X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גיא הדס [צילום: רמי זרנגר]
גיא הדס, מבכירי בזק, הודיע על פרישה לאחר 16 שנים
סמנכ"ל תקשורת, קשרי ממשל ואחריות תאגידית בבזק, פורש מהתפקיד הדס תרם רבות להצלחת החברה בתחומים רבים, ביניהם תדמית החברה, הטמעת תרבות ESG, וקשרי ממשל

סמנכ"ל תקשורת, קשרי ממשל ואחריות תאגידית בבזק, גיא הדס, הודיע למנכ"ל בזק, ניר דוד, כי החליט לפרוש, לאחר 16 שנים בחברה. הדס יישאר בתפקידו ככל שיידרש להעברה מסודרת של התפקיד.
הדס החל את דרכו בבזק כדובר החברה וכחבר ההנהלה, ובהמשך התפקיד צמח והתרחב, כאשר הפך לסמנכ"ל וקיבל על עצמו תחומי אחריות נוספים, בהם קשרי ממשל ואחריות תאגידית (ESG).
הוא אחראי על טיפול רחב ומתמשך בתדמית החברה מול התקשורת ומחזיקי עניין נוספים. טיפול זה כלל לא פעם ניהול אירועים מורכבים ורגישים. הדס אחראי גם על היבטים תקשורתיים ברמת התאגיד, היבטים הקשורים לשיווק, למעמדה התחרותי של בזק ולנושאים צרכניים ורגולטוריים.
בשנים האחרונות הדס הקים והוביל את תחום ה-ESG בבזק, הכולל הטמעת תרבות ארגונית נגזרת, הגדרת יעדים ומעקב ביצוע, פרסום דוח שנתי, עמידה בתקנים בינלאומיים וקשר עם חברות דירוג בינלאומיות בתחום ה-ESG, כשהחברה הפכה במהירות למובילה בתחומה.
במסגרת פעילות קשרי הממשל עסק הדס, בין היתר, בייצוג בזק אל מול בעלי עניין שונים, בשיקוף תרומת בזק לצמצום הפער הדיגיטלי בישראל, לקידום הטכנולוגי, להגברת הרווחה הצרכנית, ולקידום ענף התקשורת והמשק הישראלי כולו.
בעקבות ההחלטה אמר הדס כי "לאחר שנים ארוכות ומלאות עשייה מגוונת ומרתקת מאין כמוה, החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה, ולפתח את העשייה המקצועית שלי, תוך אימוץ אתגרים חדשים.
"לחבריי וחברותיי בבזק אני רוצה לומר תודה מעומק ליבי, על שליוו אותי בדרך שעברתי. אלה היו שנים מאתגרות ומספקות מאוד. אני חש בר מזל על כך שהשתתפתי במסעה של חברה כל-כך מצוינת כמו בזק, עם אנשים שאני מאוד אוהב".
מנכ"ל בזק, ניר דוד, מסר: "לאורך השנים, גיא היה כוח מוביל ובלתי נפרד מהצלחותיה של בזק. הוא הפגין מנהיגות, מקצועיות וחתירה בלתי מתפשרת להישגים, והוביל בהצלחה רבה את פעילות החברה בתחומי התקשורת, האחריות התאגידית וקשרי הממשל. אני מודה לגיא מקרב לב על תרומתו לבזק, ומאחל לו הצלחה רבה בדרכו ליעדים חדשים".

תאריך:  07/05/2024   |   עודכן:  07/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גיא הדס, מבכירי בזק, הודיע על פרישה לאחר 16 שנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הרמטכ"ל מתריע: "הטיית הקשב לביקורת תפגע במאמצי המלחמה ובביטחון"    מדגיש: "אחריותי האישית לאירועים ברורה לי מאוד על כל השלכותיה"
מירב ארד
חדר השעון המפורסם במוזאון יהיה נגיש ללילה אחד בלבד - בתאריך המקביל לטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בפריז שייערך ב-26 ביולי    אורחים פוטנציאליים יכולים להתחיל להגיש בקשה לשהייה המיוחדת החל מה-21 במאי 2024, דרך אפליקציית Airbnb, כשהאורחים הנבחרים ייהנו מהשהייה ללא תשלום
איתמר לוין
סילבר ושבעה פעילים נוספים בארגון הפשיעה, שמכר סמים ברשת טלגרם, הודו במסגרת הסדר טיעון    הצדדים יבקשו עד 7.5 שנות מאסר ליתר המורשעים
איציק וולף
חברת-בת של קבוצת אקרו זכתה במכרז של רמ"י    ההערכה היא להשקעה כוללת של 1.3 מיליארד שקל בפרויקט שיכלול בניית 364 יחידות דיור ושטחי מסחר    70 מיליון מהתמורה - חילוט של ערבות המכרז והיתרה תשולם בתוך 90 ימים
מירב ארד
מגזר התיירות האיטלקי רשם צמיחה מרשימה בשנת 2023, ויצר כמעט 185,000 מקומות עבודה חדשים ו-2.97 מיליון עובדים, המייצגים אחד מכל שמונה עובדים ברחבי המדינה    במבט קדימה לשנת 2024, WTTC צופה צמיחה נוספת, כאשר מגזר התיירות צפוי לתרום 223.1 מיליארד אירו לכלכלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il