אחד ההישגים הגדולים של הצוות המשותף הוא יצירת קטלוג אחיד ומשותף לספקי תקשורת, במטרה ליצור שפה אחידה בין גורמי המקצוע בשני המגזרים, שתקל על הכנת כתבי הכמויות המהווים בסיס לאומדן לביצוע. מטרת הקטלוג הוא להגדיל את ההבנה בין המתכננים, להקל על הפקת האומדנים ועל יציאת החברות לביצוע מהיר. הקטלוג אחיד ומוסכם על כל חברות התקשורת, כך שתהיה שקיפות ואחידות בכלל התהליכים של העתקת תשתיות תחבורה.
במקביל לצוות הזה, פועל גם צוות עבודה נוסף לקביעת מחירון אחיד ומחייב לעבודות התקשורת. צוות המחירון אמור לסיים את עבודתו החשובה בקרוב ויציג אותה בפני הנהלות המשרדים.
מנכ"ל
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, אמר כי "עבודת הצוות שהוצגה היא מודל לכל משרדי הממשלה כיצד להתנהל וליצור תיאום נכון ומשותף במטרה לייעל ולשפר את הליכי העבודה בין המשרדים. אלו תהליכים שמשפיעים על
יוקר המחיה, משחררים חסמים ומאפשרים לחברות השונות לעבוד בצורה יעילה וטובה. ישיבה זו מהווה ציון דרך חשוב, ומראה כי ניתן לשלב כוחות בין מגזר ציבורי למגזר פרטי, ובין חברות עם תפיסות עולם שונות, במטרה להצעיד קדימה את מיזמי התשתית החשובים, וזאת תוך שמירה על תשתיות התקשורת שהינן תשתיות קריטיות. הדלת שלנו פתוחה והיכן שאפשר לסייע אנחנו הראשונים".
מנכ"ל משרד התקשורת, עינבל משש: ״יחד בנינו מודל שיתופי בין המגזר הציבורי למגזר הפרטי שניתן ללמוד ממנו. יצאנו לדרך להסרת חסמים לקידום התשתיות במדינת ישראל, קיצור וייעול תהליכים תוך הגדרת לוחות זמנים ברורים וצפופים, שמחייבים את כולנו. חברות התקשורת הן שחקניות משמעותיות בתיאום התשתיות וניתן לראות זאת בעלייה בנפח הפעילות. אני מצפה להמשך שיתוף פעולה וניכר כי העבודה המשותפת נושאת פירות ובעלת ערך למדינת ישראל, העולה בקנה אחד עם חזון השר קרעי להסרת חסמים להקמת תשתיות ושיפור השירות הניתן לאזרחי ישראל״.