X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנוסף להסכם עם ענקית הרכב ג'נרל מוטורס, חתמה גב-ים על הסכמי שכירות עם חברות מייקרוסופט וזרטו, כך שכל השטחים אותם עתידה מייקרוסופט לפנות במרכז גב-ים הרצליה, עם המעבר לקמפוס החדש שלה, שווקו והושכרו מראש
▪  ▪  ▪
יעקובוביץ. ביקושים חזקים [צילום: אלדד רפאלי]

גב-ים חתמה (יום ג', 22.12.20) על הסכם עם חברת GM, לפיו שכרה GM שטח של כ-9,000 מ"ר במרכז גב-ים הרצליה לתקופה של 5 שנים, בתמורה כוללת של כ-63 מיליון שקלים.
בנוסף להסכם עם GM, חתמה גב-ים על הסכמי שכירות עם חברות מייקרוסופט וזרטו, כך שכל השטחים אותם עתידה מייקרוסופט לפנות במרכז גב-ים הרצליה, עם המעבר לקמפוס החדש שלה, שווקו והושכרו מראש. הסכם זה נחתם בנוסף להסכם שכירות משמעותי אחר, עם אחת מענקיות ההייטק בעולם, בשטח של כ-30 אלף מ"ר בפארק מתם, אשר נחתם במהלך נובמבר 2020.
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, ציין כי החברה חווה ביקושים חזקים מאוד במתחמי גב-ים בהרצליה פיתוח, הכוללים כ-250 אלף מ"ר. "בנוסף, בימים אלו מקדמת החברה תב"ע לתוספת של כ-30 אלף מ"ר במתחם אפל ו-NSO בהרצליה. מתחמי גב-ים בהרצליה מהווים עוגן מרכזי לחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, הכוללות בין היתר את פייזר, אפל, מייקרוסופט, אמזון, GM, DELL-EMC, PTC, מטרוניק, NSO, סולארדג', ורוניס ואחרות.
בתקופה זו מנהלת גב-ים משאים ומתנים עם חברות בינלאומיות וישראליות לשכירות אלפי מ"ר חדשים. חברות ההייטק הן סוג של קטר ומאיץ בעולם המשרדים והן מובילות את המגמות בשוק. החברות הבינלאומיות לא מוותרות על מרכזי הפיתוח, שהם ליבת הפעילות שלהן. ההייטק בישראל לא נפגע ומראה על המשך צמיחה", אמר.
תאריך:  22/12/2020   |   עודכן:  22/12/2020
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בסמוך לכנסייה המודרנית המוכרת התגלו מקווה טהרה בן כ-2000 שנה, וכן שרידים מרשימים של כנסייה ביזנטית מלפני כ-1500 שנה
איציק וולף
הוסיף: אנחנו במצב קריטי שצריך להתנהל בחיסון ובריסון    מספר חולי הקורונה הפעילים בישראל עומד היום על 27,628 בני אדם    472 מתוכם במצב קשה ומתוכם נזקקים 119 חולים לסיוע של מכונות הנשמה
איתמר לוין
11 שופטים בראשותה של חיות ידונו ב-14 עתירות נגד חוק היסוד שהתקבל ביולי 2018, ומעגן את היותה של ישראל מדינת הלאום של העם היהודי    העותרים: פוגע בצורה פסולה בשוויון של מי שאינם יהודים    המדינה: אין פגיעה בשוויון האישי ואין עילה להתערב בחוק יסוד
איציק וולף
יו"ר הכנסת מאשים את מפלגת כחול לבן בפיזור הצפוי של הכנסת הלילה בחצות ומביע תקווה שהבחירות יביאו להכרעה ברורה שתאפשר "לנהל מדינה כמו שצריך"    ח"כ מארק תוקפת את חברות הכנסת שיר והשכל: "המפלגה של סער מסתמנת כמפלגת הבוגדים והעריקים"
עידן יוסף
רמ"ד אסטרטגיה וסייבר במשטרה: "קיים משבר אמון בין המגזר העסקי-פרטי לבין משטרת ישראל בכל הקשור ללחימה בסייבר"    יו"ר הוועדה לביקורת: "הפשע עובר לעולם הדיגיטלי. ככל שנוכל שיהיה טיפול יעיל וחקירה יעילה, כך זה יכאב פחות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il