X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גרמן. מכונת רעל נגדי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
גורמים בסביבת נתניהו: גרמן אינה מייצגת את מדינת ישראל
בסביבת ראש הממשלה אומרים כי כי השגרירה בצרפת התבטאה באופן פוליטי חריף ולא מקובל, לאחר שאמרה כי אינה רוחשת כבוד לראש הממשלה גרמן על העדרותה מטקס קבלת הפנים בפריז: "לשכת ראש הממשלה ביקשה שלא אגיע"

העדרותה של השגרירה יעל גרמן מטקס קבלת הפנים בשדה התעופה בצרפת לראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך להכות גלים. גרמן, שהתפטרותה מהתפקיד תיכנס לתוקף בעוד שבועיים, אומרת כי הבהירה לנציגי ראש הממשלה שהיא מעוניינת בהצלחת ביקורו של ראש הממשלה והיא תעשה כל שיידרש לכך.
גרמן צייצה בטוויטר כי אם ראש הממשלה לא ירצה בנוכחותה במהלך ביקורו היא לא תגיע. לטענתה, לשכת ראש הממשלה ביקשה ממנה שלא להגיע לטקס קבלת הפנים בשדה התעופה בפריז. "עד כאן העובדות הפשוטות", כתבה גרמן, "ומכאן החלה מכונת הרעל בפעולתה ואני הפכתי אשמה בזלזול בראש ממשלה נבחר כשלטענתם אני זו שהחלטתי ובחרתי להחרים את קבלת הפנים".
היא הוסיפה כי אינה רוחשת כבוד לראש ממשלה שיש לו שלושה כתבי אישום פליליים, אך היא רוחשת כבוד למדינה ולא הייתה פוגעת בכבודה. יעל גרמן היא מינוי של שר החוץ לשעבר יאיר לפיד וכיהנה כשרה במפלגתו יש עתיד.
גורמים בסביבת נתניהו אמרו כי גרמן התבטאה באופן פוליטי חריף ולא מקובל, שאינו הולם שגריר. היא צפויה לסיים את תפקידה בקרוב ואינה מייצגת את מדינת ישראל - לשון התגובה.

תאריך:  03/02/2023   |   עודכן:  03/02/2023
+יישוב חדש יוקם בעוטף עזה
14:59 03/02/23  |  עידן יוסף

ביום ראשון הקרוב תובא לאישור הממשלה הצעת החלטה להקמת היישוב הקהילתי 'חנון', מזרחית לקיבוץ סעד שבעוטף עזה בתחומי מועצה אזורית שדות נגב.
על-פי ההצעה יחל משרד הבינוי והשיכון לקדם את תכנון היישוב החדש 'חנון' (שם זמני), בהמשך לאישור והמלצת המועצה הארצית לתכנון ולבנייה שניתן לפני כשנה לתזכיר התכנוני שהוכן ע"י המינהל לענייני הכפר במשרד.
הקמת חנון פיתוחו ושגשוגו יסמלו יותר מכל את חיזוק האחיזה והעשייה המתמשכת באזור זה של המדינה. כמו-כן, המיקום המיועד להקמת היישוב נמצא בין יישובים חקלאיים קיימים ובקרבה לתשתיות ראשיות, כך שתהליך הקמת היישוב יהיה מהיר ויחסוך עלויות בפיתוח, ללא פגיעה בסביבה ובנוף באזור.
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "זהו יום מאושר עבורי ועבור כלל אזרחי ישראל, להקמת יישוב חדש חשיבות לאומית עצומה במיוחד בימים אלה, ובייחוד בעוטף עזה. עם כניסתי למשרד הצבתי בראש מטרותיי להמשיך לבנות, לפתח ולחזק את ההתיישבות. הישוב החדש צפוי לתת מענה לביקושי ההתישבות באזור, ויחזק את גבולנו הדרומי מול רצועת עזה".
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: "מדובר בצעד משמעותי וחשוב להרחבת ההתיישבות בעוטף עזה, שיהווה חיזוק משמעותי לאזור כולו. תכנון, פיתוח ואכלוס ׳חנון׳ יתנו תנופה התיישבותית משמעותית לאזור. זהו צעד ראשון מבין רבים שאנו עומלים עליהם בימים אלה, במטרה לתת מענה לכלל אזרחי ישראל במציאת פתרון דיור איכותי בכל רחבי הארץ."
הקמת היישוב החדש הינה בהתאם למדיניות הממשלה לקידום ופיתוח הפריפריה וחיזוק ההתיישבות בפריפריה בנגב ובגליל ובעוטף עזה.
בשנים האחרונות הביקוש למגורים ביישוביי עוטף עזה גדל, אך נתקל בחלקו בקושי להיקלט ביישובים הקיימים, שכן מדובר ביישובים חקלאיים שיתופיים, כאשר רובם ככולם מושבים, הקמת היישוב החדש צפויה לתת מענה לצורך זה.
הישוב יוקם כיישוב קהילתי מעורב לכ-500 משפחות דתיות וחילוניות כמענה לביקוש הגובר לצורת התישבות זו. תכנונו יותאם בצפיפות הבנייה, למשפחות צעירות בשלבים שונים של חייהן.

+השר לשירותי דת ננזף ע"י יועמ"ש המשרד
14:33 03/02/23  |  עידן יוסף

השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי ננזף על-ידי יועמ"ש משרדו על כך שהוא לא ממנה נשים במינויים במועצות הדתיות. בתגובה, נציגו, המנכ"ל יהודה אבידן, התחייב למכסות: "תהיה קביעה של יעד מסוים ונעמוד בו" (בחדרי חרדים).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  חיים כץ / Haim Katz  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יעל גרמן / Yael  German  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניר ברקת / Nir  Barkat  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גורמים בסביבת נתניהו: גרמן אינה מייצגת את מדינת ישראל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שוב לפיד
יש  |  3/02/23 11:41
2
איפה שר החוץ ? ל"ת
מתעניין  |  3/02/23 14:42
3
להחליף את גרמן
עוד פכטר  |  5/02/23 13:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איציק וולף
שר החוץ כהן ביקר בחרטום    החתימה על ההסכם צפויה לאחר העברת השלטון בסודן מהמועצה הצבאית לממשלה אזרחית
עידן יוסף
כחודש בלבד לאחר שנכנס לתפקידו, שר התקשורת חתם על רישיון הדואר בלי להמתין לדיון הנוסף שח"כ ביטן דרש בוועדת הכלכלה    משרד התקשורת מציג את הרעת התנאים לציבור בעטיפה יפה
מירב ארד
ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה תדון במועמדותה בימים הקרובים    בן-שלמה שימשה כמנהלת המחלקה למחקרי מדיניות חינוך בפורום קהלת וכרכזת מחקר ומדיניות ב"קואליציה לאוטונומיה בחינוך"
איציק וולף
שר הביטחון לשעבר שמע את בכירי הליכוד מתגאים בהתקדמות המדינית מול האמריקנים והאשים את הליכוד בסירוב לקדם את החקיקה הנדרשת בשל מה שהגדיר כ"מאבק שהכריזו בליכוד נגד אזרחי ישראל"
עידן יוסף
שר האוצר אומר כי קמפיין האופוזיציה לא יצליח לזעזע את הכלכלה החזקה של ישראל    ממליץ להתמקד בנתונים ובמספרים במקום ברעש פוליטי ומבטיח לאזרחים שהם יכולים לסמוך על הכלכלה, התעשיה והמוסדות הפיננסיים בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il