X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בן-גביר, המפכ"ל שבתאי. מתיחות ביחסים [צילום: דוברות המשטרה]
בן-גביר במטה הארצי: "מצפה לממש את המדיניות שלי"
השר לביטחון לאומי אמר את הדברים בטקס המשטרתי המרכזי לקראת יום העצמאות המפכ"ל שבתאי: "מלאת השוטר - לשרת ולהגן על המדינה כמדינת חוק דמוקרטית|

השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר והמפכ"ל רב-ניצב קובי שבתאי, נאמו (יום ה', 20.4.23) בטקס המשטרתי המרכזי לקראת יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל שנערך במטה הארצי בירושלים.
בנאומו אמר השר בן-גביר: ""עצמאות אמיתית היא היכולת לאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו ולילדינו, לישון בשלווה בלילה וללכת בבטחה בכל מקום במדינת ישראל. זו המחויבות הראשונה במעלה שלי לציבור, זו השליחות שלי, ובכוונתי לעשות הכל כדי לממש אותה".
השר אמר עוד: "ממקבלי הדרגות והתפקידים ושאני ממנה היום, אני מצפה לממש את המדיניות שלי ואת הנחיות המפכ"ל. והמדיניות שלי ברורה, להשיב את הביטחון האישי, לחתור למגע אל מול אויבנו, לטפל בנחישות בפשיעה, למגר את עבירות ה"פרוטקשן", את השימוש בנשק הלא החוקי ולהחזיר את תחושת הביטחון, לדרום, לצפון ולכל מדינת ישראל".
בנאומו בטקס אמר המפכ"ל: "מלאכתו של השוטר היא שליחות יום יומית לשרת ולהגן על המדינה כמדינת חוק דמוקרטית ולשרת נאמנה את כל אזרחיה. נפעל מתוך שליחות ומחויבות כדי להקנות ביטחון אישי וחברתי לאזרחי המדינה. נדרשת הקרבה גדולה מצד השוטרים, הלוחמים ובני משפחותיהם, המוצבים כחומה חיה ובצורה למרכזן של נקודות החיכוך במוקדים הנפיצים".
השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר חתם על שורה של מינויים בכירים במשטרת ישראל:
  • נצ"מ רונן עובדיה יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד מפקד מרחב ציון.
  • נצ"מ מנחם בנימין יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד מפקד יאחב"ל.
  • נצ"מ נועם שקל יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד סגן ראש אגף הדרכה.
  • נצ"מ אברהם פרנקל יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד נשיא בית הדין למשמעת.
  • נצ"מ אבי דניאלי יועלה לדרגת תנ"צ וימונה לתפקיד מפקד מרחב עמקים.
אשר להמלצות המשטרה למספר מינויים נוספים, השר לא חתם על המינוי לאור קשיים שהתעוררו ובקשת השר לבחון לעומק את ההמלצות הללו.
יצוין כי בין השר להביטחון לאומי והמפכ"ל קיימת מתיחות בין היתר סביב הקמת המשמר הלאומי. המפכ"ל שבתאי מתנגד כאמור להקמת המשמר הלאומי וטען כי הכפפת הגוף החדש לשר הממונה עליו עלולה להביא ל"הרס של הביטחון האישי, בזבוז משאבים ופירוק של משטרת ישראל מבפנים". בטקס השקת מכון לחקר הביטחון האישי והחוסן הלאומי לפני כשבועיים אמר שבתאי: "הבהרתי כי הצורך בהקמת גוף חדש ונפרד ממשטרת ישראל אינו ברור ועלול להזיק ליכולות התפעול של כלל מערכי ביטחון הפנים במדינה".

תאריך:  20/04/2023   |   עודכן:  20/04/2023
+נעצר סוהר העת החשוד בהברחת סמים מסוכנים לכלא מעשיהו
17:52 20/04/23  |  עידן יוסף

שוטרי היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433 עצרו סוהר מבית סוהר 'מעשיהו' בעקבות מידע שנאסף בחטיבת המודיעין של שב"ס. הוא נעצר בשעת מעשה תוך ניסיון להברחת סמים מסוכנים לבית סוהר.
במהלך החיפוש נמצאו ברשות הסוהר חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוגים שונים והוא נעצר והובא לחקירהה במשרדי היחידה. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו.

+טלטלה במשטרה: ניצב אלי כזרי פורש מהמשטרה
11:51 20/04/23  |  עידן יוסף

עוד טלטלה במשטרה: ניצב אלי כזרי, שהיה מועמד לפקד על מחוז תל אביב, הודיע למפכ"ל קובי שבתאי על החלטתו לפרוש מהמשטרה. זאת בין השאר בשל טענות שלו כלפי שבתאי לפיהן מינה קצינים שנחשבים מקורבים לו לתפקידים בכירים במשטרה. לפי גורמים במשטרה כזרי הטיח אתמול במפכ"ל "הפכת את המשטרה למועדון חברים" (הארץ).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן-גביר במטה הארצי: "מצפה לממש את המדיניות שלי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איתמר לוין
הקצין קיים יחסים אינטימיים עם סגניתו, במקביל העניק לה ציונים גבוהים והמליץ להעלותה בדרגה    הועמד רק לדין משמעתי ונדון להורדה בדרגה לשלושה חודשים
עידן יוסף
בתגובה חריפה אומרים במשטרה כי יתקשו לדווח לשר בעתיד לאחר שככל הנראה בן-גביר ולשכתו הדליפו שיחה שהתקיימה בארבע עיניים בינו לבין המפכ"ל, שבה אמר שבתאי: "הם רוצחים זה את זה. זו המנטליות של הערבים"    בלשכת המפכ"ל טוענים שמדובר בניסיון של השר להתנקם במפכ"ל סביב הקמת המשמר הלאומי
איתמר לוין
אלשיך אמר לרפ"ק רינת סגל שהוא רוצה גבר בתפקיד בכיר ביחידה לביטחון מידע; הסביר בבית המשפט שהיה נחוץ גיוון מגדרי ביחידה    הצדדים סיכמו על פיצוי בעקבות הערות השופטת
עידן יוסף
למשטרה חסרים כ-800 שוטרים בשוטף ובתגבור ימי שישי של רמדאן נדרשים 2,000 שוטרים    רנ"צ קובי שבתאי הנחה על הקמת צוות בראשות ראש אמ"ש וראש אג"ת לבחינת הפעלת הסד"כ המשטרתי וויסות הכוחות בהתאם לתעדוף האירועים
עידן יוסף
בדיון להכנת החלק שפוצל בחוק לתיקון פקודת המשטרה אמר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה: "לפי הבנתנו האופן שזה מיושם אינו תואם את עקרון עצמאות המשטרה והאופן בו צריך לפרש את החוק"    ח"כ אופיר כץ: "אתם רוצים שהשר לביטחון לאומי יהיה עציץ ויחלק דרגות ומצד שני להטיל עליו את האחריות כשיש מחדל; יש להסתכל על כלל הציבור שעומד בפקק או לטיסה חשובה מצילת חיים. גם הציבור הזה לא פחות חשוב מציבור המפגינים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il