X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בואינג תידרש להציג תוכניות ביחס למטוסים שהוטמעו בחברות תעופה פעילות [צילום: איציק וולף]
חקירה נגד בואינג בחשד: עובדים לא השלימו בדיקות במטוסי הדרימליינר וזייפו מסמכים
מינהל התעופה הפדרלי האמריקני פתח בחקירה בחשד שבדיקות הנוגעות לאמצעי הגנה חשמליים באזורים הסמוכים למכלי הדלק של מטוסי 787 לא הושלמו בחלק מהמקרים, והאם ייתכן שעובדי החברה זייפו רישומי מטוסים לא ברור האם מטוסי 787 שכבר פועלים בחברות תעופה יקורקעו

מינהל התעופה הפדרלי האמריקני (FAA) חוקר חשדות שלפיהם זייפו עובדי יצרנית המטוסים בואינג מסמכים שקשורים למטוסי הנוסעים מסוג 787. על-פי ההודעה, ה-FAA בוחן מחדש את כל מטוסי ה-787 בקו הייצור. במסגרת הבחינה תידרש בואינג להציג תוכנית פעולה ביחס לטיפול בחששות ביחס למטוסים שכבר הוטמעו בחברות תעופה רבות, בהן בחברת אל-על הישראלית. בשלב זה לא ברור האם יידרש קרקוע של המטוסים הללו.
בהודעת ה-FAA נמסר כי כי בואינג הודיעה מרצונה בחודש שעבר כי "ייתכן שהיא לא השלימה" בדיקות הנדרשות כדי לאשר אמצעי הגנה חשמליים נאותים בחלק המחבר בין הכנפיים של כמה ממטוסי ה-787 לגוף הראשי של המטוסים, באזור הסמוך למכלי הדלק של המטוס.
"ה-FAA חוקרת האם בואינג השלימה את הבדיקות והאם ייתכן שעובדי החברה זייפו רישומי מטוסים. ככל שהחקירה נמשכת, ה-FAA תנקוט בכל פעולה הדרושה - כמו תמיד - כדי להבטיח את שלומם של ציבור הטסים", נכתב בהודעת ה-FAA.
ברשת BBC הבריטית דווח כי בואינג לא הגיבה על הדיווח. ברשת הבריטית דווח עוד בהתכתבויות פנימיות טענה החברה כי ההתנהלות השגויה לא יצרה בעיית בטיחות טיסה מיידית וכי ראש תוכנית מטוסי 787 בחברה, סקוט סטוקר, שלח הודעת דואר אלקטרוני פנימית לעובדי החברה ובה התייחס אל הנושא. "בדקנו את העניין במהירות ולמדנו שכמה אנשים הפרו את מדיניות החברה בכך שלא ביצעו בדיקה נדרשת, אלא רשמו את העבודה כאילו הושלמה", כתב.

תאריך:  07/05/2024   |   עודכן:  07/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חקירה נגד בואינג בחשד: עובדים לא השלימו בדיקות במטוסי הדרימליינר וזייפו מסמכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
העירייה מבקשת מבית המשפט לאשרר את החלטתה לסגור את חוות המיכלים בה מאוחסן נפט גולמי; המדינה: פעילותה חיונית    צו ארעי מונע את הסגירה
עידן יוסף
מפגינים מקיסריה טוענים לאלימות משטרתית: "תחנת חדרה פועלת באופן קיצוני ביחס לאחרות"    המשטרה: "חופש הביטוי נגמר במקום שבו מתחילות עבירות פליליות"    קריב: "מאחורי הפעולות של המשטרה בקיסריה יש גם תפיסת עולם פוליטית"    יו"ר הוועדה לביטחון לאומי יקיים דיון נוסף בעניין בהשתתפות נציגות בכירה של המשטרה: "איפה שצריך לתקן - נתקן"
איתמר לוין
היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה סיפרה במשטרה, כי הציעה הסדר ניגוד עניינים לאחר שנחשפה לקשר בין נתניהו לאלוביץ    אומרת שאם הייתה יודעת על התערבות נתניהו בוואלה - הייתה פונה מיד למנדלבליט
יפעת גדות
אגף השיקום במשרד הביטחון יפעיל בשבוע הזיכרון לחללי מערכות ישראל מערך של חוות שיקומיות עבור פצועי ופצועות צה"ל    האגף מזמין את הפצועים ואת בני משפחותיהם לפעילות משותפת: "בימים רגישים אלו בואו להיות יחד"
מירב ארד
נוסח ההסכם שאישר חמאס כולל נסיגת צה"ל מעזה וחזרה לשקט בר קיימא שיוביל לסיום המלחמה, שחרור 33 חטופים "חיים או מתים" בתמורה לשחרור אסירים פלשתינים מהכלא הישראלי לפי רשימות של חמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il