X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ניצול הפיגוע (במרכז) יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון ועם קצין הגמ"ר [צילום: רועי חדי, מועצה אזורית שומרון]
נלכד חשוד בביצוע פיגוע ירי בציר גלעד
מסתערבים של משמר הגבול עצרו במחנה הפליטים עסכר בשכם את נאצר נקיב, כלוא תנזים לשעבר, החשוד בביצוע פיגוע הירי ביום שישי, שבו כמעט נרצח תושב עמנואל יחד איתו נעצר בנו

כוח מסתערבים של משמר הגבול עצר פלשתיני החשוד כמחבל שביצע ביום שישי האחרון את פיגוע הירי בציר גלעד, בין חווארה לקדומים. בפיגוע ירה מחבל לעבר רכבו של הישראלי, ואחד מן הקליעים נעצר במשענת הראש של הנהג.
העצור הוא נאצר נקיב, בן 47, תושב מחנה הפליטים עסכר בשכם, כלוא תנזים לשעבר. נקיב היה מעורב בעבר בפיגוע ירי, סחר באמל"ח וחשוד כמי שמעורב בפיגוע הירי אשר התרחש בסוף השבוע האחרון סמוך לחוות גלעד. נקיב הועבר לחקירת שב"כ. במהלך הפעילות הכוחות עצרו גם את בנו של נאצר נקיב, שחשוד במעורבות באותו פיגוע הירי.
במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה שכללה ירי מתוכה לעבר הכוחות שהגיבו באמצעי לפיזור הפגנות, כמו-כן במהלך יציאת הכוחות הושלכו סלעים לעבר הכוח שהגיב בירי, זוהתה פגיעה.
על-פי גורמים במערכת הביטחון, החשוד בירי לעבר מכונית של תושב עמנואל ביום שישי לא משתייך לקבוצת המחבלים גוב האריות. זאת, למרות שקבוצת המחבלים החדשה קיבלה אחריות על הפיגוע.
ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ברך על לכידת החשוד כמחבל. "הייתי שם בזירת הפיגוע ביום שישי וכפסע היה מאירוע עם הרוג, רק בנס גדול האירוע הסתיים ללא נפגעים. לתפיסת המחבל הנאלח מיד יש חשיבות גדולה. ההתיישבות בשומרון ועם ישראל כולו חזקים, לעולם לא נשבר", אמר.
דגן דרן מן הממשלה להחזיר את המחסומים המונעים מכלי רכב פלשתינים לנוע על הכבישים המשמשים ישראלים. "אני דורש מהממשלה לא לחזור על הטעויות של לפני כמה חודשים, להחזיר את המחסומים, לחסל את תשתית הטרור. לא נסכים שיחזור לכאן גל הטרור", אמר.

תאריך:  18/12/2022   |   עודכן:  18/12/2022
+צה״ל הודיע על כוונתו להרוס את בית המחבל שביצע את הפיגוע בחברון
21:49 18/12/22  |  עידן יוסף

צה"ל הודיע כי בכוונתו להרוס את הדירה בה התגורר המחבל מוחמד ג'עברי. המחבל ביצע ב-29 באוקטובר פיגוע ירי בסמוך למחסום "אשמורת" שבחברון, בו נרצח רונן חנניה ז"ל הי"ד ונפצעו נוספים. למשפחת המחבל ניתנה אפשרות להגיש השגה ביחס להריסה.

+פיגוע ירי ללא נפגעים בצפון השומרון
19:47 18/12/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אש נורתה לעבר אוטובוס שהסיע מטיילים שהדליקו נר חנוכה בחורבות היישוב שא נור בצפון השומרון  ▪  הירי בוצע ככל הנראה מרכב חולף  ▪  כוחות צה"ל במקום מבצעים סריקות אחר המחבלים היורים

פגיעות הירי בדלת האוטובוס
+מתכנן הפיגוע בשער שכם שבו נהרגה הדר כהן קיבל עונש כאילו ביצע בעצמו את הפיגוע
17:31 18/12/22  |  עידן יוסף

בית המשפט הצבאי גזר מאסר עולם ו-32 שנות מאסר על בלאל אבו זיד, חבר בחוליה שהרגה את רש״ט הדר כהן ז״ל הי"ד בשער שכם ב-2016. אבו זיד השתתף בתכנון הפיגוע וסיפק את הנשק - אך לא יצא בעצמו לזירה כדי ״להישאר בחיים ולהרוג יהודים״. לבקשת התביעה בית המשפט גזר את עונשו כאילו ביצע בעצמו את הפיגוע.

