X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנט. "ההיסטוריה לא תשכח השקר הנתעב" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
"נתניהו הרעיל מוחות האזרחים מסיבה פוליטית"
ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, מאשים את ראש הממשלה ואת השר סמוטריץ' בהפצת שקר שלפיו ממשלתו העבירה עשרות מיליארדי שקלים לתנועה האיסלאמית ולחמאס "מיליוני ישראלים שוכנעו שהטרור נובע מכך, וביום שישי האחרון ממשלת נתניהו אישררה בדיוק אותה תוכנית חומש לחברה הערבית, ההיסטוריה לא תשכח את השקר הנתעב"

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, מאשים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בהרעלת מוחות אזרחי ישראל ובהפצת השקר שלפיו ממשלת בנט העבירה 53 מיליארד שקל לתנועה האיסלאמית ולחמאס. זאת, לאחר שהממשלה אישרה ביום שישי האחרון את תוכנית החומש לחברה הערבית - תוכנית זהה לתוכנית שממשלת בנט אישרה וקידמה.
"ביום שישי האחרון נחשף השקר המתועב מכל של בנימין נתניהו. במשך שנה הוביל בנימין נתניהו קמפיין תעמולה שעיקרו: ״בנט מעביר 53 מיליארד שקלים לתנועה האיסלאמית וגם לחמאס, לכן יהודים נרצחים ברחובות. דם הנרצחים על ידיו״, וביום שישי האחרון נתניהו הודה בשקר הנורא בכך שאישר בתקציב את אותה התוכנית בדיוק של ממשלתי", כתב בנט (יום א', 26.2.23) בחשבון הפייסבוק שלו. לדברי בנט, בנימין נתניהו הוא ראש המכונה שהפיצה תעמולה שקרית זו, בפיו ממש.
"ממשלתי אישרה בזמנו תוכנית חומש לחברה הערבית של 6 מיליארד בשנה על פני 5 שנים, ונתניהו ומכונת הרעל שלו עיוותו זאת והפכו את זה ל-53 מיליארד לתנועה האיסלאמית ולחמאס. בעקבותיו, השופרות, החכים, מאות אלפי הבוטים, הבריונים המקללים מול הבית של סילמן, האוהלים מול הבית של אורבך—כולם הדהדו את השקר הזה. והוא הצליח, בענק. מיליוני ישראלים תמימים שוכנעו שבאמת הממשלה בראשותי מעבירה 53 מיליארדים לתנועה האיסלאמית ולחמאס, ושהטרור הנורא נובע מכך. וביום שישי האחרון, בקול דממה דקה, ממשלת נתניהו אישררה בדיוק את אותה תוכנית חומש לחברה הערבית שהעבירה הממשלה בראשותי", כתב.
"שקר ביודעין ובציניות מוחלטת, ללא קו אדום"

לדברי בנט, טוב שהממשלה אישרה את תוכנית החומש לחברה הערבית, משום שזו תוכנית טובה שדואגת לתשתיות, מלחמה בפשיעה, תעסוקה ועוד.
"כלומר, שנה וחצי של קללות, גידופים, האשמות כנגדי וכנגד חברי - הכל שקר מוחלט. לא היה ולא נברא. השקר הנוראי הזה בוצע ביודעין, בכוונת תחילה, בציניות מוחלטת, ללא שום קווים אדומים—הכל מסיבות פוליטיות", כתב והוסיף שבדרך כלל הוא אדם שמתסכל קדימה, אך הפעם בגלל עומק השקר, ההסתה והאלימות - כולל כדורי רובה שנשלחו לביתו, כ״אדם שמעביר כספים לחמאס״ - הוא מוכרח להזים את השקר הזה מיסודו, למען האמת וההיסטוריה.
"אין לי אלא לומר: תתביישו לכם, מר נתניהו ומר סמוטריץ׳. הרעלתם את המוחות של מיליוני ישראלים בכוונת תחילה. ההיסטוריה לא תשכח לכם את השקר הנתעב", כתב.

תאריך:  26/02/2023   |   עודכן:  26/02/2023
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
"נתניהו הרעיל מוחות האזרחים מסיבה פוליטית"
תגובות  [ 3 ]מוצגות  [ 3 ] כתוב תגובה 
1
אתה לא מעניין כעת ל"ת
יוקסטי  |  26/02/23 08:51
2
מי זה בכלל ל"ת
יוריק  |  26/02/23 09:24
3
מענה לבנט
rach112  |  26/02/23 13:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
לושי-עבודי מצביעה על הכשלים כאשר קורסת חברת תמ"א 38, אך היא אינה בחדלות פרעון אלא רק מתמנה כונס לנכסיה    קוראת לממונה וליועהמ"ש להבטיח מבט כולל על הטיפול בקריסה
איציק וולף
מליסרון, שבבעלותה רשת קניוני עופר, התחייבה לרכוש חשמל סולארי מדוראל חשמל מהטבע ומשיכון ובינוי במשך תקופה של 10 שנים, מ-1 בינואר 2024 בשווי של 100 מיליון שקל בשנה
עידן יוסף
רשןת המיסים: תחזית ההיטלים נעה בין 12 מיליארד דולר ל-14 מיליארד דולר בסוף העשור    תחזית הגבייה משנת 2023 לגביית הכנסות המדינה ממיסי נפט וגז היא בין 277 ל-311 מיליארד שקל    יו"ר הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל דורשת הגברת השקיפות
עידן יוסף
יתר התקציב לרפורמת הוזלת תעריפי הנסיעה בפריפריה יגיע ממשרד התחבורה    התקציב שיינתן למשרד התחבורה - 27 מיליארד שקלים
עידן יוסף
כך אמר שר החקלאות דיכטר בוועדת הכלכלה לאחר שהתברר כי התמיכה הישירה לחקלאות תוקצבה בכ-200 מיליון שקל בלבד, והוסיף: "בתמיכה לחקלאים ההצהרה היא מעניינת - הביצוע כושל"    נציג האוצר: "כל שקל שהובטח יצא"    החקלאים: "היבואנים קונים יותר בזול מהחקלאי ולא הורידו את המחיר לצרכן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il