בשל מתקפת הסייבר, מזה ימים אחדים שכל עמדות "על הקו", מרכזי השירות של
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית אינם פעילים. במרכזים אלה, יכולים הנוסעים בין היתר להנפיק כרטיסי רב-קו, לשחזר כרטיסים שאבדו או נגנבו, לעדכן פרופיל, לקבל פלט נסיעות ולקנות כרטיסים אנונימיים או חצי אנונימיים.
אזרחים שנזקקו לשירות במרכזי על הקו נתקלו בתשובת נציגי השירות כי קיימת תקלה ארצית, שלא ידוע מתי תתוקן. עשרות העובדים שאמורים לספק את השירות יושבים באפס מעשה ולא יכולים לעבוד.
במשרד התחבורה אומרים כי התקלה קשורה לתקלה בדואר ישראל, וכי בעקבות פניית News1 תימסר הודעה לציבור. אתמול דיווח משרד התקשורת כי לאחר זיהוי ניסיון תקיפת הסייבר ביום שלישי הושבתו באופן יזום שירותי דואר מסוימים והם מוחזרים באופן מבוקר ומאובטח ובהתאם להערכות מצב שהמשרד מקיים עם מערך הסייבר הלאומי וחברת הדואר".
לפי שעה איש אינו יודע מתי יחזור השירות לסדרו. בהודעת עידכון שמסר המשרד נאמר: "בעקבות תקלה במערך המחשוב של בנק הדואר, נדרשה השבתה זמנית של כלל מערכות בנק הדואר, בניהן מערכות על הקו, שבין היתר, מנפיקות את כרטיסי הרב קו. ברגעים אלה צוותים של בנק הדואר פועלים להעלאה מחדש של המערכת. עד לתיקון התקלה והעלאת המערכת, ינתנו בעמדות על הקו שירותי טעינה בלבד".