X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הושלמה השתלטות אלון ריבוע כחול על חברת איסתרא העוסקת במתן אשראי סוכם כי תרכוש בתוך חודשיים 7.4% נוספים ממניות החברה באופן שבו לאחר הרכישה תחזיק בכ-88% ממניות איסתרא
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אלון רבוע כחול, שי באב"ד [צילום: פלאש 90]

חברת אלון ריבוע כחול, השולטת בחברות דור אלון, ריבוע נדל"ן וג'י פי גלובל פאוור, נכנסת לתחום האשראי והודיעה כי השלימה את רכישת השליטה בחברת איסתרא העוסקת במתן אשראי.
על עסקת הרכישה דווח לראשונה באוגוסט 2021. על-פי הדיווח שפורסם אז, אמורה אלון ריבוע כחול להחזיק ב-80.67% ממניות איסתרא. אתמול (יום ג', 11.1.22) הושלמה העסקה.
עם השלמת העסקה נכנס לתוקפו הסכם בעלי מניות של החברה עם איסתרא ועם יתר בעלי המניות בה. הסכם בעלי המניות כולל, בין היתר, התחייבות של החברה להעמדת הלוואות בעלים בסכום כולל של כ-23.2 מיליון שקל, במקום 34 מיליון שקל, כפי שנקבע במועד החתימה וכפי שדווח אז לבורסה. הלוואת הבעלים האמורה הועמדה על-ידי החברה במועד השלמת העסקה. בתוך כך, בוטל הסכם הלוואת הביניים, שנועד להתבטל במועד ההשלמה.
במסגרת השלמת העסקה התחייבה החברה לרכוש בתוך חודשיים מניות נוספות של איסתרא, המוחזקות על-ידי אחד מבעלי המניות הנוכחיים, ובסך-הכל מניות המהוות כ-7.4% מהונה המונפק והנפרע של איסתרא, בתמורה נוספת של כ-500 אלפי ש"ח, וכן להעמיד באותו מועד הלוואת בעלים נוספת במקומו של בעל המניות המוכר בסך של כ-2.5 מיליון ש"ח, ובאופן שלאחר הרכישה תחזיק החברה בכ-88.07% מהון המניות המונפק והנפרע של איסתרא (בדילול מלא, בהתחשב במימוש מלוא האופציות שהוענקו, בכ-81.31% מהונה המונפק והנפרע של איסתרא), והכל כפוף לקבלת היתר רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון.
איסתרא היא חברת פרטית המחזיקה ברישיון למתן אשראי מורחב מרשות שוק ההון, המאפשר לעסוק בכל פעילות של מתן אשראי. החברה עוסקת במתן אשראי בדרך של רכישה, של ניכיון שיקים ושל פקטורינג של חשבוניות שהוצאו על-ידי לקוחות איסתרא לצדדים שלישיים בגין חובות של אותם צדדים שלישיים כלפי אותם לקוחות; וכן ברכישת זכותם של לקוחות איסתרא לקבלת תשלומים (לרבות מכוח שיקים) מצדדים שלישיים.
"השלמת העסקה מהווה דריסת רגל ראשונה של החברה בתחום מתן אשראי. בכוונת החברה להמשיך ולפתח פעילות אשראי חוץ בנקאי וכן להגדיל באופן משמעותי את פעילות מתן האשראי ואת הכנסותיה ורווחיה מפעילות זו. החברה מתכוונת לפעול להגדלת הפעילות כאמור הן באמצעות המשך הפעילות הקיימת במסגרת איסתרא תוך הרחבת בסיס הלקוחות של איסתרא ותוך הקפדה על התנהלות אחראית ואיכות לקוחותיה, והן באמצעות כניסה לתחומי אשראי נוספים. כמו-כן, בכוונת החברה לגוון את מקורות המימון של פעילות זו על-ידי נטילת אשראי, בין מתאגידים פיננסיים ובין באמצעות גיוס חוב בשוק ההון", לשון הודעת אלון ריבוע כחול.

תאריך:  12/01/2022   |   עודכן:  12/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלון ריבוע כחול השלימה כניסתה לתחום האשראי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הדסק יפעל בתיאום עם משרד הבריאות אשר יעמיד לרשות התעשיה מענה מהיר לשם המשך תפקודה באופן רציף
איציק וולף
הודיע על סיומו של השלב המוסדי בהנפקת אגרות החוב מסדרות 179 ו-182    ייענה להצעות לרכישת אג"ח בסדרה 179 בשווי של 1.2 מיליארד שקל, ולרכישת אג"ח בסדרה 182 בשווי של 1.72 מיליארד שקל
איציק וולף
אזרחי יפן וסינגפור יכולים להיכנס ל-192 מדינות ללא צורך בהוצאת אשרת כניסה מוקדמת    ארצות הברית נמצאת רק במקום השישי    הדרכון הישראלי נמצא במקום ה-24 לאחר שב-2006 היה במקום ה-18    הדרכון החלש ביותר בעולם - של אפגניסטן
עידן יוסף
בקרב חולים שהיה להם רישיון לקנביס, השימוש באופיאטים ובמורפין ירד באופן סטטיסטי ב-40%    יו"ר האגודה לרפואה גריאטרית: "יש חוסר ידע וחוסר ביטחון בקרב רופאים רבים בהשפעת קנביס רפואי על המטופל"
עידן יוסף
חברי ועדת החוץ והביטחון תובעים להקימן מחדש: "לא ייתכן שנסגרו כיתות כוננות ונאספו נשקים טרם סיום עבודת המטה וללא דיווח לוועדה"    המל"ל: לא נכון לערער על הקביעה המקצועית של צה"ל    ח"כ האוזר: הפרתם הנחיה מפורשת של הוועדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il