רשת
רמי לוי שיווק השקמה, שבבעלות איש העסקים רמי לוי, הודיעה (יום ג', 13.6.23) כי היא בוחנת שיתופי פעולה עם רשתות שיווק בינלאומיות ובהן הרשתות ספאר, אושן, קזינו ורשתות נוספות. בדיווח שנמסר לבורסה לא נמסרו פרטים נוספים ולא פורט אופי שיתוף הפעולה העומד על הפרק. "החברה תעדכן בכל התפתחות הדורשת עידכון", נכתב בדיווח.
הדיווח נעשה בעקבות פרסום הבוקר בכלכליסט ולפיו רמי לוי נמצא במגעים עם הרשת הקמעונאית הצרפתית אושן, שהמחזור השנתי שלה עומד על כ-34 מיליארד דולר, במטרה להשיק בישראל את מוצרי המותג הפרטי שלה ולבחון פתיחת חנויות שישאו את המותג אושן.
הפרסום כלל הערכה שלפיה אם ייחתם הסכם בין רמי לוי לאושן, הוא יהיה מבוסס על זיכיון שיינתן ללוי לשימוש במותג או הקמת חברה משותפת שבה יהיו ללוי מניות מיעוט.
בניגוד למיתוג המחודש של רשת יינות ביתן באמצעות רשת קרפור הצרפתית, לא צפוי רמי לוי לשנות את המותג החזק של עצמו. בשל כך, ההערכה היא שאושן תעניק את הזיכיון לשימוש במותג שלה לחברת קופיקס, שבשליטת רמי לוי. הסכם שכזה צפוי לכלול גם הסכמה לשיווק מוצרי המותג של אושן בסניפי רשת השיווק של רמי לוי.