X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש עיריית ערד, ראש הממשלה ושר הבינוי והשיכון [צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ]
נחתם הסכם גג לבניית 5,000 דירות בעיר ערד
ראש הממשלה ושר הבינוי והשיכון חתמו על הסכם גג עם עיריית ערד תקציב ההסכם שצפוי להוסיף עוד 50% לאוכלוסיית ערד - 1.4 מיליארד שקל לפיד: "נבנה כדי לחזק את הפריפריה ולחבר אותה למרכז. לכל אזרח מגיע לחיות במדינה הזו תחת קורת גג מכובדת ומכבדת"

ראש הממשלה, יאיר לפיד, ושר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, חתמו (יום ה', 7.7.22) על הסכם גג עם עיריית ערד בהיקף תקציבי של כ-1.4 מיליארד שקל. מטעם עיריית ערד חתם על ההסכם ראש העירייה, ניסן בן חמו. ההסכם כולל בתוכו בנייה של כ-5,000 יחידות דיור בקרקע מדינה בתחום המועצה, וכן שטחי מסחר ותעסוקה.
במסגרת הסכם הגג יוקצו תקציבים ייעודיים בסך של כמיליארד שקל לביצוע עבודות פיתוח בעיר. מתוכם כ-200 מיליון שקל עבור תשתיות על, בתוך כך שדרוג כלל תשתיות העל הקיימות, הנותנות מענה לשכונות החדשות שיוקמו בהתאם להסכם. כמו-כן, יועברו כ-80 מיליון שקל לקידום מוסדות ציבור בשכונות החדשות ושדרוג בשכונות הוותיקות, ובנוסף כ-80 מיליון שקל ישמשו לקידום 'ישן מול חדש' - שדרוג תשתיות ברחבי העיר הוותיקה.
הסכם הגג צפוי להגדיל את כמות התושבים בעיר ב-50%, ביחס הנחשב לחסר תקדים באזור. זאת בהמשך לפריחת הנגב המזרחי בשנה האחרונה, ומעבר של אזרחים רבים לאזור. בהתאם, גובש מתווה שיתוף פעולה ייחודי, בין הרשות המקומית ומשרד הבינוי והשיכון, המבטיח את תהליך הפיתוח הארגוני וקליטת התושבים.
"כשאנחנו דואגים לערד, אנחנו לא דואגים רק לתושבי העיר או לתושבי הדרום, אנחנו דואגים לעתיד המדינה. ערד חזקה היא אינטרס ישראלי. שכונה כזו, כמו זו שתצמח כאן מן הקרקע, היא לא רק מלט וברזלים. היא בתי ספר ומערכת בריאות, תחנת משטרה ומרכז מסחרי. המשמעות שלה היא עוד מקומות עבודה ועוד הזדמנויות גם בשכונה הסמוכה, וגם בעיר הקרובה", אמר ראש הממשלה בטקס החתימה.
לדבריו, הממשלה תבנה כדי לעזור לצעירים, וכדי לחזק את הפריפריה ולחבר אותה למרכז. "במקום שבו לאחרים יש תירוצים, לנו יש דחפורים. לכל אזרח מגיע לחיות במדינה הזו תחת קורת גג מכובדת ומכבדת. זו לא פריבילגיה ולא קומבינה. זוהי זכות בסיסית, ואנחנו נחושים לספק אותה לאזרחי ישראל. המטרה שלנו, היא שלדור הבא של בני ערד תהיה אפשרות להישאר פה, לחיות בכבוד, להתפרנס בכבוד, להפריח את המדבר. שגם צעירים מהמרכז יחשבו על ערד כאפשרות, בלי לדאוג לגבי פרנסה או מגורים", אמר.

תאריך:  07/07/2022   |   עודכן:  07/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יאיר לפיד / Yair  Lapid
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם גג לבניית 5,000 דירות בעיר ערד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הודיע שבכוונתו להמשיך בכהונתו עד שהמפלגה השמרנית תבחר את יורשו, ככל הנראה בחודש אוקטובר    "לא הצלחתי לשכנע את עמיתי שלא נכון לשנות כעת את ההנהגה"    לא הביע צער על מהלכיו שהובילו ל-50 התפטרויות מן הממשלה ביומיים האחרונים
איתמר לוין
יוצא נגד ההלכה עליה חזר שוב ושוב בית המשפט העליון, ולפיה אין לדון מחדש בהיתר העקרוני להרוס בתי מחבלים; חיות הבהירה שלא יהיה דיון נוסף בהרכב מורחב    כבוב: מדובר בשאלות משפטיות ומוסריות כבדות משקל המחייבות דיון חוזר
איציק וולף
שר הביטחון חשף כי מאז החתימה על הסכמי אברהם התקיימו 150 מפגשים של אנשי מערכת הביטחון עם מקביליהם במדינות האזור ונחתמו עסקות ביטחוניות בהיקף של יותר מ-3 מיליארד דולר עם מדינות הסכמי אברהם
איציק וולף
דירקטוריון חברת החשמל האריך את תוקף מינוי רם ארליכמן לממלא-מקום מנכ"ל החברה עד ל-25 באוגוסט או עד להשלמת הליכי מינוי מאיר שפיגלר למנכ"ל - המוקדם שבהם
מירב ארד
ההסכם שנחתם שיאפשר שיתוף מידע באופן הדדי מול ה-FBI    השרה שקד: ""ביחד עם שגריר ארה"ב בישראל טום ניידס, אנחנו עובדים ברמה היומיומית כדי לסיים את התהליך עד דצמבר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il