X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: דוד פולונסקי ומיכאל פאוסט]
הסרט 'אגדת חורבן' יימכר כמטבעות קריפטו
יוצרי הסרט המורכב מיותר מ-1,500 ציורים המתארים את התקופה של חורבן בית המקדש השני יעמידו למכירה את הציורים בתצורת NFT מכירת 500 יצירות תיפתח לשותפים לפרויקט ולאחר מכן יימכרו 1,000 היצירות הנוספות לקהל הרחב מכירת היצירות תיעשה באופן רנדומלי והרוכש לא יידע אלו יצירות רכש עד לאחר הרכישה

הסרט 'אגדת חורבן', אפוס קולנועי יוצא דופן שזכה בפרסי ׳אופיר׳ ואשר מורכב מלמעלה מ-1,500 ציורים של האומנים דוד פולונסקי ומיכאל פאוסט ("ואלס עם באשיר"), הופך לסרט הראשון שכל ציוריו ויצירותיו יועמדו למכירה על גבי פלטפורמת בלוקצ׳יין בתצורת NFT שתופסת תאוצה עולמית.
 
הסרט צולם בטכנולוגיה חדשנית ובנוי מציורים דוממים אשר המצלמה מטיילת עליהם (בניגוד לסרטי אנימציה רגילים בהם הציורים מונפשים), כאשר העריכה בין התמונות והתנועה שהולכת ונהיית אינטנסיבית ככל שהסיפור מתקדם אל סופו הלא יאומן, יוצרת מותחן פוליטי היסטורי רחב יריעה ומיסטי. מדובר בטכניקת אנימציה שנעשתה לראשונה בעולם באגדת חורבן ועל כך זכה הסרט בארבעה פרסי האוסקר הישראלי (פרסי אופיר) ביניהם על העיצוב האמנותי הטוב ביותר לשנת 2021.
 
כיום מרבית התמונות הנמכרות ב NFT הן ללא עומק אומנותי אמיתי (קופים, כבשים וכדו׳) כאשר המכירה הפעם מתמקדת ביצירות ברמה הגבוהה ביותר עליהם עמלו שבע שנים, שניים מהציירים הטובים בעולם.
המכירה תתקיים בשבוע הבא ושעת פתיחתה המדויקת תוכרז 48 שעות מראש בעמודי הסרט ברשתות החברתיות. המכירה תפתח קודם לחברי קהילה ושותפים לפרויקט אשר יוכלו לרכוש 500 יצירות כאשר לאחר מכן תיפתח מכירה של 1,000 היצירות הנותרות לקהל הרחב.  
 
הקצאת היצירות תתבצע באופן רנדומלי ושוויוני בין הקונים וכל ארנק יוגבל לארבע רכישות לכל היותר. בעת המכירה הקונים לא ידעו איזו יצירה רכשו. לאחר 72 שעות מסיום המכירה יחשפו היצירות וכל קונה יגלה באיזו יצירה הוא מחזיק. קונים אשר ירצו לבצע קניית יצירות נוספות לצורך השלמת סצנות יוכלו לעשות זאת מיד בתום הרכישה במסחר בין הקונים דרך פלטפורמת המסחר הדיגיטלית OPEN SEA
"אגדת חורבן" מביא בפעם הראשונה לקולנוע את אחד הסיפורים הגדולים בהיסטוריה - סיפור המרד היהודי באימפריה הרומית שהידרדר למלחמת אחים והוביל לחורבן בית המקדש השני. הסרט מבוסס על מקורות היסטוריים בהם אגדות החורבן התלמודיות וספרו של יוסף בן מתתיהו ״מלחמות היהודים ברומאים״. הסרט מתאר את הסיפור המצמרר של חברה מקוטבת הנקרעת לגזרים ומתגלגלת ככדור שלג לעבר האבדון.
 
כאמור מדובר בפעם הראשונה בעולם שבה סרט שצולם בטכניקה הזאת מועמד למכירה בצורה מלאה. קולקציית ה-NFT של אגדת חורבן כוללת 1,500 יצירות, ביניהן ציורים מקוריים מהסרט וסקצ'ים (שרטוטים) של האמנים מתהליך העבודה.
 
״כולם מתלבטים אם להגדיר את "אגדת חורבן" כיצירת קולנוע או כיצירת אומנות מתגלגלת. תמיד אני נלחם להגדיר אותו כקולנוע, אבל הנה, הזדמנות להגדירו כיצירת אומנות, או יותר נכון 1,500 יצירות אומנות, נפלאות, מדהימות מהממות, של שני אומנים גדולים, מיכאל פאוסט ודוד פולונסקי, שציירו את הסרט במשך שבע שנים, ובנו עולם מופלא וקדום עם רלוונטיות מהדהדת לימינו. בואו ניתן לשוק החדש והמסתורי הזה לגלות את העבודה שלהם", אמר במאי הסרט, גידי דר.
האומן דוד פולונסקי, שצייר את הציורים יחד עם מיכאל פאוסט, הסביר שהסיבה שבגללה הוא וחבריו מתעניינים בעולם החדשני של NFT כיוון שזה ניסוי מעניין על איך אומנות באה לידי ביטוי, מהי אומנות, ומי בעצם הבעלים של יצירת אומנות. "כל אלו שאלות חדשניות עם אותה אנרגיה שהובילה אותנו לייצר את הסרט הזה", אמר.

תאריך:  22/02/2022   |   עודכן:  22/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסרט 'אגדת חורבן' יימכר כמטבעות קריפטו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סרט שמאלני שקרני אין לראות
סרט שמאלני שקרני  |  22/02/22 10:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מדד הנג סאנג בהונג קונג ירד ב-3.11%    מחיר הנפט זינק ב-3.95% והוא עומד על 94.67 דולר לחבית    הזהב עלה לשיא של תשעה חודשים והגיע לשווי של 1,911.4 דולר לאונקיה
איציק וולף
נבחרה על-ידי נציגות בעלי זכויות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית במתחם בן 10 דונם בשכונת רסקו    96 יחידות דיור ישנות ייהרסו ובמקומן ייבנו שלושה מגדלי מגורים בני 26 עד 40 קומות
איתמר לוין
אומר שנתניהו ידע לשים בצד את החקירות וכתב האישום נגדו    "הרגעים היותר-קשים היו בסוף הקדנציה, במהלכים שמטרתם לקעקע את הלגיטימציה של מוסד היועץ"
איציק וולף
לדבריו הוסיף איום שלפיו משרד התיירות יוציא מחבילת הסיוע את המלונות שמגזימים במחירים    "התנהגות כזו, על חשבון הציבור - לא תהיה במשמרת שלי"
איציק וולף
בנק ישראל הותיר את הריבית ברמתה הנוכחית - 0.1%, אך צפוי להעלות אותה בקרוב    "בחודשים הקרובים יבשילו התנאים להתחיל בתהליך הדרגתי של העלאת הריבית בהתאם לתוואי האינפלציה, קצב הצמיחה והתעסוקה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il