורסה (יום א', 23.8.20) כי מחזור המכירות שלה מושפע הן מכמויות הגז הנמכרות והן ממחיר חבית הנפט. עוד נכתב כי לשינויים במחירי הנפט השפעות על מחירי המכירה למגזר העסקי של הגפ"מ, שהוא תוצר לוואי של זיקוק נפט, ושל מחירי המכירה של הגז הטבעי שצמודים בחלקם למחיר חבית הנפט.
"במהלך תקופת הדוח חלה ירידה חדה במחירי חבית הנפט כתוצאה מירידה חדה בביקושים בעקבות משבר הקורונה. ממוצע מחיר חבית הנפט בתקופות הדוח היה נמוך משמעותית בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד.
חברת סופרגז הוקמה בשנת 1953 והשליטה בה נרכשה ב-2019 על-ידי קבוצת אלקו. לחברה כ-400 אלף לקוחות פרטיים וכ-5,000 לקוחות עסקיים ומוסדות.
לצד הפעילות בתחום של שיווק והפצה של גז ביתי, והפעילות המתרחבת של שיווק והפצה של גז טבעי לחברות, החברה החלה לפעול בשנתיים האחרונות בתחום של ייזום תחנות כוח קטנות מבוססות גז טבעי (קוגנרציה). החברה מקימה כיום 7 מתקני קוגנרציה בהספק של כ-20 מגה וואט ומנהלת מו"מ לחתימה על הסכמים נוספים. הקמת תחנות כוח אלה נמשכת פרקי זמן קצרים יחסית של 18-24 חודש, והתחנה הראשונה שמקימה החברה אמורה לפעול החל מרבעון הרביעי של השנה הנוכחית. החברה הציבה לעצמה יעד להגיע לתחנות בהספק של 70-100 מגה-וואט בשנים הקרובות.
החברה השלימה בחודש יוני 2020 הנפקה ראשונית לציבור (IPO) במסגרתה גייסה כ-270 מיליון שקל ונסחרת כיום לפי שווי של 1.2 מיליארד שקל. בהתאם לשוויה, עשויה החברה להצטרף בתחילת ספטמבר הקרוב למדד ת"א 90.

תאריך:  23/08/2020   |   עודכן:  23/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סופרגז הציגה עלייה של 5% ברווח הנקי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
תשואות שליליות בשווקי ההון בתקופת משבר הקורונה וגורמים נוספים הביאו את חברת כלל ביטוח לעבור מרווח של כ-215 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2019 להפסד של כ-345 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2020
איילת פישביין
המשרד להגנת הסביבה ורשות המים הודיעו לאחרונה על הקלות בביצוע דיגומי ביוב של אולמות אירועים, מסעדות, קניונים ובתי מלון, לנוכח הירידה בפעילות בגלל הקורונה    גורם בכיר באחת המעבדות: "זו הקלה למזהמים"
עידן יוסף
שר התקשורת הכריז כי בתום בדיקה ארוכה של חסימות שרירותיות של מספרים וצינתוקים בקווים הכשרים החליט להתערב בנושא ולעדכן בקרוב
עידן יוסף
שלושה שוטרים נפצעו    המשטרה: המפגינים הסלימו את האלימות, והמארגנים הלהיטו את הרוחות    חלק מן המפגינים ניסו לקיים תהלוכה בניגוד לחוק
עידן יוסף
את ההצעה העלה צבי האוזר, לשעבר מזכיר ממשלת נתניהו והיום בגוש כחול-לבן    גנץ נתן הסכמתו העקרונית להצעה    גם גורמים בליכוד אומרים שנתניהו נוטה להסכים לה    המסר של אשכנזי לנתניהו: "לא ניתן לך למנות שומרי סף"‎‏
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il