X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / פַּנְדוֹרָה
המעטפה שנמצאה [צילום: רכבת ישראל]
אוצר על הפסים: 22 אלף שקלים לנוסע המאושר
עובדי רכבת ישראל איתרו והשיבו מעטפת כסף למאבד אחרי לילה לא פשוט, אסף הנוסע הנרגש את המעטפה מתחנת סבידור מרכז

לילה דרמטי בתחנת הרכבת סבידור מרכז. נוסע נסער דיווח ביום רביעי האחרון בחצות כי שכח ברכבת מעטפה ובה סכום עתק של 22 אלף שקלים. אלעד טרבלסי, מנהל התחנה, זיהה מיד את הרכבת האחרונה שבה נסע הנוסע, והזעיק את ברוך הוס, פקח הרכבת, למשימת חיפוש גורלית, רגע לפני עליית הנוסעים לקרונות.
הוס, במסירות יוצאת דופן, סרק כל פינה ברכבת עד שאיתר את האבדה היקרה. "עשיתי סיבוב בכל הרכבת עד שלבסוף מצאתי את המעטפה ומיד העברתי אותה למנהל התחנה בסבידור, שהודיע בבוקר לנוסע שאבדתו נמצאה", שיתף הוס. "זו הרגשה טובה לדעת שמישהו צריך עזרה ושאני יכול לסייע לו, ממש שמחתי לפתוח לו את הבוקר בבשורה טובה".

הנוסע הנרגש הגיע למחלקת אבדות ומציאות של רכבת ישראל בתחנת סבידור מרכז, שם קיבל בחזרה את המעטפה המלאה בכסף, לאחר שמסר סימנים וזיהה את תכולתה.
רכבת ישראל מזכירה לנוסעיה כי מחלקת אבדות ומציאות עומדת לרשותם בכל רחבי הארץ. במקרה של אובדן חפץ, מומלץ לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון כוכבית 5770 שלוחה 3, או דרך האתר. אם החפץ נמצא, ניתן לאסוף אותו מתחנות מרכזית המפרץ או תל אביב סבידור מרכז.

תאריך:  26/05/2024   |   עודכן:  26/05/2024
+לא נוסעים על זה: שביעות רצון בינונית בקרב נוסעי הרכבת
17:09 26/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שביעות רצון בינונית בלבד בקרב נוסעי רכבת ישראל בשנת 2023  ▪  שביעות הרצון הנמוכה ביותר נרשמה בחודשי הקיץ, יולי ואוגוסט  ▪  הסיבות העיקריות: מחסור במקומות ישיבה ואי עמידה בלוחות הזמנים

קיץ חם ברכבת: שביעות רצון נמוכה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוצר על הפסים: 22 אלף שקלים לנוסע המאושר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
ראש עיריית חיפה הביע רצון להפעיל את הרכבל התחתי שבעה ימים בשבוע    הבטחת הבחירות שלו בנושא נכתבה על הקרח משום שאין לכך היתכנות חוקית וכלכלית, למרות תמיגת הקואליציה העירונית    יועמ"ש משרד התחבורה הבהירה בעבר כי הנושא אינו בסמכות העירייה
עידן יוסף
פרסום ראשון: עדכון נוהל פיקוח על תשלום דמי נסיעה בקו שירות באוטובוס נדחה מ-1 באפריל ל-1 ביולי וייתכן שהסמכויות של הפקחים יורחבו    משרד התחבורה טרם החליט אם לפרסם את הנוהל להערות הציבור    מעקב News1: פקח של אגד פוטר לאחר שתקף נוסע בחיפה
עידן יוסף
צה"ל משבש את תדרי ה-GPS בצפון הארץ, מה שפוגע ביישומוני תשלום בתחבורה ציבורית    משרד התחבורה פיתח טכנולוגיה "עוקפת חסימה" המאפשרת תשלום באמצעות היישומונים גם באזורים אלה    טרם נפתרה בעיית המידע השגוי בזמן אמת
עידן יוסף
ההסתדרות, ועד עובדי רכבת ישראל והנהלת החברה חתמו על שורה של הסכמים לשיפור שכר, תנאי העסקה ופיתוח סביבת עבודה עבור מאות עובדים    בין ההסכמים: הקמת יחידת תפעול מרכז, מרכז לוגיסטי חדש, שינוי ארגוני בתחום הכבאות והצלה והצטרפות עובדי הפקידים להסכם "עבודה מרחוק"
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות טואלט וסבון על-פי הצורך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il