X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפני הליכים פליליים [freeimagegenerator]
התוכנית למיגור האלימות בספורט: קנסות מנהליים ינתנו למפרי החוק
משטרת ישראל והמשרד לביטחון לאומי השלימו את הכנת השטח והכשרת השוטרים למתן קנסות מנהליים באירועי ספורט מטרת הקנסות היא לאפשר אכיפה מיידית נגד מפרי-סדר, לפני נקיטת צעדים פליליים

משטרת ישראל והמשרד לביטחון לאומי, בשיתוף משרד המשפטים ומשרד התרבות והספורט השלימו את עבודת המטה והכשרת השוטרים למתן קנסות מנהליים אשר יחולקו למפרי החוק באירועי הספורט שיחודשו, זאת במטרה לקיים אכיפה מיידית טרם נקיטת צעדים פליליים.
משטרת ישראל היא המאסדר באכיפת החוק לאיסור אלימות בספורט. מכוח אחריותה לביטחון הציבור מתקיימת חשיבה מתמדת למציאת כלים בהתמודדות מול תופעות מחוללות-הפרה של הסדר הציבורי ובכללן הברחת חפצים אסורים למתקני הספורט ושימוש בפירוטכניקה אסורה.
השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן-גביר, העביר את הסמכות למשטרת ישראל, לאחר חתימת שר המשפטים יריב לוין על תקנות הקנסות המנהליים והכנסתן לתוקף.
עבודת המטה נועדה למימוש הכלים החדשים העומדים לרשות המשטרה ואשר תיתן מענה למאפיינים היחודיים הנדרשים למיגור האלימות ועבירות הסדר הציבורי בתחום הספורט.
הקנסות המנהליים אשר יחולקו למפרי החוק עם חידוש אירועי הספורט, יאפשרו אכיפה מיידית כאמצעי ביניים טרם מעבר לצעדים פליליים.
במשטרה ובמשרד לביטחון לאומי אמרו כי אלו יהוו כלי אכיפה להתמודדות עם תופעות אלימות במתקני הספורט והשימוש בהם בעבירות השונות הוכח כיעיל.
החתימה על תקנות הקנסות המנהליים ומימושן על-ידי משטרת ישראל הם צעד מבין מהלכים רחבים שמקדמת המשטרה בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים הרלוונטיים לשינוי חקיקתי וביצוע תהליכים נוספים במטרה למגר את האלימות במגרשים ולאפשר את המהלך התקין של אירועי הספורט תוך שמירה על הסדר הציבורי וביטחונם של האוהדים והספורטאים.

תאריך:  08/05/2024   |   עודכן:  08/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התוכנית למיגור האלימות בספורט: קנסות מנהליים ינתנו למפרי החוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
עידן יוסף
מפגינים מקיסריה טוענים לאלימות משטרתית: "תחנת חדרה פועלת באופן קיצוני ביחס לאחרות"    המשטרה: "חופש הביטוי נגמר במקום שבו מתחילות עבירות פליליות"    קריב: "מאחורי הפעולות של המשטרה בקיסריה יש גם תפיסת עולם פוליטית"    יו"ר הוועדה לביטחון לאומי יקיים דיון נוסף בעניין בהשתתפות נציגות בכירה של המשטרה: "איפה שצריך לתקן - נתקן"
עידן יוסף
בשנת 2023 נגנבו 19,785 רכבים, לעומת 16,319 ב-2022 ו-12,260 ב-2021    ב-2023 אותרו רק 35% מהרכבים הגנובים, וב-2022 רק 28%    ב-2023 הוגשו רק 2,267 כתבי אישום בגין גניבות רכב, מתוך 9,650 תיקים שנפתחו
איתמר לוין
פוגלמן החליט על הרכב של תשעה שופטים - כמקובל כאשר בג"ץ מתבקש לבטל חקיקה ראשית    התיקונים הרחיבו משמעותית את יכולתו של השר לביטחון לאומי להתערב בעבודת המשטרה
עידן יוסף
נשיא מועצת העיתונות הודיע על שינוי מדיניות, בעקבות אירועים חוזרים ונשנים של אלימות כלפי עיתונאים בניגוד לסיכומים מול המשטרה    צלם ידיעות אחרונות שהותקף השבת בשומרון סיפר על תקיפתו האלימה על-ידי מתנחלים
איתמר לוין
השופטת זהר דיבון-סגל: השוטרים לא ביצעו פעולות חקירה בסיסיות ופעלו בשוויון נפש ובנוקשות מחשבתית; שלוחת התביעות לא דיווחה על תיק מקביל, התעלמה מהכשלים ופעלה בניגוד לכללים בניהול התיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il