X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בן-זקן ןמשש. שת"פ לחיקוי [צילום: משרד התחבורה]
שת"פ תחבורה ותקשורת: קטלוג אחיד יקצר לו"ז מיזמי תשתיות
משרדי התחבורה והתקשורת חברו יחדיו כדי להסדיר ולייעל את תהליכי תיאום תשתיות, במטרה לקצר את זמני המיזמים ולחסוך בעלויות הישג משמעותי הוא יצירת קטלוג אחיד לספקי תקשורת, שיסייע בתיאום ובתכנון שיתוף הפעולה בין המשרדים וחברות התקשורת נועד לקדם את תשתיות התחבורה והתקשורת בישראל, ולהפחית את יוקר המחיה

משרדי התחבורה והתקשורת הציגו למנכ"לי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ומשרד התקשורת את תוצאות עבודת הצוות הבינמשרדי, שפעל בשיתוף חברות תחבורה וספקי תקשורת. הצוות הוקם במטרה להסדיר את כללי העבודה בתהליך תיאום מיזמי תשתיות בין שני המגזרים.
משרד התחבורה מקדם כיום מיזמים בעלות שנתית של כ-20 מיליארד שקלים, הגדולים שבהם נכללים ברשימת עשרת המיזמים החיוניים המועדפים. בהתאם להנחיית השרה מירי רגב לקיצור לוחות זמנים של מיזמי התשתית ובהתאם לחזונו של שר התקשורת שלמה קרעי לתקשורת מתקדמת ונגישה בכל מקום בארץ, יש בעבודת תיאום התשתיות, עם ספקי התקשורת, חלק מרכזי בתהליך. תוצאות עבודת הצוות יאפשרו הסדרת כללי התיאום בין חברות התחבורה לספקי התקשורת, צמצום עלויות וזרוז תהליכים.
במסגרת התהליך המשותף נוצרה מחויבות הדדית בין המשרדים והחברות, תוך ניהול שיח פתוח ו"יישור קו" מקצועי, שהינם קריטיים לעבודה המשותפת.
הצוות גיבש שורה של הסכמות הנוגעות לשלבי העבודה השונים בתיאום תשתיות, בכל הנוגע להעתקת תשתיות ויצירת תשתיות תחבורתיות חדשות.

אחד ההישגים הגדולים של הצוות המשותף הוא יצירת קטלוג אחיד ומשותף לספקי תקשורת, במטרה ליצור שפה אחידה בין גורמי המקצוע בשני המגזרים, שתקל על הכנת כתבי הכמויות המהווים בסיס לאומדן לביצוע. מטרת הקטלוג הוא להגדיל את ההבנה בין המתכננים, להקל על הפקת האומדנים ועל יציאת החברות לביצוע מהיר. הקטלוג אחיד ומוסכם על כל חברות התקשורת, כך שתהיה שקיפות ואחידות בכלל התהליכים של העתקת תשתיות תחבורה.
במקביל לצוות הזה, פועל גם צוות עבודה נוסף לקביעת מחירון אחיד ומחייב לעבודות התקשורת. צוות המחירון אמור לסיים את עבודתו החשובה בקרוב ויציג אותה בפני הנהלות המשרדים.
מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, אמר כי "עבודת הצוות שהוצגה היא מודל לכל משרדי הממשלה כיצד להתנהל וליצור תיאום נכון ומשותף במטרה לייעל ולשפר את הליכי העבודה בין המשרדים. אלו תהליכים שמשפיעים על יוקר המחיה, משחררים חסמים ומאפשרים לחברות השונות לעבוד בצורה יעילה וטובה. ישיבה זו מהווה ציון דרך חשוב, ומראה כי ניתן לשלב כוחות בין מגזר ציבורי למגזר פרטי, ובין חברות עם תפיסות עולם שונות, במטרה להצעיד קדימה את מיזמי התשתית החשובים, וזאת תוך שמירה על תשתיות התקשורת שהינן תשתיות קריטיות. הדלת שלנו פתוחה והיכן שאפשר לסייע אנחנו הראשונים".
מנכ"ל משרד התקשורת, עינבל משש: ״יחד בנינו מודל שיתופי בין המגזר הציבורי למגזר הפרטי שניתן ללמוד ממנו. יצאנו לדרך להסרת חסמים לקידום התשתיות במדינת ישראל, קיצור וייעול תהליכים תוך הגדרת לוחות זמנים ברורים וצפופים, שמחייבים את כולנו. חברות התקשורת הן שחקניות משמעותיות בתיאום התשתיות וניתן לראות זאת בעלייה בנפח הפעילות. אני מצפה להמשך שיתוף פעולה וניכר כי העבודה המשותפת נושאת פירות ובעלת ערך למדינת ישראל, העולה בקנה אחד עם חזון השר קרעי להסרת חסמים להקמת תשתיות ושיפור השירות הניתן לאזרחי ישראל״.

תאריך:  23/05/2024   |   עודכן:  23/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שת"פ תחבורה ותקשורת: קטלוג אחיד יקצר לו"ז מיזמי תשתיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
רני צים מרכזי קניות התקשרה במזכר עקרונות למכירת 50% מקניון אורבן מעלות לחברת דורסל החזקות    התמורה - 121 מיליון שקל - משקפת שווי של 242 מיליון שקלים לקניון    בדוח השנתי של 2023 נכתב שהשווי ההוגן של הקניון הוא 248 מיליון שקל
מירב ארד
התגלית נחשפה בחפירה ארכיאולוגית גדולה שמנהלת רשות העתיקות בשנים האחרונות מדרום לעיר רהט    החוקרים: "יתכן שאת החרותות המסקרנות הותירו עולי הרגל הנוצרים שהגיעו בשיט בספינות לנמל עזה - ומשם המשיכו לכנסיה ברהט, ולאתרי עליה לרגל ברחבי הארץ"
מירב ארד
המדד סוקר 119 מדינות - בראש הרשימה נמצאות ארצות הברית, ספרד ויפן    ישראל דורגה במקום ה-48 והידרדרה 5 מקומות מאז 2019    מבין מדינות המזרח התיכון וצפון אפריקה - איחוד האמירויות הערביות (המדורגת במקום ה-18) נמצאת בראש הרשימה
איציק וולף
הבנק סיים את הרבעון הראשון של השנה ברווח נקי של 1.27 מיליארד שקל ויחלק 40% מהרווח לבעלי המניות    הכנסות הבנק עלו בחודשים ינואר-מרס ב-16.4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
תומר קורנפלד
מתחילת השנה ועד היום מכרה החברה 201 דירות בהיקף כספי של 1.4 מיליארד שקל - ממוצע של 7 מיליון שקל לדירה    בתוך שבועיים יחלו עבודות חפירה ודיפון במתחם שדה דב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il