X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרדי ערוץ כנסת
ערוץ כנסת רוצה אישור לטיקטוק ופלטפורמות אודיו
הערוץ מבקש להגביר את הנראות בפלטפורמות דיגיטליות חדשות כגון אפל, הסכתים, ספוטיפיי וטיקטוק הבקשה הוגשה בדיעבד לאחר שהערוץ עשב שימוש בפלטפורמות החדשות ללא אישור מועצת הכבלים והלווין המועצה מביעה חשש מהטיה פוליטית ותכריע בקרוב

למועצה לשידורי כבלים ולווין התקבלה פנייה מערוץ 10 - כנסת ישראל בע"מ, בעלת הרישיון לשידור בערוץ כנסת, לקבל אישור לפעילות הערוץ בפלטפורמות דיגיטליות נוספות. בעל הרישיון מבקש להרחיב את טווח החשיפה שלו ולתקשר עם קהל רחב ומגוון יותר באמצעות פלטפורמות כמו טיקטוק (Tiktok), ספוטיפיי (Spotify), אפל (Apple) והסכתי גוגל (Google Podcast), שלדעת הערוץ חיוניות לצמיחתו ולהצלחתו.
ברישיון השידור של ערוץ כנסת, נקבע כי הוספת פרופילים וערוצים מעבר לאלו המפורטים טעונה אישור מראש ובכתב של המועצה, לאחר התייעצות עם צוות התיאום. חוק שידורי ערוץ הכנסת, התשס"ג-2003 אף מתווה את התכנים הראויים לשידור, הדורשים אמינות, הגינות ומקצועיות, תוך מתן ביטוי הולם למגוון הדעות והדעות בציבור. כמו-כן, החוק אוסר על שידור כל תוכן שעלול לגרום לפגיעה חמורה בכבודה של הכנסת, כבית הנבחרים של המדינה.
בעלי הרישיון ציינו בפנייתם כי הם פעלו בכל הפלטפורמות הדיגיטליות עוד לפני כניסתו לתפקיד של המנכ"ל החדש אלעד רונן, אך לאחרונה הגיעו להכרה כי לא כל הפלטפורמות אושרו על-פי הסכם הרישיון, משום שלא הכירו את הסעיף המגביל. בפנייה למועצה אמרו בערוץ כי טיקטוק היא רשת חברתית מובילה בעיקר בקרב הקהל הצעיר ופופולרית עבור רבים מחברי הכנסת. עוד הוסיפו כי פלטפורמות האודיו יאפשרו הפצת תוכניות בצורת הסכתים ויעניקו גישה לתכני הערוץ בפורמט אודיו.
בנוסף לפלטפורמות החדשות, בעל הרישיון פועל גם בפלטפורמת טלגרם, אולם לדעתם אין צורך באישור נפרד שכן הפעילות החלה עוד לפני החלטת התיקון, כאשר לא היה צורך באישור מוקדם להפעלת פרופילים בפלטפורמות אחרות. בעל הרישיון הדגיש כי בכל מקרה פעילותם תעמוד בנורמות המפורטות בהסכם הרישיון ובחוק שידורי ערוץ כנסת.
המועצה תשקול כעת את הבקשה ותתייעץ עם צוות התיאום לפני קבלת החלטה. המועצה חוששת מכך שערוץ הכנסת יעביר תכנים המבטאים סדר-יום או עמדה מסוימת, שעלולים להפוך את התוכן ללא-הוגן וללא-מאוזן. חבריה סבורים כי עלולה להיות זליגה של תכנים מסוג זה לפלטפורמות שאינן משודרות, וחוששים שהדבר עלול להפר את הוראות הרישיון הקובעות כי על הערוץ להימנע מהבעת דעות ומנקיטת עמדה. כדי לתת מענה לכך, בכוונת המועצה להפעיל יותר פיקוח ובקרה על הפרופילים הדיגיטליים של הערוץ וליזום שיח עם נציגי הערוץ כדי להדגיש את החשיבות של תוכן אובייקטיבי ומאוזן. להחלטה שתתקבל תהיה השפעה משמעותית על עתידו של ערוץ כנסת ועל יכולתו להגיע ולתקשר עם קהל רחב יותר באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות העדכניות ביותר. המועצה צפויה לקבל החלטה בשבועות הקרובים, לאחר עיון והערכה מעמיקים של הבקשה.

תאריך:  30/01/2023   |   עודכן:  30/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ערוץ 10 / Cannel 10
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערוץ כנסת רוצה אישור לטיקטוק ופלטפורמות אודיו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
סגן שר החוץ הרוסי טוען כי האפשרות שלפיה רוסיה לא תחדש את הסכם הגבלת הנשק האסטרטגי עם ארצות הברית לאחר שיפוג תוקף ההסכם, בשנת 2026, היא "תרחיש מתקבל על הדעת"
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי מרכז דחה עתירת הורים בבית ספר דתי בעל הפרדה מגדרית: אין סיבה להתערב בהחלטת הרשויות, העומדת בהוראות חוק זכויות התלמיד וחוזר מנכ"ל משרד החינוך
איציק וולף
משיקה את פרויקט רמת הנשיא אשר יכלול בניית 352 יחידות דיור    מתכננת פרויקט שלישי לבניית חמישה בניינים ברחוב לינקולן
איציק וולף
צה"ל דיווח כי התחקיר הראשוני שנערך לאחר התקרית שבה נורה למוות אדם חמוש שחצה את הגבול בין סוריה לישראל מעלה כי לא מדובר בפעילות חבלנית
איציק וולף
מכרה 10.5 מיליון כלי רכב בשנה וסבלה מירידה הן במכירות העולמיות והן במכירות בתוך יפן    פולקסווגן במקום השני עם נתוני המכירה החלשים ביותר מזה עשור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il