X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: אלעד מלכה]
הפתרון של גנץ לאלימות במגזר הרבי
"להקים קבינט למלחמה בפשיעה"
בתום ביקורו בקלנסווה קרא גנץ לנתניהו: "את האלימות אפשר יהיה לעצור רק כשתתייחס לחיזוק המשילות בטורעאן ברצינות כמו שאתה מתייחס לחיזוק המוכנות לטהרן" קקרא לשלב בין הכוחות ע"י חקיקה, הקצאת משאבים וחינוך

בעקבות האלימות הגואה במגזר הערבי הגיע (יום א', 11.6.23) יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ הכנסת בני גנץ לביקור בקלנסווה יחד עם חברי הכנסת גדעון סער וגדי איזנקוט. בתום בסיום הביקור אמר גנץ: "מי שחושב שכנופיות הפשע עוצרות בשטח השיפוט של היישובים הערבים - טועה. ראינו דוגמה כואבת סמוך לאופקים בסוף השבוע. תשאלו את החקלאים בצפון, תשאלו את ראשי הערים בדרום. זו מכת מדינה. כל המדינה".
"נתניהו אמר שהוא 'נחוש' להכניס את השב"כ. קרוב ל-15 שנה בשלטון, אפשר להגיד על נתניהו הכל - חוץ משהוא נחוש. יש לי חדשות בשבילו - השב"כ כבר מסייע למשטרת ישראל מזה תקופה ומעורב בחלק מהסוגיות כמו גניבות אמל"ח שגם זולגות לטרור."
לדברי גנץ "צריך להפעיל מעצרים מנהליים מול משפחות הפשע, בזהירות ובאחריות חוקתית". גנץ הבהיר: "אל תחכו למשמר הלאומי - כבר עכשיו אפשר להפגין נוכחות בשטח על-ידי פלוגות מג"ב במילואים שהקמנו. אני אומר לנתניהו, את האלימות אפשר יהיה לעצור רק כשתתייחס לחיזוק המשילות בטורעאן ברצינות כמו שאתה מתייחס לחיזוק המוכנות לטהרן. כשדין קלנסווה יהיה כדין ראש העין".
עוד אמר: "כמו שהקמנו את קבינט הקורונה שאיפשר לנו לקבל החלטות ברמה הלאומית מול מגיפה - כך צריך להקים קבינט שיילחם במגיפת הפשיעה. כולם צריכים לשבת, כל שבוע סביב השולחן ולשלב בין כל הכוחות - בחקיקה, בשטח, בכלכלה ובחינוך. בישיבת הממשלה היום היה צריך להקים קבינט למלחמה בפשיעה ובאלימות, ולכנס אותו עוד היום. שר החינוך היה צריך להודיע על שבוע לימודים שיוקדש למאבק באלימות. שר הרווחה על חיזוק מחלקות הרווחה בעיריות שבהן יש אלימות. הגיע הזמן שכל הממשלה תיכנס לאירוע - ושאדם אחד יצא ממנו.
לדברי גנץ, "המשרד לביטחון פנים צריך שר עם ניסיון במעשים ולא ביחסי ציבור. שר שיודע לעבוד ביחד המפכ"ל ומפקדי המשטרה, ולא לתדרך נגדם ולהדיח אותם בתקשורת. שר שיוכל לרכוש את אמון האוכלוסייה, ולתת לה תחושת ביטחון - ולא כזה שעושה לה דה-לגיטימציה כבר עשורים. כל יום שהמפתחות לביטחון הפנים בידיים של בן-גביר - הוא הפקרות לאומית של ראש הממשלה. אני קורא לנתניהו לפטר אותו עוד היום. הניסוי נכשל, והמחיר כבד".
ח"כ גדעון סער אמר: "כשנרצח מישהו בחברה הערבית זה כואב גם לנו. הנושא החשוב ביותר שיש לטפל בו במדינת ישראל הוא המאבק בארגוני הפשיעה והחזרת הביטחון האישי ואנחנו קוראים להציב זאת בראש סדר העדיפות הלאומי, אמרתי זאת גם כשר משפטים והובלתי שורת מהלכי חקיקה להתמודד עם הנושא. נעבוד קשה למען ימים טובים יותר והחזרת הביטחון לכל תושבי ישראל."

תאריך:  11/06/2023   |   עודכן:  11/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ליאור סולומון ממינהל האוכלוסין נדון לתשעה חודשי עבודות שירות, לאחר שזוכה מרוב האישומים    הסיבה העיקרית: ארבע שנות שיהוי בהגשת כתב האישום
איציק וולף
אגף הכלכלנית באוצר פרסם את נתוני עסקות הנדל"ן לחודש אפריל    4,001 עסקות בלבד נרשמו - ירידה חדה של 55% לעומת אפריל 2022    גובה ההנחה לרוכשי מחיר למשתכן בבת חפר הגיע ל-900 אלף שקל
מירב ארד
רה"מ הודיכ כי ייכנס ישיבה מיוחדת של משרדי הממשלה והייעוץ המשפטי, כדי לשלב את השב"כ במאמץ ממוקד נגד משפחות הפשע"    בן-גביר: שמיכה של המשטרה קצרה, וחייבים להכניס את השב"כ לפעולה"
איציק וולף
המרכז לגישור תהליכי חדלות פירעון הודיע על ביטול האירוע שתכנן לקיים ביום שלישי לאחר שחמישה שופטי כינוס נכסים ביטלו השתתפות בו בעקבות חשיפת News1
יצחק דנון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il