X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנשק ואמצעי הלחימה שנתפסו ברשות המחבל [צילום: דוברות מג"ב]
לאור יום: כוחותינו חיסלו מבוקש ליד טולכרם
עם הגעת הכוחות אל היעד וכיתור המבנה על ידם, המבוקש שלף נשק מתוך הדירה לעבר הלוחמים, שהגיבו בירי וחיסלו אותו אין נפגעים לכוחותינו

במסגרת פעילות של לוחמי מג"ב, שירות הביטחון הכללי ולוחמי צה"ל, פשטו הבוקר (יום ה', 23.3.23) הלוחמים על יעד בכפר עזבת שופה הסמוך לטולכרם שבגזרת חטיבת מנשה.
על בסיס מודיעין שהתגבש בשירות הביטחון הכללי בנוגע למקום המבוקש חדיג'ה, שהיה מעורב במספר פיגועי ירי לעבר יישובים ישראלים ולעבר כוחות הביטחון שפעלו במחסום תאנים (104), פשטו הלוחמים על דירה בה המבוקש הסתתר.
עם הגעת הכוחות אל היעד וכיתור המבנה על ידם, המבוקש שלף נשק מתוך הדירה לעבר הלוחמים, שהגיבו בירי וחיסלו אותו. אין נפגעים לכוחותינו.
במהלך הפעילות, נעצר הסייען המרכזי של המבוקש, שהועבר להמשך חקירת השב"כ. בנוסף, נתפסו אמצעי לחימה, נשק מסוג אם-16, אפוד צבאי והרכב ששימש את המחבל לביצוע הפיגועים.
כוחותינו פועלים בשעה זו בא-ראם לסיכול טרור. שני מחבלים נעצרו, לכוחותינו שלום.
כוחות הביטחון עצרו הלילה 8 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. במהלך הפעילות, עשרות חשודים השליכו בקבוקי תבערה ויידו אבנים לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. אין נפגעים לכוחות.

תאריך:  23/03/2023   |   עודכן:  23/03/2023
+כתב אישום יוגש נגד שני נערים מצור באהר שתקפו מתקן משטרתי
16:11 23/03/23  |  עידן יוסף

תחנת עוז במחוז ירושלים, השלימה חקירת שני חשודים ערבים לאחר שבחודשים האחרונים היו מעורבים במספר אירועים של השלכת בקבוקי תבערה וזיקוקין לעבר מש"מ צור באהר (מרכז השירות המשולב בהובלת משטרת ישראל שפועל להנגשת שירותי משטרה ושירותים ממשלתיים חיונים אחרים לתושבי האזור) ואף תיעדו את המעשים.
כתוצאה מהאירועים, לא היו נפגעים אך נגרם נזק למבנה.
נעצרו שני נערים חשודים (בני 15 ו-16, תושבי מזרח ירושלים), המעורבים בהשלכת בקבוקי תבערה וזיקוקין לעבר מש"מ צור באהר, במספר הזדמנויות במהלך החודשים האחרונים.
בתום חקירה יסודית של חוקרי תחנת עוז, גובשה נגד החשודים תשתית ראייתית והיום, בדיון בבית המשפט, הוגשה נגדם הצהרת תובע ומעצרם הוארך ב-4 ימים עד לתאריך 26.3 לקראת הגשת כתב אישום ע״י הפרקליטות.

אחד מבקבוקי התבערה שהושלכו [צילום: דוברות המשטרה]
+בן-גביר: שב"ס הבהיר שלא נערך שום הסכם עם המחבלים הכלואים
08:38 23/03/23  |  עידן יוסף

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר מגיב לדיווחים בתקשורת הפלשתינית על כך שבאופק מסתמנות הבנות בין שירות בתי הסוהר לאסירים הביטחוניים, שעם תחילת צום רמדאן היום פתחו בשביתת רעב ואומר: ״סומך על נציבת שב״ס רב גונדר קטי פרי ואנשי הפיקוד שהבהירו לי בלילה שלא נערך שום הסכם עם המחבלים בבתי הכלא וכי מדיניותי מיושמת".
לדבריו, "מחיר ההפסד ששב"ס הבהיר לחמאס הוא המסר שביקשתי להעביר לכל מפקדי בתי הכלא, שאם תהיה שביתת רעב נדון בישום הממלצות ועדת קעטבי ששוללות מהמחבלים את כל הזכויות, כבר ברמדאן הנוכחי. מניח שהחמאס הבין את המסר ומלבד אסירים בודדים אין שביתת רעב בבתי הכלא״.

+אין נפגעים בפיגוע ירי בבנימין
05:06 23/03/23  |  עידן יוסף

פיגוע ירי בוצע הלילה לעבר כלי רכב ישראלי בכיכר אדם שבחטיבת בנימין. כוחות צה"ל זיהו פגיעות ברכב ואף איתרו תרמילים. אין נפגעים בפיגוע. הכוחות סורקים אחר החשודים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאור יום: כוחותינו חיסלו מבוקש ליד טולכרם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מרדכי ליפמן
בשולי המאבק: האם מערכת המשפט תכניע את הממשל בישראל    הבעיה: יחסו של ציבור השופטים למהות הבסיסית של מדינת ישראל כמדינה יהודית וציונית
איתן קלינסקי
אני מודאג מהתיקון לחוק ההתנחלויות    אני חושש שהנהגת המתנחלים לא תסתפק בחזרה להתנחלויות שפונו בשטחי הגדה, הם עוד יבקשו את החזרה של המתנחלים ליישובי המתנחלים, שפונו מרצועת עזה הצפופה
יוני בן-מנחם
חמאס הצליח לקעקע את תדמיתו של יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס ולהציגו כמושחת וקבלן הביצוע של מערכת הביטחון הישראלית. באחרונה הצליח חמאס להציג את מחמוד עבאס ומקורבו חוסיין א-שיח' כמי שאחראים להרעלתו של יאסר ערפאת, הרחוב הפלשתיני נוטה לקבל את הגירסה של חמאס
איציק וולף
השגריר מייק הרצוג זומן לפגישה עם סגנית מזכיר המדינה האמריקני וזו הביעה את דאגתה של ארה"ב מחקיקת ביטול ההתנתקות בצפון השומרון    "מבטלת סעיפים חשובים בחוק ההתנתקות - כולל האיסור על בניית התנחלויות בצפון הגדה"
איציק וולף
שני אחים פלשתינים תושבי השומרון, בחשד כי גויסו לביצוע פיגוע מטען בישראל. בחקירתם עלה כי השניים הונחו לבצעו פעולות שונות, ובמהלך החקירה אף הוסגר נשק שהיה אמור לשמש אותם לפיגוע ירי בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il