+צרפת: גירוש סלאח חמורי מישראל - לא חוקי
14:21 18/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שגרירות צרפת בישראל ומשרד החוץ הצרפתי פרסמו הודעת גינוי לגירוש המחבל סלאח חמורי לאחר שמשרד הפנים ביטל את אישור תושבות הקבע שלו בישראל  ▪  "מגנים היום את ההחלטה המנוגדת לחוק של הרשויות הישראליות"

"צרפת נקטה צעדים מול הרשויות הישראליות" [צילום: AP/Felipe Dana]
+אם לא (ת)תרצו - תהיה זו אגדה
13:55 18/12/22  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

מלחמה על הגמוניה שלטונית ללא גבול וסייג לגבי השיטות והאמצעים הפכה לסכנה קיומית  ▪  הניסיון לעקוף את הדמוקרטיה ולהשליט באמצעות מניפולציות ושטיפות מוח דעות מיעוט על רוב הציבור היא חלק מובנה מסכנה זו  ▪  חוסר יכולת להידבר ולהגיע לפשרות שתשקפנה ממשל בריא ומציאותי במדינה יהודית ודמוקרטית, היא השבר השלישי המפצל כיום את הציבור  ▪  אם לא נשכיל לקיים בצוותא את הבית השלישי - הוא לא יתקיים

הגמוניה שלטונית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דרעי: אני החלטתי לבטל את תושבות הקבע של המחבל המגורש
08:07 18/12/22  |  איציק וולף

שר הפנים המיועד, אריה דרעי, התייחס לגירוש המחבל סלאח חמורי וציין כי מדובר בהליך שעליו הכריז בספטמבר 2020, כאשר כיהן כשר הפנים.
"המחבל הנ״ל היה חבר בארגון הטרור החזית העממית, היה מעורב הפעילות הסתה וטרור ואף תכנן לרצוח את מרן רבי עובדיה יוסף זצ״ל. כשר הפנים קיבלתי את ההחלטה לבטל את תושבות הקבע שלו בישראל ובכך לגרשו מהארץ", טען. "גירושו בפועל הבוקר הוא סיומו של הליך משפטי ארוך אך צודק, ומצטרף לשורת החלטות שקיבלתי לשלילת אזרחות ותושבות קבע ממחבלים וסייעני טרור. זהו מסר הרתעתי הכרחי לכל מי ששוקל להצטרף לארגון טרור וחותר תחת קיום המדינה".

+גורש לצרפת המחבל סלאח חמורי
07:55 18/12/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

חמורי, אזרח ישראלי שהיה בעל מעמד תושבות קבע בישראל, נעצר ב-2005 לאחר שתכנן להתנקש בחיי הרב עובדיה יוסף, שוחרר בעסקת שליט ושב לפעילות טרור בחזית העממית  ▪  גורש הבוקר במטוס לצרפת

גורש בטיסה בשעה 6:00 בבוקר [צילום: משה שי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נלכד חשוד בביצוע פיגוע ירי בציר גלעד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
חמורי, אזרח ישראלי שהיה בעל מעמד תושבות קבע בישראל, נעצר ב-2005 לאחר שתכנן להתנקש בחיי הרב עובדיה יוסף, שוחרר בעסקת שליט ושב לפעילות טרור בחזית העממית    גורש הבוקר במטוס לצרפת
יוני בן-מנחם
מנגנוני הביטחון של הרש"פ עצרו בשטחי הגדה יותר מ-250 פעילים של תנועת חמאס במבצע מעצרים הגדול ביותר מאז שנת 2007    גורמי ביטחון בישראל טוענים: יו"ר הרש"פ פועל לשמירה על יציבות שלטונו אך עדיין חושש מלהתעמת עם קבוצות הטרור החמושות בצפון הגדה
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס ערכה עצרת ענק ברצועת עזה לציון יום השנה ה-35 להקמתה כדי להפגין את כוחה וכדי לחפות על המשבר הכלכלי הפוקד אותה וכישלונה לכפות עסקת חילופי שבויים על ישראל. האסטרטגיה הנוכחית של חמאס היא לעודד את גל הטרור בגדה ולנסות לחטוף ישראלים נוספים כדי להביא לשחרור האסירים הביטחוניים
איציק וולף
ראש הממשלה המיועד התראיין לערוץ אל ערביה    הצהיר כי לא מסר את הסמכויות ביהודה ובשומרון לשותפיו הפוליטייים    "אני אמשול ואנהיג ואנווט את הממשלה, המפלגות יפעלו לפי המדיניות שלי"
איציק וולף
הודה לצה"ל ולכלל מערכת הביטחון על הזכות לעבוד במחיצתם, ועל תרומתם הכבירה בכלל הזירות למען ביטחון ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il