חברת האחים וורנר דיסקברי דיווחה (יום ה', 3.11.22) על הפסד של 2.3 מיליארד דולר ברבעון השלישי של שנת 2022. בעקבות הנתונים ירד מחירה של מניית החברה ב-2%.
החברה דיווחה על ירידה של 8% בהכנסות ברבעון השלישי, הנובעות מירידה בהכנסות מפרסומות לנוכח הניסיון של בתי עסק וחברות רבות להתמודד עם האינפלציה הגואה בארצות הברית בפרט ובעולם בכלל. ההכנסות עמדו על 9.82 מיליארד דולר - פחות מן התחזיות שצפו הכנסות של 10.37 מיליארד דולר.
על-פי הדיווח של האחים וורנר דיסקברי, אל מצבת המנויים של החברה נוספו ברבעון השלישי של השנה 2.8 מיליון משתמשים חדשים. כיום יש לחברה 94.9 מיליון מנויי סטרימינג והיא שואפת להגדיל את המספר ל-130 מיליון מנויים עד לשנת 2025.