X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר מאיר פרוש [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
לשכת פרוש: הביקור במירון של בני משפחתו היה מוצדק
השר מאיר פרוש ביקר במירון עם משפחתו בל"ג בעומר, למרות שמשרדו קיבל תקציב כדי להניא מבקרים מהגעה לאתר אשתו ובתו של פרוש סייעו לו בצרכיו האישיים, בעוד שני בניו שימשו כנהגים ועבדו במשמרות לשכת השר: הביקור היה לצורך פיקוח על ההכנות ונעשה כחוק

השר מאיר פרוש, הממונה על הילולת ל"ג בעומר במירון, נסע למקום עם בני משפחתו אף שמשרדו קיבל תקציב של מיליונים כדי למנוע מאזרחים לבקר באתר בשל המצב הביטחוני. כך פורסם (27.5.24) בכאן חדשות.
השר לענייני ירושלים ומסורת ישראל סידר לשני בניו, לבתו ולרעייתו אישורים לבקר במירון. באישורים שהונפקו לשני בניו, נוחי וישראל פרוש, נכתב שהם נהגים והם שהו במקום עם משפחותיהם במשך כל השבת, שבצאתה החל החג.
לשכתו של פרוש מסרה בתגובה כי השר בא למירון כמה ימים לפני ההילולה עם צוותו ועם עובדי משרדו כדי לפקח מקרוב על ההכנות. אשתו ובתו סייעו לו בצרכיו האישים במהלך שהותו. בניו שימשו כנהגיו ועבדו במשמרות, כפי שהם עושים פעמים רבות. הלשכה ציינה כי הטענה שבני משפחותיהם אינה נכונה ומדגישה שכל הפעילות נעשתה על-פי החוק ובאישור הגורמים האחראים.

תאריך:  27/05/2024   |   עודכן:  27/05/2024
+ח"כ בן-ארי: העובדה שרה"מ שותק ולא מתערב בין בן גביר למפכ"ל היא בזיון
11:27 28/05/24  |  מירב ארד

ח"כ מירב בן-ארי: העובדה שרה"מ שותק ולא מתערב בין בן גביר למפכ"ל היא בזיון ועלבון למדינה. העובדה שהיועמשית עוד פעם צריכה להיות המבוגר האחראי ולהזכיר לשר החדלון שהמשטרה היא לא מיליציה פרטית היא הזויה. ביבי יעשה הכל למען שלמות הקואליציה שלו, לרגע הוא לא מסוגל לנהל את האירוע המטורף הזה, למען המדינה, ופשוט להשתלט על העבריין הזה."

+לפיד: הממשלה משנה את הגאוגרפיה של מדינת ישראל. זה משוגע
14:44 27/05/24  |  מירב ארד

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפםיד בפתח ישיבת הסיעה: "הקואליציה העבירה החלטה שאומרת שהיא משנה את הגאוגרפיה של מדינת ישראל. זה משוגע בדרגות חדשות". הוסיף: "ההחלטה הזו תהיה יום אחד סמל התקופה. סמל של ממשלה שאיבדה את הדרום ואיבדה את הצפון, איבדה את מטולה ואיבדה את קיבוץ בארי. היא לא מנצחת במלחמה עם החמאס והחיזבאללה, אז היא הכריזה מלחמה על המציאות".

+ליברמן: "קורא לסער, גנץ ולפיד לקים חמ"ל משותף להפלת הממשלה"
14:40 27/05/24  |  מירב ארד

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: "קורא לגדעון סער, לבני גנץ, ליאיר לפיד - בואו נקים חמ"ל משותף על-מנת להפיל את הממשלה הזאת". ליברמן הוסיף: חובתנו לאחד את כל החלקים הבריאים בחברה הישראלית ובמערכת הפוליטית על-מנת שנוכל להביא לניצחון, להכרעה, ולהקמת ממשלה שפויה ומתפקדת שפועלת למען הציבור. ליברמן הוסיף: מה שברור זה שהמשך שלטונו של נתניהו מסכן את עתידה של מדינת ישראל. מדובר בממשלה כושלת, מפלגת, שלא השיגה אף אחד מיעדי המלחמה, ואת זה אומר לא אביגדור ליברמן, אלא ראש המל״ל צחי הנגבי בהופעתו בפני ועדת חוץ וביטחון בשבוע שעבר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לשכת פרוש: הביקור במירון של בני משפחתו היה מוצדק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
מירב ארד
הערר שהוגש נגד החלטת ועדת השרים לחקיקה להחיל דין רציפות על החוק שאושר בקראה ראשונה בממשלה הקודמת ושנתניהו מקדם אותו כעת    גלנט: "לא מתכוון להשתתף בקרקס הפוליטי הזה"    גנץ: הוכחה כואבת שבקרב שרי הממשלה פוליטיקה קודמת לביטחון ישראל
עידן יוסף
עידן יוסף
הבדיקה נגד שרת התחבורה היא בעקבות הפרטים שנחשפו בנוגע להתנהלות לשכתה    בימים הקרובים תיערך במשטרה ישיבה יחד עם גורמים בפרקליטות כדי לקבוע את הצעדים הבאים    על-פי הערכות, בהמשך היועמ"שית תורה על פתיחה של חקירה פלילית    גורם בכיר במערכת אכיפת החוק: "מהתחקיר עולה ריח חריף של ריקבון ושחיתות"
עידן יוסף
ראש המטה המקצועי לשעבר של שרת התחבורה חושף במשדר "המקור" תמונה של ניהול לא ראוי בלשכת השרה, עם העדפה פסולה לכאורה של יישובים ופעילים על בסיס פוליטי תוך זניחת שיקולים מקצועיים    רגב: "שקרים, חצאי אמת וסילופים של המציאות"
מירב ארד
לשון החוק ימומש גן גם בשא-נור וגנים וכדים    גלנט: "החלת החוק ביטול תביא להתפתחות ההתיישבות ותקנה ביטחון לתושבי האזור״    יוסי דגן: זהו רגע היסטורי של תיקון היסטורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il