X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת חוקה אישרה את הצעת החוק המאפשרת לסגור את נמל התעופה בן-גוריון ואת המעברים היבשתיים לקריאה שנייה ושלישית החקיקה הושלמה במליאה אחרי חצות
▪  ▪  ▪
החוק יאפשר סגירה נוספת של נמל התעופה [צילום: פלאש 90]

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון מס' 6), התשפ"א-2021. בקריאה שלישית תמכו בהצעה 5 חברי כנסת ללא מתנגדים.
על-פי ההצעה יוחמרו תנאי הכניסה לישראל, הנוסעים ואנשי הצוות יחויבו בהצגת בדיקת קורונה שלילית טרם עלייתם למטוס גם בישראל. כמו-כן, תוסמך הממשלה למנוע כניסה ארצה של אזרחים חולי קורונה למעט נסיבות מיוחדות ובאישור מנכ"ל משרד הבריאות. הממשלה תוסמך להתקין תקנות שיחייבו ביצוע והצגת בדיקות קורונה בכניסה לישראל גם במעברים היבשתיים.
תתאפשר יציאה מהארץ למי שיוצא מישראל למקום מגורים קבוע אף אם הוא מקום חדש; מי שיש לו שני בתים קבועים בארץ ובחו"ל לא יוכל לדלג ביניהם; מי שהתקבל לגביו ממצא חיובי לא יהיה רשאי להיכנס לישראל אלא לפי אישור שקיבל ממנכ"ל משרד הבריאות בנסיבות מיוחדות.
התקנות שיגבילו את הכניסה והיציאה יהיו בתוקף לתקופה שלא תעלה על 14 ימים; התקנות הנוגעות לחיוב בדיקות קורונה יהיו בתוקף ל-28 ימים.

תאריך:  03/02/2021   |   עודכן:  04/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעקב אשר / Yakov  Asher
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה והשר לביטחון פנים הודיעו על מינוי נציב בתי הסוהר לשעבר, אהרון פרנקו, לפרויקטור למגזר הערבי - לצורך טיפול בבעיות במגזר, כולל בפשיעה הגואה    יו"ר הרשימה המשותפת: "התוכנית שהציג הערב נתניהו לא מתוקצבת, היא לא יותר מתרגיל בחירות על הגב של נרצחים ערבים. אסור להסתפק רק בתקציב מצומצם לבניית תחנות משטרה. חייבים לעקור את הפשיעה משורשה"
איציק וולף
שר הביטחון מעוניין להציג בישיבת הממשלה תוכנית לפתיחה של ענפים רבים של מסחר ושירותים החל מיום שישי הקרוב    ידרוש לפתוח את מקומות העבודה ללא קבלת קהל, ולפתוח את המסחר בתו סגול מחמיר
איציק וולף
בצלאל סמוטריץ' חתם על הסכם עם איתמר בן גביר ועם אבי מעוז העומדים בראש רשימות עוצמה יהודית ונועם    ההסכם הוא לבלוק טכני בין המפלגות לצורך ריצה בפתק אחד    הצדדים קראו לבית היהודי להצטרף עד מחר לרשימה
איתמר לוין
בית משפט קנדי, הדן בתביעות במאות מיליוני דולרים בין חברות מקומיות, ביקש לקבל מסמכים מחברה ישראלית למודיעין עסקי הנמצאת בפירוק    עמית דחה את הבקשה משום שהצו מנוגד לחוק הישראלי: "קשה להלום כי בית המשפט בישראל יורה למלא אחר צו שכבית משפט בישראל הוא לא היה נותן מלכתחילה, אך ורק מאחר שאותו צו הוצא על-ידי בית משפט במדינה זרה"
איציק וולף
יו"ר ועדת החוקה של הכנסת קורא לאפשר טיסות חילוץ לישראלים שתקועים בצפון אמריקה, בדומה למתווה טיסות החילוץ שאושר כבר מאירופה    "צריך שיהיו שני מרכזי חילוץ - מיבשת אירופה ומארה"ב. יום מאירופה ויום מארה"ב, כדי למנוע טרטורים מהאנשים שמגיעים לפרנקפורט וממתינים סגורים בחדר קטן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il