X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בי"ח אסותא רמת החייל [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
בסיום השימוע נקבע:
היחידה להפריה החוץ גופית באסותא תצמצם פעילותה
נאסר על היחידה לבצע מעבר ל-25 פעולות ביום עבודה ותופסק לאלתר קליטת מטופלים חדשים עוד הוחלט כי על בית החולים למנות גורם מלווה חיצוני בכיר מתחום בטיחות הטיפול

משרד הבריאות הורה (יום ה', 20.7.23) בסיום השימוע לאסותא בעקבות מחדל ההפריה, על צמצום פעילות המתבצעת ביחידה להפריה החוץ גופית בבית החולים ברמת החייל.
השימוע נערך על-ידי ד"ר הגר מזרחי, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות אשר בחנה את מכלול הנתונים בהם ליקוי ניהולי בתחום בטיחות הטיפול, ובכלל זה ניהולם ותחקורם של אירועים חריגים במרכז הרפואי אסותא רמת החייל, שני אירועים משמעותיים זהים בהפרש של חודשים בודדים וההתייחסות לאירועים אלה על-ידי בית החולים, וכן בשל אופן הטיפול במידע שהתקבל בעניין האירוע השלישי.
במשרד הבריאות מציינים כי ד״ר מזרחי שוכנעה כי כשלים אלה קשורים לתרבות ארגונית לקויה בתחום בטיחות הטיפול, וכן לעומסי עבודה גבוהים ביחידה להפריה החוץ גופית, אשר ללא ספק תרמו לפגיעה במטופלים.
בהתאם לכך הוחלט כי על הנהלת רשת אסותא למנות גורם מלווה חיצוני בכיר מתחום בטיחות הטיפול, במטרה להביא לשינוי התרבות הארגונית הבעייתית בנושא בטיחות הטיפול ולסייע לבית החולים בעידכון נהלים והטמעתם.
כמו-כן הוחלט על צמצום הפעילות המתבצעת ביחידיה להפריה החוץ גופית בבית החולים. נאסר על היחידה לבצע מעבר ל-25 פעולות (שאיבות ביציות והחזרות עוברים) ביום עבודה. כמו-כן תופסק לאלתר קליטת מטופלים ומטופלות חדשים ביחידה להפריה חוץ גופית בבית החולים. העבודה ביחידה להפריה חוץ גופית (כולל במעבדה) תסתיים עד שעה 23:00.
הגבלו אלה הינן עד להודעה חדשה, במטרה לוודא שהיקף הפעילות מתאים לסטנדרט המתחייב, ושהיחידה מתנהלת בצורה שאינה מסכנת את בריאות הציבור או פוגעת בבריאות הציבור ובזכויות המטופלים.

תאריך:  20/07/2023   |   עודכן:  20/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היחידה להפריה החוץ גופית באסותא תצמצם פעילותה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ראש השב"כ לשעבר: "הייתי אומר לראשי הארגונים שחובתם להגיע אל ראש הממשלה, להציג בפניו את ההשלכות הרות הגורל של המעשים שקורים כרגע במדינה"    השר אופיר סופר: ״מהראיונות המסוכנים ששמעתי״    השר דוד אמסלם: "ארגמן מלא ברעל, לא יודע מה קרה לו"
עידן יוסף
רשת הטלוויזיה "אל-מנאר" השייכת לחיזבאללה פרסמה תיעוד מרחוק מביקורם של רא"ל הרצי הלוי ואלוף אורי גורדין בגבול לבנון, שצולם מכפר לבנוני    הרמטכ"ל קיים הערכת מצב והתייחס למוכנות ודריכות הכוחות בגזרה
עידן יוסף
Datarails משיקה את FP&A Genius, כלי חדשני ראשון מסוגו בעולם המבוסס על בינה מלאכותית המאפשר למנהלי כספים לקבל תובנות מיידיות לגבי ניהול תקציב החברה, בנייה ועמידה בתחזיות, הוצאות ונושאים פיננסיים נוספים    המערכת נוסתה בהצלחה בחודשים האחרונים אצל סמנכ"לי כספים בחברות הייטק, קמעונאות, תעשיה, שירותי בריאות ועוד
עידן יוסף
העיתונאי המקורב לבית הלבן, תום פרידמן: ביידן ביקש מנתניהו לעצור את החקיקה וזה גם מה שהוא אמר להרצוג בפגישה. אחרי שהוא דיבר אל הנשיא וראש הממשלה, הוא רצה גם לדבר לעם ישראל"
עידן יוסף
בעקבות האישור שקיבלו מפגינים בשבדיה לשרוף ספר קוראן מחוץ לשגרירות עירק, מאות מתומכיו של איש הדת השיעי מוקתדא א-סדר הסתערו על השגרירות השבדית בבגדד והציתו אותה במחאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il