X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל הולמס פלייס, קרן שתווי [צילום: יוני רייף]
גרין לנטרן מכרה רוב אחזקותיה בהולמס פלייס
מוכרת כ-18 מיליון מניות של רשת מכוני הכושר לחברות מגדל והפניקס ריצ'י האנטר יישאר יו"ר הדירקטוריון למרות שגרין לנטרן תחזיק רק בכ-1% ממניות החברה

קרן גרין לנטרן שמחזיקה כ-20% ממניות רשת מכוני הכושר הולמס פלייס מוכרת 94% מאחזקותיה ל-2 חברות ביטוח המובילות בישראל, מגדל והפניקס בסכום של כ-93 מיליון שקלים.
ריצ'י הנטר, אחד משלושת השותפים בקרן גרין לנטרן ויו"ר חברת הולמס פלייס ממשיך בתפקידו כיו"ר החברה, וממשיך להיות מושקע בהולמס פלייס. קרן שתוי, מנכ"לית חברת הולמס פלייס תמשיך בתפקידה לצד כל ההנהלה הנוכחית של החברה.
כעשור לאחר שנכנסה להולמס פלייס, גרין לנטרן סיכמה על מכירת יתרת אחזקותיה לידי הפניקס ומגדל תמורת סכום מצטבר של כ-93 מיליון שקל ובכך נפרדת מהולמס פלייס עם רווח מצטבר של כ-85 מיליון שקל (כולל דיבידנדים). הקרן השקיעה בהולמס פלייס לפני כ-9 שנים סכום של כ-30 מיליון שקל ותחזיר למשקיעים פי 3 על הכסף.
הקרן ביצעה תוכנית turnaround שבשלב ראשון העלתה את ה-EBITDA מ-12 מיליון שקל ל-25 מיליון שקל תוך שנה וחצי, ולאחר מכן הובילה מהלך לרכישת רשת גו אקטיב ומיזוגה לתוך פעילות החברה תוך מימוש סינרגיות משמעותיות וכמו-כן הובילה את הקמת רשת ה-LOW COST ICON. בדצמבר 2017 החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך. ברבעון הראשון השנה החברה הגיעה לקצב EBITDA שנתי של כ-82 מיליון שקל, כמעט פי 7 מה-EBITDA ביום הרכישה.
קרן שתוי, מנכ"לית חברת הולמס פלייס מסרה: "אני רוצה להודות לקרן גרין לנטרן על כ-9 שנים בהם הובילו בהצלחה יתרה את חברת הולמס פלייס למימוש התוכנית האסטרטגית שלה. אני גאה שחברות מובילות במשק הישראלי מאמינות במותג הולמס פלייס ומחליטות להצטרף לאחזקת המניות בחברה – זוהי תעודת כבוד עבורנו. אני בטוחה שיחד עם כל הנהלת החברה נעבוד לילות כימים כדי להצעיד את החברה להצלחות ולעמידה בכל היעדים שלנו."
יוסף עליאש שותף בקרן גרין לנטרן, הודה לשותפים ולמשקיעים של קרן גרין לנטרן על האמון בחברה ובחזון שלה במשך 9 שנים שהיו מאוד מוצלחות. "אנחנו מאוד גאים ש-2 חברות ביטוח מובילות בישראל מאמינות בחברה ובצמיחה הצפויה של חברת הולמס פלייס ומצטרפות לאחזקה משמעותית של מור קפיטל וגופים נוספים. בהזדמנות זאת אנחנו רוצים להודות באופן אישי למשפחת פישר שהקימה את הולמס פלייס, להנהלת החברה שהצעידה את החברה קדימה וכמובן לקרן שתוי – שמובילה בהצלחה את החברה -יחד עם כל הנהלת החברה", אמר.
קרן ההשקעות גרין לנטרן היא בבעלות יוסף עליאש, ריצ'י הנטר ודני בן רעי. הקרן מתמחה בהשקעות בתחומי צרכנות והיא מחזיקה ב-9 חברות פורטפוליו, ביניהם במחלבות גד (יחד עם דיסקונט קפיטל ומגדל ביטוח), גלידות פלדמן, חברת הנקניקים מעדני יחיעם, חברת מרינה שמתמחה בגידול ושיווק פטריות (יחד עם דיסקונט קפיטל), יצרנית המיצים פריניב, המאפה הצרפתי, גילרו ובחברת האופנה סטורי.
הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ התאגדה בחודש מרס 1997 והחלה את פעילותה בסוף שנת 1998. החברה, באמצעותה ובאמצעות חברות מוחזקות מפעילה רשת מועדוני בריאות וכושר בפריסה ארצית תחת המותגים פלייס, גו אקטיב ו-1REBEL. כמו-כן החברה באמצעות חברה מאוחדת, ייסדה במהלך המחצית השנייה של שנת 2016 את מועדוני הכושר אייקון פיטנס ישראל בע"מ הפועלת במתכונת של Low Cost. נכון להיום הקבוצה מפעילה 64 מועדונים ברחבי הארץ.

תאריך:  11/09/2023   |   עודכן:  11/09/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרין לנטרן מכרה רוב אחזקותיה בהולמס פלייס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ניהל מאבק ממושך עם מחלה קשה    נצר למשפחה חסידית והיה פעיל בתחום המוזיקה החסידית    קיבל חינוך ציוני דתי ולמד במכינה בגבעת שמואל ובישיבה התיכונית כפר הרא"ה    מלהיטיו "כי הם חיינו" ו"לך אתן את הארץ הזאת"    היה פעיל בתחום החברתי ותרם רבות לארגונים ולפרטיים
איציק וולף
איציק וולף
שר האוצר שוחח עם ראש הממשלה והבהיר לאחר מכן כי לא יסכים למצב שבו האופוזיציה שהפסידה בבחירות "יכולה לרמוס ולדרוס את הימין בוועדה לבחירת שופטים", כלשונו
איציק וולף
שר האוצר הודיע על הארכת הפטור ממס על ייבוא חלב ניגר למשך חצי שנה נוספת    שר החקלאות טוען שאיש לא התייעץ עם הגורמים המקצועיים וכי הצעד יפגע ביכולת הממשלה לחתום על הסכמים בעתיד
עידן יוסף
בכנס השנתי של המכון למדיניות נגד טרור גילה שר הביטחון כי טהרן מקימה בדרום לבנון שדה תעופה, המרוחק כ-20 קילומטרים מישראל    "האדמה - לבנונית, השליטה - אירנית, היעד - ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il