X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זירת הפיגוע [צילום: המועצה האזורית שומרון]
פיגוע ירי בשומרון: מחבלים ירו לעבר שתי מכוניות
פצוע פונה במצב קל לבית החולים בילינסון בפתח תקוה צה"ל פתח בסריקות אחר המחבלים צה"ל ושב"כ לצמרת המדינית: מודאגים מגלישת הטרור לשומרון ומהסלמה כוללת גנץ: "נגביר את הפעילות הממוקדת מול הטרור ביו"ש ובכל מקום"

פיגוע ירי בשומרון: מחבלים ירו הלילה (יום ו', 9.9.22) מתוך רכב חולף לעבר שני כלי רכב ישראלים. אדם אחד נפצע קל מרסיסים ופונה לבית החולים בילינסון. למכונית נגרם נזק, לפחות תשעה תרמילי ירי נמצאו בשתי נקודות שונות. צה"ל פתח במצוד אחר המחבלים.
במערכת הביטחון הזהירו אתמול כי המצב בשומרון נפיץ וכי יש חשש שהתגברות הטרור תוביל להסלמה כללית. עמדת צה"ל ושב"כ נמסרה בהערכת מצב שקיים ראש הממשלה יאיר לפיד. בתוך כך, ישראל לוחצת על ראש הרשות הפלשתינית אבו-מאזן להגביר את מאבקם של מנגנוני הביטחון שלו בטרור.
ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן התריע מפני מדיניות הממשלה: "אנחנו רואים התעוררות רצינית מאוד של אירועי הפח"ע כאן באזור לב השומרון ובכלל בכל המרחב שבין שכם לג'נין, הוצאה של מחבלים ופיגועים. הרשות הפלשתינית שופכת עוד ועוד דלק למדורה, ומנסה לייצר כאן אינתיפאדה. אם ממשלת ישראל לא תיתן לצה"ל את האפשרות להפוך כאן את הקערה זה עלול לעלות בדם. המדיניות הזו שמכילה את החמושים הרבים שמסתובבים בגזרה, היא מדיניות שמביאה את נסיון הפיגוע ביפו שנגמר בנס, והפיגוע הזה שהסתיים בנס, אבל לא ניתן לסמוך על הנס".
שר הביטחון בני גנץ אמר אתמול כי ישראל תגביר את פעילותה הממוקדת נגד הטרור ביהודה ושומרון ובזירות אחרות. "המסר שלנו לאויבינו ולעולם פשוט. בכל מקום שבו יהיה טרור שאינו מטופל - אנחנו נטפל בו", אמר גנץ והוסיף כי הפעילות תתוגבר בצירים, בקו התפר וגם בעומק יהודה ושומרון ככל שיידרש. כמו-כן, יואץ קצב הבנייה של המכשול בקו התפר.
חקלאים יהודים הותקפו באבנים ומקלות ליד שילה
עשרות פורעים ערבים מהכפר סינג'יל תקפו חקלאים יהודים בעת שעבדו בחלקה חקלאית הסמוכה לישוב גבעת הראל בבנימין. תושבים מהאזור שהוזעקו למקום הותקפו אף הם באבנים ומקלות "מצאנו את עצמנו מוקפים מכל הכיוונים בפורעים ערבים. ג'יפ ערבי הגיח פתאום ונגח אותנו מאחורה, זה נס שאנחנו בחיים"
▪  ▪  ▪

