X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל אפל, טים קוק, באירוע ההשקה [צילום: ג'ף צ'יו, AP]
אפל השיקה את מכשירי אייפון 14
המכשירים החדשים יכללו, מלבד מצלמה טובה יותר, גם יכולת קישור לוויני להזעקת עזרה במקומות חסרי קליטה סלולרית וחיישן לזיהוי תאונות דרכים חברת גלובלסטאר תספק את שירותי הלווינים והמניה שלה עלתה ב-6%

חברת אפל השיקה (יום ד', 7.9.22) את מכשירי אייפון 14 החדשים מתוצרתה. בהשקה ששודרה בשידור חי באינטרנט הציג מנכ"ל אפל, טים קוק, את המכשיר המכיל מצלמה טובה פי שניים מן המצלמה הנוכחית של מכשירי האייפון, יכולת קישור ללווינים לצורך הזעקת סיוע במקרה חירום שמתרחש באזורים ללא קליטה סלולרית, וחיישן חדשני לזיהוי תאונת דרכים שמתרחשת המחייג באופן עצמאי לשיחת חירום לצורך הזעקת סיוע.
מחירו של מכשיר אייפון 14 יתחיל ב-799 דולרים ושל אייפון 14 פלוס יתחיל ב-899 דולרים. שני סוגי המכשירים יהיו זמינים להזמנות מוקדמות בעוד יומיים, ב-9 בספטמבר 2022.
על-פי הודעת אפל, המכשירים החדשים מכילים מערכות המאפשרות קשר ישיר לגורמי החירום וההצלה באזורים מרוחקים וחסרי קליטה סלולרית. בחלק מן המקרים ניתן יהיה להשתמש ביישומון FindMy לצורך שיתוף המיקום של האדם הנמצא במצוקה תוך שימוש בתקשורת לווינית. זאת, לשיפור היכולת להזעיק עזרה במקרי חירום. המכשירים גדולים יותר ממכשירי האייפון הקודמים וגודל המסך שלהם הוא 6.7 אינטש או 6.1 אינטש.
בסוכנות הידיעות רויטרס דווח כי השירות הלוויני יינתן לחברת אפל על-ידי חברת גלובלסטאר. מניית גלובלסטאר נפלה במסחר היום ב-16% לפני שנעצר המסחר במניותיה לקראת ההכרזה על השירות שתעניק לחברת אפל. לאחר ההכרזה עלה מחיר מניית גלובלסטאר והצליח למחוק את ירידת הערך ואף לרשום עלייה של כ-6%. מחירה של מניית גלובלסטאר זינק מאז תחילת שנת 2022 בלא פחות מ-96.49%.

תאריך:  07/09/2022   |   עודכן:  07/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה דוחה את דרישת הממשל האמריקני שמדינת ישראל תחדד את הוראות הפתיחה באש שלה בעקבות מותה של העיתונאית הפלשתינית שירין אבו עאקלה    "איש לא יכתיב לנו הוראות פתיחה באש כשאנחנו נלחמים על חיינו. ללוחמים שלנו יש גיבוי מלא מממשלת ישראל ומעם ישראל"
עידן יוסף
שר המשפטים לשעבר נסים: "מה שנוח לממשלה - הכל מתמלא מלוא החופן, גם דברים שלא נעשו בעבר"    שר המשפטים לשעבר פרידמן: "מקווה מאוד שזו התחלה של איזושהי בקרה על היועמ"ש"
יצחק דנון
מקימת הרכבת הקלה תובעת 7.2 מיליון שקל מבעלת פרויקט מידטאון, בטענה להפרת ההסכם בנוגע לממשק בין תחנת שאול המלך לבין הפרויקט
יצחק דנון
יצחק דנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il