X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רעייתו של המרגל היהודי-אמריקני יהונתן פולארד, שליוותה את המאבק לשחרורו מן הכלא ומארצות הברית לישראל, נפטרה לאחר שנות מאבק במחלת הסרטן ולאחר שלקתה בנגיף הקורונה הלוויתה תתקיים בהר המנוחות בירושלים
▪  ▪  ▪
אסתר ויהונתן פולארד [צילום: המטה למען שחרור פולארד]

אסתר פולארד, רעייתו של המרגל הישראלי יהונתן פולארד, הלכה לעולמה. פולארד חלתה בסרטן ולאחרונה נדבקה גם בנגיף הקורונה. הלוויתה צפויה להתקיים בהר המנוחות בירושלים. טרם נמסר המועד המדויק.
פולארד נישאה למרגל היהודי-אמריקני בשנת 1993 לאחר שנים של התכתבות שהתקיימה ביניהם. היא ליוותה את המאבק להביא לשחרורו מן הכלא האמריקני ולהבאתו למדינת ישראל. לפני מספר שנים חלתה בסרטן וטופלה בארצות הברית. לאחר עליית בני הזוג לישראל עברה פולארד טיפולים גם בארץ.
מן המרכז הרפואי הדסה, שבו טופלה אסתר פולארד, נמסרה הודעה על פטירתה לאחר שנאבקה במחלה קשה. "בית החולים משתתף בצערה העמוק של המשפחה וצוות המערך הסוציאלי מלווה אותה בשעה זו", לשון הודעת בית החולים.
ראש הממשלה, נפתלי בנט, פרסם בעקבות הידיעה על מותה של אסתר פולארד פוסט ובו ציין כי הצטער לשמוע על פטירתה. "אישה שמסירותה ואהבתה ליונתן פולארד הפכו לסמל לעוצמה, נחישות ואמונה. יהי זכרה ברוך", כתב.
פרקליטתו של יהונתן פולארד, עו״ד ניצנה דרשן-לייטנר, אמרה כי אסתר פולארד הייתה לביאה ואישה משכמה ומעלה שנלחמה למען בעלה והובילה את המאבק לשחרורו במשך 30 שנה. "היא פעלה ללא חת מתוך אמונה אמיתית בצדקת הדרך. בכל יום היא הייתה לצידו, בכל בית מאסר ובכל משבר ולא הביטה ימינה או שמאלה עד שנחתו בסוף באדמת ארץ ישראל כדי להתחיל את דרכם החופשית. כל כך כואב לשמוע הבוקר כי נהנתה מהחופש המשותף בסך-הכל שנה אחת בלבד", אמרה.

תאריך:  31/01/2022   |   עודכן:  31/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסתר פולארד נפטרה לאחר מאבק במחלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בעקבות מחאת הזמרים ניל יאנג וג'וני מיטשל, שדרשו להסיר את שיריהם משירות הסטרימינג ספוטיפיי בעקבות מידע מוטעה שפורסם בפודקאסט של ג'ו רוגן על חיסוני קורונה, הודיע מנכ"ל החברה כי פודקאסטים העוסקים בנגיף הקורונה ייפתחו בהודעת אזהרה    "חשוב עבורי שלא נהפוך לצנזור"
עידן יוסף
רבנים, תלמידי ישיבות, מכינות ותלמודי תורה השתתפו ב"צעדת הישיבות" מבית הרבנות למשרד ראש הממשלה    הצועדים מחו כנגד "כוונותיו של השר כהנא להחליש את מעמד הרבנות ולפגוע בצביון היהודי"
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה את התקנות שנועדו להרחיב את הפעולות שניתן לבצע ברכב שלא במוסך    אישרה גם דחייה של 7 חודשים למועד האחרון להתקנת תקנות נוספות    איגוד המוסכים: "אלה תקנות טסלה - החברה לא מאפשרת למוסכים לטפל ברכבים שלה ויוצרת מונופול"   במשרד התחבורה דחו את הטענה: התקנות עודכנו בהתאם להתקדמות הטכנולוגיה    יו"ר הוועדה ביקש ממשרד התחבורה להיוועץ ברשות התחרות
עידן יוסף
האירוע התרחש במהלך ביקור הנשיא הרצוג באמירויות ולא נשקפה לו כל סכנה    משרד ההגנה: "חיל-האוויר שלנו תקף והשמיד את משגר הטיל שירו החות'ים בתימן"
עידן יוסף
נבחרו קבוצות הזכיינים שיקימו את הקווים הירוק והסגול במכרז הPPP של הרכבת הקלה    הזוכות: קבוצת אלסטום, דן ואלקטרה    הקו הסגול צפוי לעבוד ב-2026, הירוק ב-2027
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il