כלי התקשורת דיווחו היום על כך שהאחים אמיר דוחקים את מוצרי הבשר של נטו מחוץ לשופרסל. על-פי הדיווחים האחים אמיר החליטו להכניס ספקי בשר חדשים לרשת - תוך צמצום הדרגתי של הנתח של נטו.
בתגובה: מניית נטו מלינדה צונחת ב-9%. חברת האם נטו אחזקות מאבדת 8%. סביר להניח שהסיפור הזה הוא רק חלק קטן מהתמונה הכוללת. סביר להניח שבנטו לא יישארו חייבים וידאגו למבצעים והנחות ברשתות האחרות - זאת כדי להבריח טראפיק מתוך שופרסל.
סכסוכים עסקיים בין רשתות שיווק לבין יצרני המזון יש כל הזמן - ולרוב הם נפתרים בלי שהציבור בכלל יודע מזה. אחד הסכסוכים היותר מתוקשרים התרחש בשנת 2004 בין שופרסל לבין שטראוס. עשרים שנה חלפו - ושטראוס עדיין מוכרת את המוצרים שלה בשופרסל.