מעשה שפטים בבנימין: חקלאים יהודים שעסקו בגידור חלקה חדשה שהוכשרה לאחרונה באדמות מדינה בסמוך לישוב גבעת הראל, הותקפו אתמול בידי עשרות פורעים ערבים מהכפר סינג'יל שהגיעו למקום כשהם חמושים באלות ובמעדרים ויידו לעברם אבנים.
החקלאים הזעיקו למקום את כוחות הביטחון ותושבים מיישובי הסביבה שהותקפו אף הם באבנים ואלות. שני יהודים נפצעו בראשם כתוצאה מאבנים שיידו לעברם הפורעים, ושניים נוספים נפצעו בידם ובבטנם. מספר כלי רכב של תושבים נפגעו אף הם.
"נסענו במהירות לשטח בעקבות קריאתם של החקלאים, ומצאנו את עצמנו בלינץ' המוני", סיפר ידידיה, אחד התושבים שהוזעק לאירוע. נכנסנו לכביש שמוביל לחווה ופתאום קלטנו שאנחנו מוקפים משני הצדדים בפורעים ערבים שמפוצצים אותנו באבנים".
"תוך כדי, הגיח מאחורנו ג'יפ ערבי והתנגש ברכב בעוצמה. יצאנו מהרכב וניסינו להגן על עצמנו, אך הערבים רק הגבירו את ההתקפות. בשלב מסוים התושב שישב לידי נפגע מאבן בראשו. עד עכשיו הראש שלו נפוח. הרכב שלנו מנופץ כולו, ובאחת השמשות עדיין תקועה אלה שאחד הפורעים ניסה לתקוף אותנו איתה. על שמשה אחרת רואים עדיין את טביעת כף היד של אחד הפורעים שניסה לבצע בנו לינץ'. פשוט נס שנשארנו בחיים", תיאר ידידיה את רגעי האימה.
ההתקפה מצטרפת לאירוע נוסף שהתרחש אך לפני יומיים. החקלאים שעסקו בהכשרת החלקה שנמצאת כאמור באדמות מדינה, מצאו את עצמם מותקפים מצד פלשתינים מהכפר סינג'יל שחסמו את הטרקטורים בגופם וניסו לתקוף את החקלאים הישראלים.

תאריך:  09/09/2022   |   עודכן:  09/09/2022
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
פיגוע ירי בשומרון: מחבלים ירו לעבר שתי מכוניות
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
המחבל עורר את חשדם של השוטרים שתפסו עליו את אמצעי הלחימה - תת-מקלע ושני מטעני צינור    בעבר נתפס עם סכין בהר-הבית ברמדאן ונכלא בישראל
עמנואל בן-סבו
ההנהגה הישראלית כוססת את ציפורניה, אגלי זיעה מכסים את עורפה בציפייה דרוכה לבחון האם לקיחת האחריות הזו מספקת את האמריקנים או שמא ידרשו גם לפתוח בהליכים פליליים נגד לוחמי צה"ל ומפקדיו
יוני בן-מנחם
שלטונו של יו"ר הרש"פ אבו-מאזן נחלש, הוא איבד לחלוטין את המשילות באזורי ג'נין ושכם ובשטח נוצר וואקום ביטחוני שאותו ממלאים מחבלים חמושים. מעמדו המדיני והציבורי של אבו-מאזן נמצא בשפל, דבר שמגביל את יכולתו לדרבן את מנגנוני הביטחון של הרש"פ לאכוף חוק וסדר בצפון הגדה
איציק וולף
ראש הממשלה דוחה את דרישת הממשל האמריקני שמדינת ישראל תחדד את הוראות הפתיחה באש שלה בעקבות מותה של העיתונאית הפלשתינית שירין אבו עאקלה    "איש לא יכתיב לנו הוראות פתיחה באש כשאנחנו נלחמים על חיינו. ללוחמים שלנו יש גיבוי מלא מממשלת ישראל ומעם ישראל"
יוני בן-מנחם
גורמים בכירים ברש"פ מאשימים את ישראל באחריות לגל הטרור האחרון וטוענים כי הסיבה העיקרית לכך היא כניסת כוחות צה"ל למרכזי הערים ולמחנות הפליטים. יו"ר הרש"פ מתנגד לאינתיפאדה שלישית וחושש שהיא תפיל את שלטונו, הדבר החשוב מבחינתו כעת היא לשמור על כסאו ולהעביר באופן מסודר את השלטון לחוסיין א-שיח'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il