X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: איתמר לוין]
בנק ירושלים רושם במחצית הראשונה גידול של 12% ברווח
סך הכנסות הבנק הסתכמו ב-435.5 מיליון שקלים, שהם עלייה של 19% אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד התשואה על ההון במחצית הסתכמה 11.5% הכריז על חלוקת דיבידנד בסך 21.6 מיליון שקלים

בנק ירושלים מסכם (יום ב', 21.8.23) את הרבעון השני עם צמיחה בכל תחומי פעילות הליבה של הבנק, ומציג רווח נקי של 29.6 מיליון שקלים ברבעון השני. הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2023 הסתכם ב-72.2 מיליון שקלים, צמיחה של 12% לעומת המחצית המקבילה, והתשואה על ההון במחצית הסתכמה 11.5%.
סך כל ההכנסות במחצית הראשונה של 2023 הסתכמו ב-435.5 מיליון שקלים, שהם עלייה של 19% אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד ההכנסות מריבית גדלו ב-36%, אך במקביל נרשם קיטון בהכנסות שאינן מריבית, שקטנו ב-27% לעומת הרבעון המקביל בשנה קודמת, עיקר הקיטון בהכנסות נובע מהכנסה גבוהה ממכירת תיק משכנתאות שהוכרה במחצית הראשונה 2022.
הוצאות בגין הפסדי אשראי עמדו על 51.1 מיליון שקלים במחצית הראשונה של 2023, לעומת 29.9 מיליון שקלים במחצית המקבילה אשתקד, גידול בשיעור 71%.
יתרת האשראי לציבור גדלה בשיעור של 7% מתחילת השנה, והסתכמה ב-15,224 מש"ח. העלייה ביתרת האשראי נובעת מצמיחה במספר מגזרי פעילות - האשראי לבינוי ונדל"ן שצמח ב-25%, האשראי הצרכני שצמח ב-7.4% ואשראי לדיור שצמח ב-3% מתחילת השנה. כל זאת, תוך תשומת לב מיוחדת לשינויים המקרו כלכליים, הקפדה על חיתום מעמיק ושמירה על מדדי אשראי איכותיים וחזקים. בנוסף, הבנק יוזם פתרונות להקלה על לקוחותיו בהתמודדות עם העלייה בריבית ובהתאם בהחזר השוטף של האשראי.
יתרת פיקדונות הציבור גדלה בשיעור של 6.3% מתחילת השנה והסתכמה ב-15,159 מש"ח. במהלך שנת 2023 חל שינוי משמעותי בתמהיל הפיקדונות, שהתבטא בירידה של פיקדונות מגופים מוסדיים, ועלייה של פיקדונות משקי בית. הבנק מצליח להגדיל את יתרת הפיקדונות באמצעות הצעות ערך ייחודיות המונגשות בדיגיטל ופונות ללקוחות כל הבנקים.
ריבית על העו"ש: החל מיום 1.7.23 משלם הבנק ללקוחות העו"ש שלו ריבית בגובה של 50% מריבית בנק ישראל על יתרת העו"ש עד 20 אלף ש"ח.
תיק האשראי הציג צמיחה של 7% מתחילת השנה, זאת תוך תשומת לב מיוחדת לשינויים המקרו כלכליים, הקפדה על חיתום מעמיק ושמירה על מדדי אשראי איכותיים וחזקים.
לבנק מדיניות חלוקת דיבידנד של 30% מהרווח הנקי ובהמשך לכך הבנק הכריז על חלוקת דיבידנד בסך 21.6 מיליון שקלים בגין רווחי המחצית הראשונה.
מנכ"ל הבנק יאיר קפלן: "שנת 2023 היא שנה של הזדמנויות לבנק ירושלים, שיתופי הפעולה עליהם עמלנו מתחילים לשאת פרי, ושיתופי פעולה חדשים נרקמים כל העת. האסטרטגיה שלנו, לפיה בנק ירושלים יציע פתרונות מותאמים ללקוחות כלל המערכת, ללא תלות בעו"ש, וינגיש אותם באופן דיגיטלי, מהיר ונוח, כך שיהווה אלטרנטיבה תחרותית אמיתית, באה לידי ביטוי בעוצמה בצמיחה בפיקדונות, לצד גידול אחראי במוצרי האשראי"

תאריך:  21/08/2023   |   עודכן:  21/08/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בנק ירושלים בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנק ירושלים רושם במחצית הראשונה גידול של 12% ברווח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
זאת, בנוסף לפעולות שבוצעו במסגרת תוכנית הפעולה לצמצום זיהום אוויר ומפגעי ריח באזור התעשיה הצפוני באשדוד, שבעקבותיהן ננקטו אמצעים על-ידי מכון טיהור שפכים אדמה-אגן ומכון טיהור השפכים של תאגיד יובלים אשדוד, לשם הפסקת מפגעי הריחות לתושבי יבנה והסביבה
מירב ארד
נגרי, תושבת בית חגי ואם לשלוש בנות, נורתה לעיני אחת מבנותיה שהייתה ברכב    מצוד אחר חוליית המחבלים    שר הביטחון גלנט יקיים מאוחר יותר הערכת מצב בגזרת האירוע עם בכירי מערכת הביטחון
מירב ארד
מתווה הפעולה שפרסם משרד הבריאות כולל העלאת גיל מכירת הסיגריות האלקטרוניות ל-21, יוגבלו הטעמים ונפח המילוי, ייקבע מיסוי על מכשירים
עידן יוסף
קבלנים פגעו בשוגג באופן תדיר בעירוב ומהציבור הדתי נמנע מלהתהלך בחופשיות    המועצה האזורית תמר והמועצה הדתית בקעת הירדן מימנו הקמת עירוב מהודר    העירוב הוטמע בתוך התב״ע כך שקבלנים יחויבו לתקן נזקים עתידיים
עידן יוסף
המפלגות החרדיות חוששות מפסילת החוק בבג"ץ ולבקשת הליכוד סוכם שלא ידברו על החוק בתקשורת    פרוש: "בלי חוק - יגייסו כל בן ישיבה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il