X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שת"פ עם ארגוני ביון זרים [בינג AI]
איתות מהמוסד: אדמת אירן אינה חסינה מפעולות
ארגון הביון מאשר את הדיווח על סיכול נסיונות אירנים לפגוע בישראלים בקפריסין "מדינת ישראל פועלת במגוון רחב של שיטות בכל מקום על-מנת להגן על יהודים וישראלים ותמשיך לפעול כדי לגדוע את הטרור האירני בכל מקום"

המוסד מאשר (יום א', 25.6.23) את הדיווח על סיכול נסיונות אירנים לפגוע בישראלים בקפריסין. אנשי מודיעין אירנים שהגיעו בטיסה מרוסיה לצד הטורקי של קפריסין שלחו פעילים ללימסול שבקפריסין היוונית, שם עקבו אחרי בית חב"ד, אנשי עסקים ותיירים ישראלים.
בהודעת המוסד נמסר, באמצעות משרד ראש הממשלה: "ישראל מברכת את [צ"ל: על] סיכול פיגוע הטרור האירני בשטח קפריסין נגד מטרות ישראליות".
בירושלים מבהירים ברמז כי לא יהיו מחויבים להבנות בין ארה"ב לאירן, ומאיימים כי אדמת אירן אינה חסינה. "מדינת ישראל פועלת במגוון רחב של שיטות בכל מקום על-מנת להגן על יהודים וישראלים ותמשיך לפעול כדי לגדוע את הטרור האירני בכל מקום בו הוא ירים את ראשו, כולל על אדמת אירן, מפיצת הטרור הראשית בעולם", נכתב בהודעת המוסד.
ההערכה בישראל היא שהיעד של האירנים היה לרצוח איש עסקים ישראלי שעוסק בנדל"ן או בתיירות, או לרצוח תיירים ישראלים. המוסד סיכל עשרות פיגועים בכל העולם בנקמה על פעולות שהאירנים מייחסים לישראל, ולכן האירנים פונים לנסיונות לפגוע בתיירים לא מאובטחים או באנשי עסקים.
המטה לביטחון לאומי מחדד את ההנחיות לישראלים השוהים בחו"ל, כאשר ליוון וקפריסין אין אזהרת מסע, אך מדובר במקומות נגישים לחוליות טרור ולכן מומלץ לנקוט משנה זהירות. במקביל, אזהרת המסע לטורקיה נמשכת. בישראל בירכו על שיתוף הפעולה עם גופי הביון הקפריסאים.
הבוקר פורסם בקפריסין כי סוכל פיגוע של משמרות המהפכה האירניים נגד ישראלים השוהים שם, ונטען כי הייתה זו עבודה משותפת בין ארגוני ביון קפריסאים ואמריקניים, יחד עם המוסד הישראלי. מדובר באירוע השני מסוגו שמסוכל בקפריסין, לאחר שלפני כשנתיים נעצר בקפריסין אזרח אזרי שהחזיק גם בדרכון רוסי, וככל הנראה פעל גם כן בשירות משמרות המהפכה.
נטען כי ביחס למקרה האחרון, שירותי המודיעין של קפריסין עקבו מקרוב אחר התנועות במדינה במהלך החודשים האחרונים - והתקיפה נמנעה. מדובר ככל הנראה ברשת טרור שמקורה בשטחי קפריסין הטורקית שבצפון המדינה, ומהם נשלחו "טירונים" על-מנת לבצע את המשימה.

תאריך:  25/06/2023   |   עודכן:  25/06/2023
+אקונומיסט: ההסכם עם אירן - זה מה שיש
08:00 26/06/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

העיתון אומר שאיש לא יריע להסכם המותיר את אירן במרחק נגיעה מפצצה גרעינית, אבל זה מה שניתן להשיג כרגע; צופה שגם נתניהו לא ימחה יותר מדי

הסכמות חלקיות ובלתי רשמיות [צילום: מייקל גרובר, AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איתות מהמוסד: אדמת אירן אינה חסינה מפעולות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
פרופ' אפרים ענבר
ההסכמות המסתמנות בין וושינגטון לטהרן יהיו איומות מבחינת ישראל    ירושלים צריכה גם לסרב לסוכריה בדמות נורמליזציה עם סעודיה, אם המחיר יהיה תוכנית גרעינית סעודית
עידן יוסף
ראש הממשלה התייחס בביקורו בתעשיה האוירית למגעים העקיפים של ארצות הברית עם אירן ואמר: "הבהרנו לידידנו האמריקנים שהסכמות מוגבלות יותר - גם הן אינן מקובלות עלינו"
יוני בן-מנחם
ישראל מודאגת מהמגעים החשאיים בין ארה"ב לאירן על הבנות חדשות בנושא הגרעין והיא קבעה לעצמה "קו אדום" חדש    גורם מדיני בכיר בירושלים אומר כי העשרת אורניום לרמה צבאית של 90 אחוזים תהווה הודאה אירנית בכוונתה לייצר נשק גרעיני וישראל תהיה חייבת לפעול
איציק וולף
ראש האופוזיציה טוען שגם אם יקראו לו בשם אחר - ההסכם הצפוי בין הממשל האמריקני לבין אירן הוא הסכם גרעין    "בגלל ההפיכה המשטרית איבד נתניהו את הקשב האמריקני ואת היכולת לעצור הסכם רע ומסוכן"
איציק וולף
שר הביטחון נפגש עם שר ההגנה האמריקני בשגרירות האמריקנית בבריסל    ישראל וארה"ב סיכמו להרחיב את התרגילים המשותפים לצה"ל ולפיקוד המרכז של צבא ארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il