רשת השיווק ויקטורי סיימה את הרבעון הראשון של 2021 ברווח נקי של 15.59 מיליון שקל. עלייה של 7.8% לעומת הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2020, שעמד על 14.46 מיליון שקלים.
החברה דיווחה לבורסה (יום א', 23.5.21) כי מכירות החברה גדלו ב-5.1% ועמדו בסוף הרבעון על סכום של כ-594.69 מיליון שקלים, לעומת מכירות בסך כולל של 565.77 מיליון שקל אשתקד. הגידול במכירות נובע מפתיחת סניפים חדשים של הרשת. כמו-כן, במהלך הרבעון המקביל אשתקד פעלו שני סניפים של ביג בקריית גת ובצ'ק פוסט חיפה אשר נסגרו ואשר לא פעלו במהלך הרבעון הנוכחי.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון קטן בכ-2.9%, בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. הסיבה העיקרית לירידה בפדיון מיוחסת לעלייה החדה במכירות במרס 2020 לקראת סגר הקורונה הראשון שהוטל בישראל.
הוצאות מכירה ושיווק ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכמו בסך של 116.39 מיליון שקל, לעומת 105.74 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הוצאות מכירה ושיווק מכלל ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2021 עמד על כ-19.6%, לעומת 18.7% בתקופה המקבילה אשתקד. השינויים בשיעור ההוצאות הינם בעיקר כתוצאה מרבעון שיא במכירות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2020, וזאת בשל התפרצות נגיף הקורונה, שהביאה לעליה במכירות ואילו העלייה בהוצאות לא הייתה ביחס לגידול במכירות. דבר זה
גרם להקטנת שיעור ההוצאות במהלך רבעון הראשון לשנת 2020. עיקר השינוי ברבעון הראשון של שנת 2021 לעומת הרבעון המקביל אשתקד בסך ההוצאות הוא בגידול בעלויות אחזקה שוטפות של הסניפים, עלויות אחזקת מחשוב והוצאות פחת לעומת קיטון בהוצאות הפרסום.