סך הפדיון השנתי של רשתות השיווק המתמחות במוצרי מזון ירד בשנת 2021 ב-2.9%. זאת, בהשוואה לזינוק של 10.1% שנרשם בין השנים 2019 ל-2020 בעקבות התפרצות מגפת הקורונה.
מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי בשנת 2021 גדל סך הפדיון של רשתות השיווק במחירים קבועים ב-5.2%, בהשוואה לשנת 2020; זאת בהמשך לעלייה של 3% בשנת 2020. נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימא, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה.
בשנת 2021 נרשם זינוק חד, בשיעור של 41%, בהיקף הפדיון במחירים קבועים ברשתות הטקסטיל וההלבשה. כמו-כן, נרשמה עלייה של 15% במחירים קבועים ברשתות של מוצרים בני קיימא, ונרשמה עלייה של 9% במחירים קבועים בסעיף השונות. גם כאן, מדובר בנתונים שהושפעו מן היציאה של המשק הישראלי ממשבר הקורונה והתאוששות המסחר לאחר שנה וחצי שבהן ירד המסחר באופן משמעותי בסבבי הסגרים שהונהגו בישראל.