X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרויקט דרך בטוחה [צילום: דובר צה"ל]
4.6 ק"מ של קיר ענק: הפרויקט שיגן על כבישי העוטף
במסגרת הפרויקט יוקם על-ידי חברת נתיבי ישראל אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון וגופי ההנדסה בצה״ל קיר באורך של 4.6 קילומטרים לצד כביש 34 וקטעים מכביש 232 ובנוסף אליו יוקמו גם צירי אופניים במרח

פרויקט "דרך בטוחה" שנועד להגן על הצירים בעוטף עזה ולאפשר רציפות תנועתית, יוצא לדרך. אתמול התקיים טקס הנחת אבן הפינה לפרויקט שיחל בחודשים הקרובים ויסתיים בקיץ 2023.
במסגרת הפרויקט יוקם על-ידי חברת נתיבי ישראל אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון וגופי ההנדסה בצה״ל קיר באורך של 4.6 קילומטרים לצד כביש 34 וקטעים מכביש 232 ובנוסף אליו יוקמו גם צירי אופניים במרחב.
הפרויקט הינו חלק מעבודה ארוכה ומתמשכת לארגון המרחב המתקיימת בפיקוד הדרום ואוגדת עזה בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות, במטרה לשפר את הביטחון במרחב, זאת מבלי לפגוע במרקם החיים ותוך שמירה על אופיו של המרחב.
מפקד אוגדת עזה, תת-אלוף אבי רוזנפלד: "ההתיישבות כאן בעוטף מתפתחת ומשגשגת חרף האיומים מעזה. מטרת פרויקט 'דרך בטוחה' היא לאפשר תנועה מוגנת מאיומים בכבישים מרכזיים בעוטף עזה בשגרה ובחירום. אנחנו יוצאים לדרך היום בזכות שותפות של צה"ל, משרד הביטחון, חברת נתיבי ישראל וראשי הרשויות. נמשיך לפעול בהגנה ובהתקפה למען ביטחון יישובי הדרום".
התקיים טקס הנחת אבן פינה לפרויקט 'דרך בטוחה'
דובר צה"ל: טקס הנחת אבן פינה לפרויקט ״דרך בטוחה״ המשותף לצה"ל, משרד הביטחון ונתיבי ישראל התקיים אתמול (ד'). במסגרת הפרויקט, יוקם על-ידי חברת נתיבי ישראל בשיתוף משרד התחבורה, אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון וגופי ההנדסה בצה״ל, קיר שמטרתו להסתיר צירים על-מנת לאפשר רציפות תנועתית לתושבי העוטף בעת חירום. הקיר יבנה באורך של 4.6 ק״מ על כביש 34 וכן לאורך קטעים מכביש 232 ובנוסף אליו יוקמו גם צירי אופניים במרחב.
הטקס התקיים בהשתתפות מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, מפקד אוגדת עזה, תא״ל אבי רוזנפלד, סמנכ״ל וראש אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, מר ארז כהן, מנכ״ל נתיבי ישראל, מר ניסים פרץ, ראש המועצה האזורית שער הנגב, מר אופיר ליבשטיין ונציגים נוספים מיישובי עוטף עזה.
הפרויקט הינו חלק מעבודה ארוכה ומתמשכת לארגון המרחב המתקיימת בפיקוד הדרום ואוגדת עזה בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות המקומיות, במטרה לשפר את הביטחון במרחב, זאת מבלי לפגוע במרקם החיים ותוך שמירה על אופיו של המרחב.
הפרויקט יחל בחודשים הקרובים ויסתיים בקיץ 2023.
מדברי מפקד אוגדת עזה, תת-אלוף אבי רוזנפלד: "ההתיישבות כאן בעוטף מתפתחת ומשגשגת חרף האיומים מעזה. מטרת פרויקט 'דרך בטוחה' היא לאפשר תנועה מוגנת מאיומים בכבישים מרכזיים בעוטף עזה בשגרה ובחירום. אנחנו יוצאים לדרך היום בזכות שותפות של צה"ל, משרד הביטחון, חברת נתיבי ישראל וראשי הרשויות.
נמשיך לפעול בהגנה ובהתקפה למען ביטחון יישובי הדרום".
רע״ן שעון חול באגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, סא״ל אביטל ברון: "גאווה גדולה לקחת חלק בפרויקט גם כתושבת הדרום וגם כקצינה מהנדסת באגף ההנדסה והבינוי, הפרויקט יאפשר תנועה של התושבים בצירים גם בחירום, להתאווררות ו/או הצטיידות וימנע סגירה של צירים ראשיים".
מנהל פרויקטים בחטיבת הנדסה ופיתוח בנתיבי ישראל, אלעד כהן: "בפרויקט הנוכחי אנחנו למעשה מאפשרים לתושבי העוטף לשמור על חיי השגרה בעת הסלמה ביטחונית ומאחר שאת שירות המילואים שלי אני עושה גם באזורי העוטף, אני מכיר מקרוב את המורכבות הביטחונית באזור והחשיבות של שמירה על חיי השגרה של התושבים".

תאריך:  05/01/2023   |   עודכן:  05/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
4.6 ק"מ של קיר ענק: הפרויקט שיגן על כבישי העוטף
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
פרקליטו אומר בבג"ץ: נתניהו ימשיך לפעול לפי ההסדר מלפני שנתיים, האוסר עליו להתערב בעניינים משפטיים, כל עוד לא נקבע הסדר חדש
מירב ארד
ההסכם יחול על למעלה מ-5,000 עובדות ועובדים    במסגרת ההסכם ישולמו מענקים בשתי פעימות בגובה של 2,000 שקל בכל פעימה
איתמר לוין
איתמר לוין
מירב ארד
השר הממונה מאיר פרוש: "הפקת הלקחים מאסון מירון לא יכולה להיות ביטול ההילולא, כפי שכמעט קרה בשנה שעברה, חובה עלינו לוודא שההילולא תתקיים גם תתקיים, התפקיד שלנו זה שכל מי שרוצה להגיע למירון בל"ג בעומר יוכל לעשות זאת, ושהוא יחזור הביתה בבטחה בע"ה ובשלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il