X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגשר על נהק הקווי במחוז קנצ'נבורי תאילנד [צילום: וואלי סנטנה/AP]
תאילנד מקדמת את התיירות בערי המרכז התחתון
ראש ממשלת תאילנד סרטה תוויסין קרא לקידום של ערי '4 הבורי' באזור המרכז התחתון, כאשר הכוונה היא למחוזות סופהן בורי, קנצ'נבורי, רצ'אבורי ופטצ'בורי - כדי להגביר את התיירות באזורים אלה שדה התעופה הואה הין ישודרג לנמל תעופה בינלאומי עד אוקטובר 2025

רשות התיירות של תאילנד (TAT) השיקה תוכניות לקידום הפעילות התיירותית של אזור המרכז התחתון במדינה, כחלק ממדיניות הממשלה לעידוד תיירות חוצה אזורים, תוך משיכת טיסות נוספות לנמל התעופה הואה הין.
ראש ממשלת תאילנד סרטה תוויסין קרא לקידום של ערי '4 הבורי' באזור המרכז התחתון, כאשר הכוונה היא למחוזות סופהן בורי, קנצ'נבורי, רצ'אבורי ופטצ'בורי - כדי להגביר את התיירות באזורים אלה, תוך פיתוח פארק אבן קונגו בראטצ'אבורי כאטרקציה לתיירות פנאי וספורט. רה"מ גם הורה לקדם את מרוצי השוורים המסורתיים של פטצ'בורי כתיירות ספורט כדי לשמר את התרבות המקומית.
במקביל, שדה התעופה הואה הין אמור להיות משודרג לנמל תעופה בינלאומי עד אוקטובר 2025. העבודות כוללות הרחבת מסלול ההמראה המסוגל להכיל מטוסים גדולים יותר ושדרוג מסוף הנוסעים.
ראש TAT, ציינה כי "הרשות מקדמת פעילויות חובה לקידום התיירות של אזור המרכז התחתון כדי לעודד יותר נסיעות ולחלוק טוב יותר את הכנסות התיירות ברחבי האזור." חמש פעילויות החובה של TAT כוללות Must Beat (אגרוף תאילנדי), Must Eat (אוכל תאילנדי), Must Seek (תרבות תאילנדית), Must Buy (בד תאילנדי) ו-Must See (מופעים תאילנדים).
בתוך כך, תוקדם הזהות התרבותית המובהקת של הערים סופהן בורי, קנצ'נבורי ורצ'אבורי. סופאן בורי היא עיר עם מוזיקה יצירתית שהוכרה ע"י אונסקו וידועה גם במקדשים ובעוגת השיפון המפורסמת. בנוסף לשבוע "הגשר על נהר הקוואי" השנתי, אזור קנצ'נבורי מתגאה במשאבי טבע ותרבות ולבסוף, רצ'אבורי ידועה באומנויות ובמלאכות מקומיות.

תאריך:  20/05/2024   |   עודכן:  20/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תאילנד מקדמת את התיירות בערי המרכז התחתון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
איציק וולף
הירידה ברווח נובעת בעיקרה מירידה בסך הכנסות הבנק, לאור שינוי בסביבת הריבית והאינפלציה    הבנק רשם עלייה של 10% ברווח לעומת הרבעון הקודם שהושפע ממלחמת חרבות ברזל    דירקטוריון בנק הפועלים אישר חלוקת דיבידנד בשיעור של 40% מהרווח - 775 מיליון שקל
מירב ארד
מלון הבוטיק פולי אורבן ת"א יצטרף למלון פולי האוס    המלון החדש בעל עיצוב אקלקטי, מציע חוויית אירוח שיקית בלוקיישן אייקוני וכולל 52 חדרים מעוצבים לזוגות    במהלך השנתיים הקרובות מתכננת רשת מלונות אפריקה ישראל בבעלות משפחת דיין להשיק מלונות אורבניים נוספים
איציק וולף
הרווח הנקי למניה עמד על 0.85 שקל, לעומת רווח נקי למניה בגובה של 1.03 שקל שנרשם אשתקד    הכנסות הבנק מריבית נטו ירדו ב-7.4% וההכנסות שאינן מריבית ירדו ב-19.5%    במקביל נרשמה עלייה בהוצאות תפעוליות
איציק וולף
צוותי החילוץ האירניים כבר הצליחו להגיע למרחק של כשני קילומטרים מהריסות המסוק שבו טסו נשיא אירן ושר החוץ שלה    "אנחנו יכולים לראות את ההריסות והמצב לא נראה טוב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il