X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל מיטב, אילן רביב [צילום: רמי זרנגר]
הרווח של מיטב עלה ברבעון השני ב-53%
הרווח הנקי עמד על 29 מיליון שקל, לעומת 19 מיליון שקל אשתקד הכנסות בית ההשקעות עלו ברבעון ב-12% ועמדו על 322 מיליון שקל

ההכנסות ברבעון השני של שנת 2023 הסתכמו בכ-322 מיליון שקל, עליה של כ-12%, בהשוואה להכנסות של כ-288 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר העלייה בתקופת הדוח נובעת מהגידול בהכנסות מניהול קופות גמל ופנסיה של הקבוצה, הכנסות חבר הבורסה ומהכנסות מימון בגין אשראי חוץ בנקאי.
ה-EBITDA המנוטרלת ברבעון השני של שנת 2023 הסתכמה בסך של 102 מיליון שקל, עליה של 40% בהשוואה לכ-73 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר העלייה נובעת מעלייה בתוצאות במגזר הגמל והפנסיה וחבר הבורסה.
הרווח התפעולי לרבעון השני לשנת 2023 הסתכם בכ-76 מיליון שקל, בהשוואה לכ-58 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-31%.
הרווח הנקי לרבעון השני לשנת 2023 הסתכם בכ-63 מיליון שקל, בהשוואה לכ-31 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת מעלייה ברווח התפעולי כאמור לעיל ובהכנסות אחרות אשר כוללות רווח בסך של כ- 39 מיליון שקל שרשמה החברה משינוי בשיעור החזקה בליקווידיטי כתוצאה מהשלמת סבב גיוס נוסף בליקווידיטי. בנטרול רווחי הון וירידת ערך שרשמה החברה ברבעון השני של שנת 2023 הסתכם הרווח הנקי של החברה ברבעון הנוכחי לסך כולל של כ-29 מיליוני שקל לעומת סך של כ-19 מיליוני שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ-53%.
היקף נכסי קופות הגמל והפנסיה שבניהול החברה ליום 30.6.2023 עלה בכ-19% לכ-106 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-89 מיליארד שקל בתום הרבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות ברבעון השני לשנת 2023 במגזר חיסכון ארוך הטווח הסתכמו לסך של כ-114 מיליון שקל לעומת סך של כ-100 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת מגידול בהיקף הנכסים הממוצע, מעלייה בשיעור דמי הניהול הממוצע ומגידול בהפקדות בקרנות הפנסיה של החברה.
הכנסות מגזר חיסכון שוטף הסתכמו ברבעון השני לשנת 2023 בכ-84 מיליון שקל, לעומת סך של כ-87 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה נובעת בעיקר מירידה בהיקף הנכסים המנוהל, בעיקר לאור פדיונות בקרנות המסורתיות.
ההכנסות ברבעון השני לשנת 2023 במגזר חבר הבורסה הסתכמו לסך של כ-40 מיליון שקל לעומת סך של כ-26 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת מגידול בכמות לקוחות המגזר ובהכנסות המימון.
ההכנסות ברבעון השני לשנת 2023 במגזר האשראי החוץ בנקאי הסתכמו לסך של כ-62 מיליון שקל לעומת סך של כ-47 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה רואה בפעילות האשראי החוץ בנקאי מנוע צמיחה אשר מפוזר על פני 3 חברות שונות הפועלות בתחומים שונים בארץ ובחו"ל והעלייה נובעת בעיקר מעלייה בהכנסות פנינסולה (אשראי לחברות קטנות ובינוניות בארץ) ומיטב מימון (אשראי ללקוחות פרטיים בארץ).
היקף הנכסים המנוהלים בתום הרבעון השני של שנת 2023 עמד על כ-244.5 מיליארד שקל, בהשוואה להיקף נכסים בסוף שנת 2022, בסך של כ-221 מיליארד שקל.

תאריך:  16/08/2023   |   עודכן:  16/08/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרווח של מיטב עלה ברבעון השני ב-53%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בן 21 מפתח תקוה נורה למוות בחצר בית בג'לג'וליה    מותו נקבע בבית החולים    נער בן 15 נפצע בינוני    המשטרה חושדת שמדובר בטעות בזיהוי    בן 40 נרצח ו-3 נפצעו כשנורו בתוך רכבם סמוך לגן שמואל
עידן יוסף
הותמ"ל אישרה את תוכנית משרד הבינוי והשיכון להרחבת הישוב הדרוזי, שתגדיל את הישוב בכ-40%    התוכנית כוללת בניית כ-480 יחידות דיור בשטח של 282 דונם, וגם שטחים ציבוריים פתוחים ושטחים למבנים ומוסדות ציבור
עידן יוסף
התוכנית כוללת 3,300 יחידות דיור, 103 אלף מ"ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה, 240 אלף מ"ר עבור מבני ומוסדות ציבור ו-84 דונם שטחים פתוחים    התוכנית מחליפה תוכנית קודמת אשר מימושה נתקל בקשיים נוכח חוסר התאמה לתנאי השטח
עידן יוסף
משרד הבריאות מעדכן כי בימים האחרונים התקבלו דיווחים מרופאי עיניים על שלושה מטופלים הסובלים מדלקות קשות של קרנית העין וצלקות בקרנית לאחר שרחצו בכנרת
עידן יוסף
הפצחנים שתקפו את מעייני הישועה מאיימים לפרסם מידע אישי וחומרים רפואיים על מטופלים, כולל חברי כנסת, אדמו"רים, גדולי תורה ודמויות מוכרות בציבור החרדי    השר משה ארבל מפרסם לציבור הרחב את תוצאות בדיקת ה-CT שלו, כאות הזדהות עם המטופלים וקריאה לא להיכנע לסחיטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il