X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אדמירל צ'ארלס ריצ'רד [צילום: נתי הרניק/AP]
"המלחמה באוקראינה - רק חימום, משבר גדול בפתח"
אדמירל צ'ארלס ריצ'רד מראשי הצבא האמריקני מעריך שבקרוב העולם יצטרך לעבור מבחן שכמותו לא נראה כבר הרבה זמן התייחס ליכולת ארה"ב לבלום את סין, ואמר כי "הספינה שוקעת לאט". לדעתו, וושינגטון שכחה כיצד לפעול במהירות
שידור חי מישיבת מליאת הכנסת ליום הזיכרון לרצח רבין

ראש הפיקוד האסטרטגי של הכוחות המזוינים של ארה"ב, אדמירל צ'ארלס ריצ'רד, מאמין שהעולם מאוים כתוצאה מהתקרבות של סכסוך גדול. דבריו של הקצין הבכיר הצבא האמריקניהובאו ב"וול סטריט ג'ורנל".
"המשבר האוקראיני שאנחנו נמצאים בו כרגע הוא רק חימום. המשבר הגדול רק הולך ומתקרב", העריך ריצ'רד. הוא הביע חשש שבקרוב העולם יעמוד בפני מבחן שכמותו לא נראה זמן רב.
התוקפנות הצבאית של רוסיה נגד אוקראינה הוכיחה את אובדן יכולות ההרתעה הצבאיות של ארה"ב - ציין העיתון. במקביל, ריצ'רד, שהתייחס ליכולת ארה"ב לבלום את סין, אמר כי "הספינה שוקעת לאט". לדעתו, וושינגטון שכחה כיצד לפעול במהירות.
"הם [סין] פורסים את כוחותיהם מהר יותר מאיתנו. ככל שהפער הזה יגדל, זה לא משנה כמה המפקדים שלנו טובים", אמר האדמירל. עם זאת, הוסיף, ארצות הברית שומרת על יתרון בצי הצוללות. "זה כנראה היתרון הא-סימטרי האמיתי היחיד שיש לנו עדיין", הוסיף ריצ'רד.
האדמירל מאמין שגם יתרון זה עלול להיעלם אם אמריקה לא תגביר את הקצב של פתרון בעיות תחזוקה ותתחיל לבנות צוללות חדשות. לדברי הקצין, אפילו בניית שלוש צוללות מהירות בשנה ברמתה של וירג'יניה תהיה התחלה טובה. "פעם יכולנו לנוע במהירות, אבל איבדנו את המיומנות הזו", סיכם האדמירל.
נזכיר כי הצוללת הגרעינית האמריקנית רוד איילנד נכנסה לים התיכון. בין 150 ל-200 ראשי נפץ גרעיניים יכולים להיות על הספינה בו-זמנית ועיתונאים כינו את הצוללת "פרש האפוקליפסה הגרעינית".
מוקדם יותר הודיעה ארצות הברית על סיוע צבאי חדש לאוקראינה. לראשונה, קייב תקבל טנקים מארצות הברית, והם יהיו המודרניים ביותר בשדה הקרב.
תאריך:  06/11/2022   |   עודכן:  06/11/2022
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
"המלחמה באוקראינה - רק חימום, משבר גדול בפתח"
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספותמלחמת רוסיה באוקראינה
עידן יוסף
מקור רוסי המתבסס על דיווח של חיל ניצול וקרובי משפחה של ניצולים מדווח על כ-500 הרוגים כתוצאה מתקיפה אוקראינית בשטח כינוס בחבל לוהנסק    הניצול: "אמרו לנו להתחפר באדמה, לכל גדוד היו שלושה אתים, ולא היה שום סיוע ארטילרי. המסוקים מיד הבחינו בנו ופשוט ירו בנו. מתוך 570 האנשים, 29 נותרו ללא פגע, 12 נוספים נפצעו, כל השאר נהרגו"
איציק וולף
הצוללת USS רוד איילנד נכנסה לים התיכון בצעד הנחשב לאיום אמריקני כלפי יעדים שבשליטה רוסית, מתוך ניסיון למנוע מהרוסים להכניס את הגרעין למלחמה באוקראינה
מירב ארד
תושבי האזור מדווחים שחיילים רוסים מאלצים את תושבי חרסון לצאת מבתיהם ועוברים להתגורר בהם בעצמם    זלנסקי: "הם מעמידים פנים של נסיגה מחרסון ומנסים לפתות את הצבא האוקריני"
מירב ארד
הפנטגון אישר חבילת סיוע ביטחונית נוספת בהיקף של 400 מיליון דולר    החבילה כוללת מימון להגנה אווירית מפני המל"טים והטילים שרוסיה משתמשת בהם
ד"ר לירן ענתבי
הכטב"מים המתאבדים האירניים שמפעילה רוסיה באוקראינה מאפשרים הצצה לכלים הצפויים לאתגר גם את ישראל, ואשר המענה להם שונה מזה הקיים כיום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il